eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy ZP 10-09. Nazwa zadaniaDostawa wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu - uszycie i dostawa narzut na łóżka, uszycie kompleksowe firan i zasłon, z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Inowrocław: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy ZP 10-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu - uszycie i dostawa narzut na łóżka, uszycie kompleksowe firan i zasłon, zamontowanie karniszy na okna, zawieszenie firan i zasłon - wg zestawienia na formularzu ilościowo - wartościowym zał. nr 2 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 148323 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. , ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, faks 052 3574016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa - Lecznictwo Uzdrowiskowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy ZP 10-09. Nazwa zadania: Dostawa wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu - uszycie i dostawa narzut na łóżka, uszycie kompleksowe firan i zasłon, zamontowanie karniszy na okna, zawieszenie firan i zasłon - wg zestawienia na formularzu ilościowo - wartościowym zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uszycie i dostawa narzut na łóżka, uszycie kompleksowe firan i zasłon, zamontowanie karniszy na okna i zawieszenie firan i zasłon w Sanatorium Kujawiak 1 przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu po modernizacji - wg zestawienia na formularzu ilościowo - wartościowym załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga przy tym zadaniu Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do wizji lokalnej, dokonania własnych pomiarów i uwzględnienie ich w swojej ofercie. Wizji lokalnej należy dokonać na terenie modernizowanego obiektu i podpisania stosownego oświadczenia o wizji lokalnej, które będzie stanowiło załącznik do złożonej oferty. Do oferty należy dołączyć próbkę tkaniny na zasłony i narzuty o wymiarze 30 x 30 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.58.11 - Karnisze do zasłon 45.42.11.43 - Instalowanie zasłon 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie aktualnego dokumentu stwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowych zał. nr 1 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ofert. 3. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w San. Kujawiak 1..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl kontakty - BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: odebrać osobiście w Sekcji Zaopatrzenia i Transportu adres jw. lub przesłać zamówienie na numer faksu 052-3563266..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Nazwa Zamawiającego Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o Ulica Solankowa 77 Kod 88-100 Inowrocław Pokój 29 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.