To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-12
Rzeszów: Remont budynku nr 2 - remont polegający na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, remoncie cokołu i schodów wejściowych do budynku oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż (II etap), ul. 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl. Znak sprawy: ZP/88/2015
Numer ogłoszenia: 148395 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136673 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 2 - remont polegający na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, remoncie cokołu i schodów wejściowych do budynku oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż (II etap), ul. 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl. Znak sprawy: ZP/88/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe polegające na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, remoncie cokołu i schodów wejściowych do budynku oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż (II etap), ul. 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Podczas wykonywania prac w budynku będą wykonywane następujące roboty: I. - zostaną wymienione oprawy świetlówkowe w pomieszczeniach I i II piętra budynku - oprawy oświetleniowe świetlówkowe z kloszem, IP20, 2x36W, świetlówka liniowa trójpasmowa 36W/840 - 74 szt. (pomieszczenia I i II pietra za wyjątkiem magazynów uzbrojenia), - oprawy przemysłowe z wbudowanym modułem awaryjnym 3h, 2x36 W, IP65, EVG HI, klosz przeźroczysty PMME, klipsy i elementy mocujące ze stali nierdzewnej - 8 szt. (magazyny uzbrojenia - I i II piętro). Wykonawca po zakończeniu pracy jest zobowiązany do wykonania w kancelariach ogólnych pomiarów natężenia oświetlenia, - ostanie wyremontowany tynk cokołu budynku, a po wyremontowaniu tynku, cokół zostanie pomalowany farbą emulsyjną sylikatową do wymalowań zewnętrznych w kolorze istniejącym. - zostaną wyremontowane schody wejściowe do budynku, wyłożone kostką brukową. Przy własnej wycenie należy ująć w/w zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji i zapoznaniem się ze stanem istniejącym budynku). Uwaga: Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe po oprawach oświetleniowych metalowych Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. II. 1) Roboty budowlane: - wymiana istniejących drzwi na każdej kondygnacji na drzwi ppoż. dymoszczelne EI60, szklone, w celu zapewnienia wymaganej długości dojść ewakuacyjnych (budynek koszarowy, klasa ZLV) - drzwi montować zgodnie z wytycznymi producenta, - wymiana istniejącego włazu na poddasze na właz o klasie odporności ogniowej EI30, - wymiana drzwi do schowka pod schodami na parterze budynku, na drzwi ppoż., EI30, z samozamykaczem, - zamontowanie samozamykaczy w drzwiach, z pomieszczeń prowadzących na drogi ewakuacyjne. - po wymianie drzwi, włazu należy wykonać roboty remontowe związane z naprawieniem tynków wewnętrznych, posadzek, powłok malarskich. Należy wykonać tynki zwykłe kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej, następnie pomalować dwukrotnie z przygotowaniem powierzchni ścian farbą emulsyjną. - wywiezienie materiałów z terenu rozbiórki samochodem. 2) Roboty elektryczne: Oświetlenie awaryjne: Trasy kablowe: - montaż korytek instalacyjnych z PCW na ścianach i stropach przez przykręcenie do podłoża z cegły, - podłączenia pojedynczych przewodów o przekroju do 2,5mm2 w powłoce poliwinitowej pod zaciski lub śruby, - oznakowanie wyłącznika p.poż. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm2 - przewód YDY 3 x 1,5mm2. Montaż opraw: - przygotowanie podłoża betonowego pod oprawy oświetleniowe mocowane na kołkach kotwiących - 2 mocowania - montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw sztucznych z kloszem, przykręcanych, 2 x 40W końcowych. Instalacja SAP: Trasy kablowe: - ręczne wykucie bruzd dla rur: RIP16, RIS16, RL22 o śr. do 47mm w betonie, - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej, - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm, - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, długość przebicia do 40cm, rura o średnicy do 25mm, - rury winidurowe karbowane (giętkie) o średnicy do 19mm układane p.t. w gotowych bruzdach w betonie, - rury winidurowe o średnicy do 20mm układane n.t. na betonie, - zabezpieczenie przejść przewodów przez przegrody pożarowe. Okablowanie: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12,5mm2 wciągane do rur. Montaż urządzeń SAP: - montaż modułowej centrali alarmowej, do 8 linii dozorowych, - montaż kompaktowej centrali alarmowej, do 5 do 8 linii dozorowych, - montaż elementów dodatkowych w centrali alarmowej, - montaż dodatkowego wyposażenia centrali alarmowej, - montaż akumulatora bezobsługowego do 130Ah, - montaż gniazd pożarowych, samoczynnych ostrzegaczy pożarowych (czujek) w wykonaniu adresowym, - montaż czujek pożarowych, czujka izotopowa lub optyczna dymu, - montaż obudów wielkości do 3HE, - montaż modułów adresowych sterujących, - montaż obudów wielkości do 1HE, - montaż sygnalizatora akustycznego wewnętrznego lub zewnętrznego, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych, adresowych, 128 adresów. Instalacja oddymiania w budynku Nr 2: - sprawdzenie istniejącej instalacji oddymiania wraz z demontażem części elementów, - przewody kabelkowe układane w tynku, YDY 3 x 1,5 na podłożu z cegły, - oprawy oświetleniowe przykręcane, świetlówkowe podwójne 2x 36W, - montaż inwertorów podtrzymujących, - rury winidurowe karbowane (giętkie) układane w gotowych bruzdach, podłoże betonowe, - przewody kabelkowe wciągane do rur, - montaż napędów łańcuchowych do okien oddymiających, - montaż napędów do okien oddymiających, - montaż elektromagnetycznych trzymaczy drzwiowych, - przewody izolowane 1-żyłowe typ Dy 4 układane w rurkach RVKL-11 w posadzce, - przepust kablowe z wełny mineralnej wraz z endotermiczną powłoką, - przepusty kablowe kasetowe. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną na wykonanie dostosowania budynku Nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz Projektu budowlanego (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont budynku nr 2 - remont polegający na wymianie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach, remoncie cokołu i schodów wejściowych do budynku oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż (II etap), ul. 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Remontowo-Budowlana BIG-BUD Robert Jaremko, Laszki 117, 37-543 Laszki, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225994,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239337,95
Oferta z najniższą ceną: 239337,95 / Oferta z najwyższą ceną: 264785,33
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej wraz z remontem węzłów sanitarnych, malowaniem i wymianą armatury łazienkowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie - etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.