Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Rudy: Szafa suszarnicza do kontrolowanego suszenia nasion oraz szyszek drzew i krzewów leśnych
Numer ogłoszenia: 148410 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, tel. 032 4103029, fax 032 4103281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szafa suszarnicza do kontrolowanego suszenia nasion oraz szyszek drzew i krzewów leśnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem 1 szt. szafy suszarniczej do kontrolowanego suszenia nasion oraz szyszek drzew i krzewów leśnych do Szkółki Kontenerowej w Nędzy k.Raciborza
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.36.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy PZP (producenci: posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu elektromechaniki i automatyki przemysłowej obejmujące regulację wilgotności powierza, w tym osuszanie za pomocą powietrza odwadnianego w niskich temperaturach); 2) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; 3) złożą wszystkie dokumenty wymienione w pkt. IV.3 SIWZ; 4) udzielą na oferowany sprzęt gwarancji na okres min. 3 lat oraz zapewnią serwis pogwarancyjny; 5) zaakceptują warunki zamówienia przedstawione w SIWZ oraz projekcie umowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach bezpieczeństwa. Wraz z urządzeniem należy dostarczyć instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk oferty (załącznik do SIWZ), 2) aktualny dokument (np. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wprost wynika, kto jest uprawnionym do podpisania oferty i umowy. W przypadku wykonawców zagranicznych do dokumentu powinno być dołączone tłumaczenie na język polski, podpisane za zgodność z oryginałem, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik do SIWZ), 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik do SIWZ), 5a) Wykonawcy krajowi: oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5b) Wykonawcy zagraniczni: oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zamówień o podobnym charakterze, tj. dotyczących elektroniki i automatyki przemysłowej obejmujących regulację wilgotności powietrza, w tym osuszanie za pomocą powietrza odwadnianego w niskich temperaturach oraz dat ich wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, wykaz powinien zawierać dostawy z całego okresu działalności (załącznik do SIWZ), 7) dostawcy: materiały wytwórcy, z których wynika, że oferowane urządzenie spełnia wymagania techniczne i technologiczne określone w SIWZ, 8) referencje odbiorców potwierdzające, że wymienione w wykazie wykonanych zamówień urządzenia spełniały wymagane dla nich parametry, 9) parafowany projekt umowy (załącznik do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, 47-430 Rudy, ul. Rogera 1 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, 47-430 Rudy, ul. Rogera 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RUDY
więcej: przetargi RUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką wysięgnikową
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
- Dostawa podwozia pod manipulatory z napełniarką skrzyniopalet i przenośnikami
więcej: Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.