Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Lubliniec: Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubliniec w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubliniec szansą rozwoju najmłodszego pokolenia lublińczan
Numer ogłoszenia: 148327 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubliniec w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubliniec szansą rozwoju najmłodszego pokolenia lublińczan.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego na poziomie nauczania właściwym dla nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej w obu szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubliniec. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W LUBLIŃCU - części od 1 do 12 1. Zajęcia logopedyczne dla uczniów/uczennic z zaburzeniami mowy - 5 grup 4-osobowych po 60 godzin zegarowych (w podziale tych godzin 2x30 min.) na każdą grupę, łącznie 300 godzin. 2. Zajęcia dla uczniów-uczennic z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją - 36 uczniów/uczennic w 6 grupach (w podziale: 2 grupy w kl.I, 2 grupy w kl.II, 2 grupy w kl.III) po 30 godzin lekcyjnych na każdą grupę, łącznie 180 godzin. Zajęcia będą realizowane z wykorzystaniem programu edukacyjno-terapeutycznego Ortograffiti. 3. Zajęcia dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 18 uczniów/uczennic w 3 grupach w podziale: 1 grupa w kl.I, 1 grupa w kl.II, 1 grupa w kl.III, 30 godzin lekcyjnych na każdą grupę, łącznie 90 godzin. 4. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 60 uczniów-uczennic w 6 grupach (w podziale: 2 grupy w kl.I, 2 grupy w kl.II, 2 grupy w kl.III) po 30 godzin lekcyjnych na każdą grupę, łącznie 180 godzin. 5. Zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 5-osobowa, dla każdego ucznia/uczennicy po 6h terapii indywidualnej podzielone na dwa 30-minutowe seanse, łącznie 30h zajęć terapii indywidualnej plus 30 godzin zajęć terapii grupowej dla całej grupy. 6. Zajęcia surdologopedyczne - 30 godzin zajęć usprawniających słuch dla 1 ucznia/uczennicy. 7. Zajęcia tyflopedagogiczne - grupa 2-osobowa, 30 godzin zajęć pobudzających zmysł wzroku na grupę. 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów/uczennic uzdolnionych plastycznie - 2 grupy 4-osobowe po 30 godzin zajęć dla każdej grupy, łącznie 60 godzin. 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania naukami matematyczno-przyrodniczymi - 16 uczniów/uczennic podzielonych na 2 grupy 8-osobowe, 30 godzin zajęć stacjonarnych i 10 godzin zajęć wyjazdowych w Chorzowie na każdą grupę, łącznie 40 godzin zajęć na grupę, w sumie na obie grupy 80 godzin zajęć. 10. Zajęcia rozwijające zainteresowania językowe w zakresie jęz. niemieckiego - 32 uczniów/uczennic w 4 grupach 8-osobowych, 30 godzin na grupę, łącznie 120 godzin. 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania językowe w zakresie jęz. angielskiego - 24 uczniów/uczennic w 3 grupach 8-osobowych, 30 godzin na grupę, łącznie 90 godzin. 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe - 30 uczniów w 2 grupach 15-osobowych, 60 godzin na grupę, łącznie 120 godzin. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LUBLIŃCU - części od 13 do 20 13. Zajęcia logopedyczne dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 14 uczniów/uczennic po 30 godzin zajęć indywidualnych na każdego ucznia/uczennicę, łącznie 420 godzin. 14. Zajęcia dla uczniów/uczennic z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją - 32 uczniów-uczennic w 6 grupach (w podziale: 2 grupy w kl.I, 2 grupy w kl.II, 2 grupy w kl.III) po 30 godzin lekcyjnych na każdą grupę, łącznie 180 godzin. 15. Zajęcia dla uczniów-uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 24 uczniów/uczennic w 3 grupach w podziale: 1 grupa w kl.I, 1 grupa w kl.II, 1 grupa w kl.III, 60 godzin na każdą grupę, łącznie 180 godzin. 16. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 47 uczniów/uczennic w 6 grupach (w podziale: 2 grupy w kl.I, 2 grupy w kl.II, 2 grupy w kl.III) po 30 godzin lekcyjnych na każdą grupę, łącznie 180 godzin. 17. Zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej - 14 uczniów/uczennic, 2 grupy po 30 godzin zajęć na grupę, łącznie 60 godzin. 18. Zajęcia psychoterapeutyczne dla uczniów z zaburzeniami umiejętności społecznych - 6 uczniów/uczennic, 60 godzin zajęć. 19. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów/uczennic uzdolnionych plastycznie - 2 grupy 8-osobowe po 30 godzin zajęć dla każdej grupy, łącznie 60 godzin. 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania językowe w zakresie jęz. angielskiego - 16 uczniów/uczennic w 2 grupach 8-osobowych, 30 godzin na grupę, łącznie 60 godzin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ilekroć w dalszej części ogłoszenia jest mowa o rozporządzeniu, należy przez to rozumieć Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400 ze zm.). W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Dla części 1 i 13 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 21 ust.2 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej w zakresie logopedii; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 2 i 14 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 3 i 15 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 4 i 16 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2 i § 8 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w szkole podstawowej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 5 i 17-18 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 19 i § 20 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; d) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 6 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 14 ust.1 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 7 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 14 ust.1 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 8 i 19 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 9 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 10 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 11 ust.2-4 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 11 i 20 dysponują dla każdej części co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 11 ust.2-4 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Dla części 12 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą: a) kwalifikacje określone w § 4 ust.1 i ust.2, § 8 rozporządzenia; b) minimum 5-letnie doświadczenie w nauczaniu w edukacji wczesnoszkolnej lub przedszkolnej; c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.pl/?p=217.SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 7a, II piętro
42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok.14 ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ LUBLINIEC SZANSĄ ROZWOJU NAJMŁODSZEGO POKOLENIA LUBLIŃCZAN JEST WSPÓŁFINANSOWANY Z UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.