eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakupmacierzy, serwera pocztowego, serwerów AMS, oprogramowania Kaspersky lub równoważne oraz przedłużenia subskrypcji TSM, VMWARE, przedłużenia gwarancji dla Biblioteki scalar, oraz rozbudowa sieci telefonicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Kraków: Zakup: macierzy, serwera pocztowego, serwerów AMS, oprogramowania Kaspersky lub równoważne oraz przedłużenia subskrypcji TSM, VMWARE, przedłużenia gwarancji dla Biblioteki scalar, oraz rozbudowa sieci telefonicznej
Numer ogłoszenia: 148359 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup: macierzy, serwera pocztowego, serwerów AMS, oprogramowania Kaspersky lub równoważne oraz przedłużenia subskrypcji TSM, VMWARE, przedłużenia gwarancji dla Biblioteki scalar, oraz rozbudowa sieci telefonicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: macierzy, serwera pocztowego, serwerów AMS, oprogramowania Kaspersky lub równoważne oraz przedłużenia subskrypcji TSM, VMWARE, przedłużenia gwarancji dla Biblioteki scalar, oraz rozbudowa sieci telefonicznej. Szacunkowy koszt zamówienia (8 pakietów) powyżej 450 tys. zł, a poniżej 600 tyś. zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 32.42.00.00-3, 32.55.21.10-1, 72.25.32.00-5, 48.21.80.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. f. zmiana służy uniknięciu wad oświadczenia woli

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w kancelarii dziennika podawczego w budynku aministracyjnym (Pawilon A-V).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Macierz dla systemu backupu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pakietu przewiduje się następujący zakup: a) Macierz b) Szafa c) Szkolenie lub warsztaty Administracja Tivoli Storage Manager - Podstawy 3 dni, d) Instalacja, konfiguracja sprzętu, e) Wsparcie i serwis Szacunkowy koszt wynosi od 100 tyś. zł do 250 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie KASPERSKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS Select lub równoważne w pełni kompatybilne z posiadanym i użytkowanym przez zamawiającego oprogramowaniem Kaspersky.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pakietu przewiduje się następujący zakup: a. Zamówienie dotyczy dostarczenia oprogramowania i licencji na KASPERSKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS Select lub równoważne (wersja na serwery), które to oprogramowanie będzie uzupełnieniem aktualnie użytkowanej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym platformy antywirusowej KASPERSKY. b. Wykonawca, przed złożeniem oferty, ma prawo zapoznać się z istniejącą infrastrukturą i warunkami technicznymi w Szpitalu KSS im. Jana Pawła II. Szacunkowy koszt wynosi od 3500 zł do 5500 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.80.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużenie gwarancji dla Biblioteki Scalar i80.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie gwarancji dla Biblioteki Scalar i80. Szacunkowy koszt wynosi od 10 tyś. zł do 25 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana serwera systemu poczty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu elementów infrastruktury serwerowej: a. Serwer dla systemu pocztowego b. Instalacja, konfiguracja sprzętu c. Licencji Red Hat Enterprise (system operacyjny aktualnie używany w systemie poczty w KSS) lub równoważnej w pełni kompatybilnej, posiadającej wsparcie producenta i pozwalający uruchomić wszystkie usługi d. Wsparcie i serwis e. Kurs w Akademii Linuksa ALX Kurs Zawodowy - Administrator Linuxa - (10 dniowy) w lokalizacji Kraków. Szacunkowy koszt wynosi 35 tyś. zł do 55 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwery AMMS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu elementów infrastruktury serwerowej: a) Serwery dla systemu aplikacji AMMS b) Serwery dla baz danych c) Instalacja, konfiguracja sprzętu d) Licencji Red Hat Enterprise lub równoważnej, dopuszczonej przez wdrażającego platformę AMMS (nowy interfejs i moduły aktualnie używanego w Szpitalu systemu INFOMEDICA) e) Wsparcie i serwis Szacunkowy koszt wynosi od 150 tyś.zł do 350 tyś. zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedłużenie subskrypcji producenta oprogramowania - TIVOLI STORAGE MANAGER..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pakietu przewiduje się następujący zakup: Przedłużenie subskrypcji producenta oprogramowania - TIVOLI STORAGE MANAGER Zamówienie dotyczy przedłużenia wsparcia producenta oprogramowania (IBM) TIVOLI STORAGE MANAGER na okres 12 miesięcy. Szacunkowy koszt wynosi od 10 tyś. zł do 25 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedłużenie subskrypcji dla systemu VMWARE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy przedłużenia subskrypcji dla oprogramowania VMWare (wersja 5.1) używanego obecnie w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. Jana Pawła. Szacunkowy koszt wynosi od 25 tyś. zł do 45 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rozbudowa infrastruktury telefonicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pakietu przewiduje się następujący zakup: Rozbudowa infrastruktury telefonicznej Zamówienie dotyczy zakupu elementów infrastruktury telefonicznej: a) Brama analogowa 4-portowa b) Brama analogowa 24-portowa c) Zestawy słuchawkowe - do telefonu Cisco 7962 d) Telefony analogowe e) Fax urządzenie wielofunkcyjne f) wsparcie i serwis g)Wykonawca musi w ofercie wskazać konkretne typy proponowanych urządzeń Szacunkowy koszt wynosi od 55 tyś. zł do 70 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.55.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.