Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Warszawa: Dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Mokotów
Numer ogłoszenia: 148329 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Mokotów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny A4 gram. 80 g/m2, papier A3 gram. 80 g/m2, papier A4 gram. 160 g/m2, papier w rolce do plotera Oce TDS450 i HP Design Jet T790.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 3 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO LICYTACJI). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl/zampubl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych jeżeli dotyczy: 1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2.Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a)wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b)formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d)pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e)poprawki lub zmiany /również przy użyciu korektora/ we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek, f)dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g)dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej / załącznik nr 1 do treści ogłoszenia / dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl/zampubl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: -być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM -posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy -posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą - posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb.s..
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 500 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 72.594,60 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl/zampubl O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego..
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 10 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój 116.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia wysłania zaproszeń. podstawowy czas licytacji 10 min.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Zamawiający zamyka licytację gdy w podst. czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 min od złożenia oferty przez jednego z wyk. nie zostanie złożona inna oferta,jednak nie wcześniej niż po 10 min.od otwarcia
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
nie dotyczy
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
WZÓR UMOWA zawarta w dniu w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 25/27, zwanym w dalszej części Zamawiającym, reprezentowanym przez: a zwaną dalej Dostawcą, który wyłoniony został w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art.74 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r.Nr 113,poz. 759 ze zm.) o następującej treści: § 1 1.Przedmiotem umowy jest dostawa papieru kserograficznego do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27, zgodnie z formularzem ofertowym - załącznikiem Nr 1 do umowy , stanowiącym integralną część umowy. 2. Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia i będzie realizowana w dwóch częściach w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2013r. 3. Dokładny termin dostawy i ilości asortymentu Zamawiający określi w pisemnym zamówieniu , do każdej części osobno nie później niż 5 dni przed planowanym terminem dostawy. Zamówienie zostanie przekazane faksem lub na adres mailowy Dostawcy. 4. Dostawca w przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym papierze kserograficznym, jest zobowiązany w terminie 5 dni od daty stwierdzenia wad potwierdzonych protokołem podpisanym przez przedstawicieli obu stron umowy, wymienić wadliwy towar na wolny od wad. 5. Wszelkie koszty wynikające z czynności polegających na wymianie wadliwego papieru na wolny od wad ,w tym koszty transportu ponosi Dostawca. § 2 1.Wartość za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ustala się w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej brutto zł ( słownie: zł ). 2.Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonego przez Dostawcę asortymentu, przemnożonego przez ceny jednostkowe określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do umowy i nie przekroczy kwoty określonej w ust. 1. 3.Wartość określona w ust. 1 obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za towar i jego dostarczenie do miejsca przeznaczenia, określonego w § 1 ust.1 umowy. 4.Uregulowanie należności nastąpi po przyjęciu przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Wydziału Administracyjno- Gospodarczego dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT/rachunków, przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku na konto Dostawcy prowadzone w banku Zmiana numeru rachunku bankowego Dostawcy nie wymaga zmiany umowy. Dostawca zobowiązany jest o takiej zmianie powiadomić na piśmie Zamawiającego. 5.Za datę zapłaty strony uznają datę obciążenia konta bankowego Zamawiającego. 6.Za asortymenty niedostarczone przez Dostawcę, wynagrodzenie nie przysługuje. 7. Faktury VAT/rachunki będą wystawione w następujący sposób: 1) Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa NIP 525-22-48-481. 2) Odbiorca: ( płatnik): Urząd Miasta st. Warszawy Dzielnica Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa § 3 1.Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kary umownej, którą Zamawiający naliczy Dostawcy w przypadku zwłoki w dostawie w wysokości 0,2% wartości brutto niedostarczonej dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, licząc od terminu realizacji dostawy określonej w zamówieniu, do terminu faktycznej dostawy. 2.Dostawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia. § 4 1.W przypadku odstąpienia od realizacji umowy Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości umowy brutto,określonej w § 2 umowy ust. 1 2.W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Dostawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3.Zapłata kary umownej nie zwalnia Dostawcy od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 5 1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.Poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach prawa, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Dostawcy także w razie rażącego naruszenia obowiązków umownych przez Dostawcę. 3Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.4 . Z tytułów o których mowa w ust. 2 i 3 Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych z tytułu nie zrealizowanej części umowy. § 6 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. § 7 1.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy: ustawa z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U . z 2010r. Nr 113, poz.. 759 ze zm.) i Kodeks cywilny . 2.Strony zgodnie oświadczają, że do rozstrzygnięcia sporu powstałego w wyniku realizacji niniejszej umowy będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 8 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach:- 1 egz. dla Dostawcy- 2 egz. dla Zamawiającego
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.