eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaPrzeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-02

Chojna: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry.
Numer ogłoszenia: 148436 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dolnej Odry , ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 609 602 908, faks 91 461 50 88 wew. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgdo.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry w tym: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. CZĘŚĆ 2: Opracowanie graficzne, wykonanie a także dostawa do szkół tablic informujących o zasadach segregacji odpadów oraz gadżetów promocyjnych (breloczki odblaskowe). CZĘŚĆ 3: Opracowanie graficzne, druk i dostawa wademekum o odpadach oraz plakatów informujących o konkursie fotograficznym. Część 4: Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych położonych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dolnej Odry. Część 5: zakup i dostawa nagród rzeczowych na potrzeby konkursu fotograficznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części 1 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 2 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 3 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 4 - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna: zorganizowanie warsztatu edukacyjnego składającego się ze z części artystycznej spektakl/przedstawienie oraz z części dydaktycznej ekoquizy, konkursy i pogadanki, dla minimum 20 uczestników o tematyce związanej z selektywną zbiórką odpadów. Dla części 5 zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części 1 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 2 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 3 - Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. jedną osobą, posiadającą wiedzę z zakresu grafiki komputerowej, która opracowała merytorycznie i graficznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 projekty: ulotek, broszur, opracowań dotyczących gospodarki odpadami w tym selektywnej zbiórki odpadów. Dla części 4 Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. dwoma zespołami z czego każdy składający się z dwóch osób posiadających wiedzę z zakresu segregacji odpadów, oraz przynajmniej jedną osobą z zespołu, która przeprowadziła min. 10 spotkań/warsztatów dotyczących segregacji odpadów. Dla części 5 zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie zgodnie z pkt. 6 załącznika nr 1 do siwz (oferta cenowa) wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności wykonywania poszczególnych świadczeń w ramach Usługi wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 3) za uprzednią zgodą Zamawiającego, możliwa jest zmiana osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w siwz i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgdo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Dolnej Odry, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, pok. Nr 1 - sekretariat-.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Dolnej Odry, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, pok. Nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca dostarczy do 59 szkół (42 szkoły podstawowe i 17 szkół gimnazjalnych) znajdujących się na terenie Związku Gmin Dolnej Odry 166 szt. zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Pojemnik powinny spełniać polskie normy jakościowe i sanitarne. Jeden zestaw składał się będzie z 3 szt. pojemników z czego każdy o poj. 60 litrów oznaczonych kolorystycznie: żółty - plastik, metal, niebieski - papier, zielony-szkło. Pojemniki mają być przeznaczone do zbiórki segregowanych odpadów w budynkach i wykonane z tworzywa sztucznego, zamykane pokrywą. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pojemniki bezpośrednio do szkół zgodnie z załącznikiem do umowy. Na każdym pojemniku w zestawie Wykonawca zamieści logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz informacje: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie graficzne, wykonanie a także dostawa do szkół tablic informujących o zasadach segregacji odpadów oraz gadżetów promocyjnych (breloczki odblaskowe)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tej części zamówienia Wykonawca opracuje projekt graficzny tablicy informującej o zasadach segregacji. Z tablicy wynikać będzie, jakie odpady należy wrzucać do poszczególnych pojemników (żółtego, niebieskiego i zielonego). Ma ona również zawierać informacje, jakich odpadów wrzucać nie należy. Projekt tablicy Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym. Wykonawca wykona i dostarczy bezpośrednio do 59 szkół (42 szkoły podstawowe i 17 szkół gimnazjalnych )ww. tablice informacyjne w ilości 166 szt. zgodnie z załącznikiem do umowy. Tablica będzie o wymiarach min. 90 x 60 cm. Wykonana ma zostać z tworzywa sztucznego o grubości 0,5 -1,5 cm. i zabezpieczona warstwą ochronną - odporna na działanie farb, lakierów, pisaków, powierzchnia gładka, odporna na bladnięcie koloru. Na każdej tablicy informującej Wykonawca zamieści logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz informacje: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego gadżety promocyjne w postaci breloczków odblaskowych w ilości 2140 szt. o średnicy ok. 50-70 mm. Każdy brelok składał się będzie z części odblaskowej oraz z elementu umożliwiający zawieszenie. Breloki mają zostać opatrzone hasłem Segreguj odpady i nie mów, że nie dasz rady oraz logiem WFOŚiGW w Szczecinie z informacją: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie Breloczki odblaskowe będą w kształcie pojemników na odpady typu dzwon.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie graficzne, druk i dostawa wademekum o odpadach oraz plakatów informujących o konkursie fotograficznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca opracuje graficznie i merytorycznie oraz wydrukuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego wademekum o odpadach z podziałem na trzy grupy wiekowe: dla uczniów klas 0 - III - wademekum małego szkolniaka, dla uczniów klas IV - VI - wademekum szkolniaka, dla uczniów klas I - III gimnazjum - wademekum gimnazjalisty. Projekt wademekum przed wykonaniem zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Wademekum opracowane będzie w formie kolorowej książeczki od 30 do 35 stron. Format wademekum - A 5, okładka sztywna. W wademekum zawarte będą informacje na temat segregacji odpadów, a także kolorowanki, quizy, rebusy, zagadki i inne łamigłówki dotyczące odpadów i ich segregacji, których stopień trudności uzależniony będzie od grupy wiekowej. Ilość wademekum to 9094 szt. ogółem, w tym dla grup wiekowych: klasy 0 - 3 - 3 839 szt., klasy IV -VI - 2 720 szt. klasy I-III gimnazjum 2 535 szt. Okładka wademekum będzie odzwierciedlała pracę plastyczną, która zwyciężyła w zeszłorocznym konkursie ekologicznym dla najmłodszych (załącznik - zdjęcie zwycięskiej pracy). Zamawiający udostępni Wykonawcy zdjęcie w formie zapisu na płycie CD w celu wykorzystania do opracowania okładki wademekum. Natomiast tytuł opracowania to hasło które również zwyciężyło w zeszłorocznym konkursie ekologicznym tj: ,Segreguj odpady i nie mów, że nie dasz rady. Wykonawca wykona również opracowanie graficzne i wydruk wraz z dostawą do siedziby Związku Gmin Dolnej Odry plakatów o formacie B3 w ilości 166 szt. informujących uczniów o konkursie fotograficznym pn. SEGREGACJA W OBIEKTYWIE - DOBRE I ZŁE NAWYKI treść i szata graficzna plakatu przed wydrukiem zostanie uzgodniona z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych położonych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dolnej Odry..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi dla każdej grupy wiekowej uczniów klas (0 - III szkoły podstawowej, uczniów klas IV -VI szkoły podstawowej oraz uczniów klas I -III szkół gimnazjalnych ) cykl warsztatów edukacyjnych tj. 105 spotkań, każde po 1,5 godz. Zegarowej. Program jednego warsztatu składał się będzie z: -krótkiego spektaklu ekologicznego poruszającego tematykę ochrony środowiska oraz segregacji odpadów, dostosowanego do poszczególnych grup wiekowych. -zajęć edukacyjnych - pogadanki dotyczącej spektaklu - jak dbać o otaczające nas środowisko, dlaczego należy segregować odpady , jak ty dbasz o środowisko, - konkursu drużynowego z segregacji odpadów, - Eko-quizów i zagadek ekologicznych. Scenariusz warsztatów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Ponadto każde przedstawienie teatralne musi zachęcać dzieci i młodzież do czynnego udziału w nim, a także posiadać oprawę muzyczną i efektowne kostiumy i scenografię. Warsztaty edukacyjne przeprowadzone zostaną w terminach od 19.05.2014r. do 16.06.2014r. Warsztaty przeprowadzane będą równocześnie w kilku szkołach. (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy), Terminy przeprowadzenia warsztatów mogą ulec zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa nagród rzeczowych na potrzeby konkursu fotograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zakupi i dostarczy do biura Związku Gmin Dolnej Odry nagrody rzeczowe wskazane poniżej: Nagrody: Aparat cyfrowy - 3 szt. Rower - 3 szt. Tablet - 3 szt. Pamięć przenośna (pen-drive) - 15 szt. Wykonawca dostarczy nagrody do siedziby Zamawiającego do dnia 16 czerwca 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.