To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Lublin: Dostawa przypraw, kawy i herbaty dla stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 148413 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132571 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przypraw, kawy i herbaty dla stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa (przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy) przypraw, kawy i herbaty dla Stołówek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części: dostawa przypraw, dostawa kawy i herbaty. Dostawy - nie częściej niż dwa razy w miesiącu dla każdej ze Stołówek - dostarczane będą do magazynów Zamawiającego mieszczących się przy ul. Al. Racławickie 14 (Stołówka A) i ul. Radziszewskiego 7 (Stołówka B). Towar będący przedmiotem zamówienia będzie odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodny z obowiązującymi atestami, polskimi normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 7 dni dostarczy dokumenty potwierdzające właściwości zaoferowanych produktów. Towar będący przedmiotem zamówienia będzie pierwszego gatunku, świeży - w początkowym okresie przydatności do spożycia, minimum 3/4 pełnego terminu ważności (określonego na opakowaniu lub w Polskiej Normie) od dnia dostarczenia do Zamawiającego, odpowiadać wymaganiom jakościowym, posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnych produktów, Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Towar dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta, powinien mieć na każdym opakowaniu zbiorczym etykietę informacyjna zawierającą dane: nazwę i adres producenta, nazwę wyrobu, ilość sztuk, termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Towar będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczany transportem Wykonawcy, użyty do przewozu środek transportu będzie uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość handlową i zdrowotną przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. Osoby wykonujące zamówienia (kierowcy, pomocnicy itp.) musza posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno-epidemiologiczne, zezwalające na prace w kontakcie z żywnością. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.40 - Galaretki owocowe 15.84.10.00 - Kakao 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.89.80.00 - Drożdże 15.89.90.00 - Proszek do pieczenia 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.86.10.00 - Kawa 15.86.11.00 - Kawa palona 15.86.30.00 - Herbata 15.86.41.00 - Herbata w torebkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA KAWY I HERBATY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72770,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86842,85
Oferta z najniższą ceną: 86842,85 / Oferta z najwyższą ceną: 88777,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół im. Władysława Podkowińskiego w Mokrej Wsi na 2025 rok (7 części)
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca 2025r. "
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
więcej: Galaretki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.