Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Opole Lubelskie: Zorganizowanie szkoleń:cz. 1) 10 dniowego szkolenia florystycznego dla 15 osób niepełnospraw.; cz.2) 10-wych warsztatów zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla 13 osób niepełnospraw. i 3 opiekunów, cz.3) 10-wego kursu komputer. w stopniu zaawansowanym dla 10 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu i 10 dniowego kursu komput.w stopniu podstawowym dla 10 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu,
cz.4) kursu na prawo jazdy kategorii B dla 3 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu, cz.5) szkolenia w zakresie fotografii cyfrowej dla 7 osób niepełnospraw. i 1 opiekuna.
Numer ogłoszenia: 148399 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Przemysłowa 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 52 05, faks 81 827 52 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpropolelub.eurzad.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie szkoleń:cz. 1) 10 dniowego szkolenia florystycznego dla 15 osób niepełnospraw.; cz.2) 10-wych warsztatów zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla 13 osób niepełnospraw. i 3 opiekunów, cz.3) 10-wego kursu komputer. w stopniu zaawansowanym dla 10 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu i 10 dniowego kursu komput.w stopniu podstawowym dla 10 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu, cz.4) kursu na prawo jazdy kategorii B dla 3 osób niepełnospraw. z dysfunkcją narządu ruchu, cz.5) szkolenia w zakresie fotografii cyfrowej dla 7 osób niepełnospraw. i 1 opiekuna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie szkoleń: Część nr 1: Zorganizowanie 10 dniowego szkolenia florystycznego dla 15 osób niepełno-sprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 1 - dodatek nr 7 do s.i.w.z. Część nr 2: Zorganizowanie 10 dniowych warsztatów zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla 13 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 2 - dodatek nr 8 do s.i.w.z. Część nr 3: Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu zaawansowanym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu podstawowym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 3- dodatek nr 9 do s.i.w.z. Część nr 4: zorganizowanie kursu na prawo jazdy kategorii B dla 3 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz indywidualnego poradnictwa psychologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 4 - dodatek nr 10 do s.i.w.z. Część nr 5: zorganizowanie szkolenia w zakresie fotografii cyfrowej (fotografia i edycja zdjęć) dla 7 osób niepełnosprawnych i 1 opiekuna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 5 - dodatek nr 11 do s.i.w.z..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wykonawca musi wykazać się, w Wykazie usług zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonaniem minimum dwóch i więcej usług dla każdej części polegających na zorganizowaniu szkolenia, warsztatów, kursów o tematyce przedmiotu zamówienia w zakresie: Części nr 1: Zorganizowanie szkolenia florystycznego lub o zbliżonej tematyce dla osób niepełnosprawnych. Części nr 2: Zorganizowanie warsztatów plastycznych, zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla osób niepełnosprawnych. Części nr 3: Zorganizowanie kursu komputerowego dla osób niepełnosprawnych. Części nr 4: Zorganizowanie kursu na prawo jazdy kategorii B dla osób niepełnosprawnych. Części nr 5: Zorganizowanie szkolenia w zakresie fotografii dla osób niepełnosprawnych. oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia załączonych do oferty. Z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk Oferta - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy). 3) Zakres (części) przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do oferty dodatek nr 5 do s.i.w.z.. W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złoży oświadczenia o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców. 4) Opis ośrodka i projekt planu organizacji szkolenia, warsztatów, kursu dla każdej części oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w dodatku nr 6 do s.i.w.z. - wzór ogólnych warunków umowy . Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników kursu, warsztatów, szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji uczestnika ze szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się uczestnika na wyjeździe pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu Lubelskim, c) przerwania uczestnictwa w wyjeździe (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do korzystania z pobytu wyjazdowego przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu pobytu. W takim przypadku koszt pobytu stanowi iloczyn kosztu pobytu jednej osoby i jej opiekuna oraz rzeczywistej liczby wychowanków i ich opiekunów, które ukończyły kursy, szkolenia, warsztaty . Zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn związanych z odmową rezerwacji miejsc noclegowych w ośrodku, dużym brakiem ilości osób uczestniczących w wyjeździe i innych nieprzewidzianych sytuacji niezależnych od stron. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpropolelub.eurzad.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu Lubelskim ul. Przemysłowa 4, 24-300 Opole Lubelskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 14:00, miejsce: pok. 3 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu Lubelskim ul. Przemysłowa 4, 24-300 Opole Lubelskie do godz. 14.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja projektu systemowego: Program wsparcia społeczno- zawodowego osób opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodziny zastępcze oraz osób niepełno-sprawnych z powiatu opolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie 10 dniowego szkolenia florystycznego dla 15 osób niepełnosprawnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 10 dniowego szkolenia florystycznego dla 15 osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 1 - dodatek nr 7 do s.i.w.z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie 10 dniowych warsztatów zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla 13 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów tu zamówienia część nr 1 - dodatek nr 8 do s.i.w.z..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 10 dniowych warsztatów zdobienia przedmiotów użytkowych - decoupage dla 13 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 2 - dodatek nr 8 do s.i.w.z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu zaawansowanym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu podstawowym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu zaawansowanym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz Zorganizowanie 10 dniowego kursu komputerowego w stopniu podstawowym dla 10 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 3 - dodatek nr 9 do s.i.w.z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie kursu na prawo jazdy kategorii B dla 3 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz indywidualnego poradnictwa psychologicznego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie kursu na prawo jazdy kategorii B dla 3 osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu oraz indywidualnego poradnictwa psychologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 4 - dodatek nr 10 do s.i.w.z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie szkolenia w zakresie fotografii cyfrowej (fotografia i edycja zdjęć) dla 7 osób niepełnosprawnych i 1 opiekuna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie szkolenia w zakresie fotografii cyfrowej (fotografia i edycja zdjęć) dla 7 osób niepełnosprawnych i 1 opiekuna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór ogólnych warunków umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z.) i Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część nr 5 - dodatek nr 11 do s.i.w.z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA - 30
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy margaryny do smarowania pieczywa do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Lublinie
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
- Renowacja zabytkowego kina Opolanka
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursu z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Podniesienie potencjału ratowniczego OSP Bruszewo na terenie gminy Sokoły
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.