eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceDostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Matczynie.



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Bełżyce: Dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Matczynie.
Numer ogłoszenia: 148360 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Matczynie , Matczyn 4, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 81 517 22 61, faks 81 517 22 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmatczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Matczynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Matczynie w podziale na następujące grupy asortymentowe: I grupa - produkty mięsno - wędliniarskie (22 pozycje), II grupa - nabiał (9 pozycji), III grupa - produkty sypkie, jaja oraz produkty pozostałe (69 pozycji), IV grupa - ryby i przetwory rybne (4 pozycje), V grupa - pieczywo (7 pozycji). Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości przedstawia załącznik nr 1 do s.i.w.z. (formularz oferty). Podane w formularzu oferty ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu dla każdej grupy asortymentowej to 80% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy oraz wszelkie inne wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności: - ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.); - ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) - rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966 z późn. zm.). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu realizowane były specjalistycznym transportem przystosowanym do przewozu żywności i spełniającym odpowiednie wymogi sanitarne określone w obowiązujących przepisach. Dostarczany asortyment będący przedmiotem zamówienia w I grupie asortymentowej (produkty mięsno - wędliniarskie) powinien posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE. L z 2004 r., Nr 139, poz. 55 z późn. zm.) Asortyment będący przedmiotem zamówienia winien być dostarczany w sposób zwyczajowo przyjęty dla określonej grupy towarowej, gwarantujący ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, a w szczególności asortyment będący przedmiotem zamówienia w I grupie asortymentowej (produkty mięsno - wędliniarskie) powinien być zapakowany w czyste i nieuszkodzone: opakowania lub pojemniki plastikowe z pokrywami posiadającymi stosowne atesty, pojemniki plombowane lub metkowane. Zabrania się przewożenia brudnych pojemników razem z partią dostarczanego asortymentu. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie jego jakości. Termin gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. Zamawiający wymaga, aby dostawa do magazynu asortymentu z grup l-V nastąpiła nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia dla danego produktu. Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 03.10.00.00-2, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.89.43.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana cen określonych w ofercie Wykonawcy wymaga uprzedniego uzgodnienia przez strony, przy czym może być dokonana tylko raz w czasie trwania umowy i nie wcześniej niż po upływie sześciu miesięcy jej obowiązywania. Ewentualny wzrost cen nie może przekroczyć wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikatach Prezesa GUS. Kwota wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, może ulec zmianie w razie zmiany w trakcie wykonywania umowy ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku nie będzie konieczne sporządzania aneksu do umowy, a wysokość należnego z tytułu zrealizowanych dostaw wynagrodzenia brutto ustalona zostanie z uwzględnieniem kwoty podatku VAT wynikającej ze stawki tego podatku obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Dopuszczalna zmiana istotnych postanowień umowy dotyczy grup asortymentowych od I do V.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmatczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: : I grupa asortymentowa - produkty mięsno - wędliniarskie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa asortymentowa - produkty mięsno - wędliniarskie (22 pozycje)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa asortymentowa - nabiał..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II grupa asortymentowa - nabiał (9 pozycji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III grupa asortymentowa - produkty sypkie, jaja oraz produkty pozostałe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III grupa asortymentowa - produkty sypkie, jaja oraz produkty pozostałe.(69 pozycji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV grupa asortymentowa - ryby i przetwory rybne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV grupa asortymentowa - ryby i przetwory rybne (4 pozycje)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: VI grupa asortymentowa - pieczywo (7 pozycji)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: VI grupa asortymentowa - pieczywo (7 pozycji)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.