Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-02
Chojna: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych
i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry.
Numer ogłoszenia: 148436 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Dolnej Odry , ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 609 602 908, faks 91 461 50 88 wew. 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgdo.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę odpadów pn. odpady i nie mów, że nie dasz rady kierowana do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Związku Gmin Dolnej Odry w tym: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. CZĘŚĆ 2: Opracowanie graficzne, wykonanie a także dostawa do szkół tablic informujących o zasadach segregacji odpadów oraz gadżetów promocyjnych (breloczki odblaskowe). CZĘŚĆ 3: Opracowanie graficzne, druk i dostawa wademekum o odpadach oraz plakatów informujących o konkursie fotograficznym. Część 4: Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych położonych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dolnej Odry. Część 5: zakup i dostawa nagród rzeczowych na potrzeby konkursu fotograficznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części 1 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 2 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 3 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 4 - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Za jedną usługę podobną zamawiający uzna: zorganizowanie warsztatu edukacyjnego składającego się ze z części artystycznej spektakl/przedstawienie oraz z części dydaktycznej ekoquizy, konkursy i pogadanki, dla minimum 20 uczestników o tematyce związanej z selektywną zbiórką odpadów. Dla części 5 zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części 1 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 2 - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Dla części 3 - Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. jedną osobą, posiadającą wiedzę z zakresu grafiki komputerowej, która opracowała merytorycznie i graficznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 projekty: ulotek, broszur, opracowań dotyczących gospodarki odpadami w tym selektywnej zbiórki odpadów. Dla części 4 Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. dwoma zespołami z czego każdy składający się z dwóch osób posiadających wiedzę z zakresu segregacji odpadów, oraz przynajmniej jedną osobą z zespołu, która przeprowadziła min. 10 spotkań/warsztatów dotyczących segregacji odpadów. Dla części 5 zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku dla części 1-5
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie zgodnie z pkt. 6 załącznika nr 1 do siwz (oferta cenowa) wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności wykonywania poszczególnych świadczeń w ramach Usługi wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; 2) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 3) za uprzednią zgodą Zamawiającego, możliwa jest zmiana osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w siwz i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgdo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Dolnej Odry, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, pok. Nr 1 - sekretariat-.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin Dolnej Odry, ul. Narciarska 57, 74-500 Chojna, pok. Nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tej części zamówienia Wykonawca dostarczy do 59 szkół (42 szkoły podstawowe i 17 szkół gimnazjalnych) znajdujących się na terenie Związku Gmin Dolnej Odry 166 szt. zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Pojemnik powinny spełniać polskie normy jakościowe i sanitarne. Jeden zestaw składał się będzie z 3 szt. pojemników z czego każdy o poj. 60 litrów oznaczonych kolorystycznie: żółty - plastik, metal, niebieski - papier, zielony-szkło. Pojemniki mają być przeznaczone do zbiórki segregowanych odpadów w budynkach i wykonane z tworzywa sztucznego, zamykane pokrywą. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pojemniki bezpośrednio do szkół zgodnie z załącznikiem do umowy. Na każdym pojemniku w zestawie Wykonawca zamieści logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz informacje: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie graficzne, wykonanie a także dostawa do szkół tablic informujących o zasadach segregacji odpadów oraz gadżetów promocyjnych (breloczki odblaskowe)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W tej części zamówienia Wykonawca opracuje projekt graficzny tablicy informującej o zasadach segregacji. Z tablicy wynikać będzie, jakie odpady należy wrzucać do poszczególnych pojemników (żółtego, niebieskiego i zielonego). Ma ona również zawierać informacje, jakich odpadów wrzucać nie należy. Projekt tablicy Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym. Wykonawca wykona i dostarczy bezpośrednio do 59 szkół (42 szkoły podstawowe i 17 szkół gimnazjalnych )ww. tablice informacyjne w ilości 166 szt. zgodnie z załącznikiem do umowy. Tablica będzie o wymiarach min. 90 x 60 cm. Wykonana ma zostać z tworzywa sztucznego o grubości 0,5 -1,5 cm. i zabezpieczona warstwą ochronną - odporna na działanie farb, lakierów, pisaków, powierzchnia gładka, odporna na bladnięcie koloru. Na każdej tablicy informującej Wykonawca zamieści logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz informacje: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego gadżety promocyjne w postaci breloczków odblaskowych w ilości 2140 szt. o średnicy ok. 50-70 mm. Każdy brelok składał się będzie z części odblaskowej oraz z elementu umożliwiający zawieszenie. Breloki mają zostać opatrzone hasłem Segreguj odpady i nie mów, że nie dasz rady oraz logiem WFOŚiGW w Szczecinie z informacją: współfinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie Breloczki odblaskowe będą w kształcie pojemników na odpady typu dzwon.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie graficzne, druk i dostawa wademekum o odpadach oraz plakatów informujących o konkursie fotograficznym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca opracuje graficznie i merytorycznie oraz wydrukuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego wademekum o odpadach z podziałem na trzy grupy wiekowe: dla uczniów klas 0 - III - wademekum małego szkolniaka, dla uczniów klas IV - VI - wademekum szkolniaka, dla uczniów klas I - III gimnazjum - wademekum gimnazjalisty. Projekt wademekum przed wykonaniem zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Wademekum opracowane będzie w formie kolorowej książeczki od 30 do 35 stron. Format wademekum - A 5, okładka sztywna. W wademekum zawarte będą informacje na temat segregacji odpadów, a także kolorowanki, quizy, rebusy, zagadki i inne łamigłówki dotyczące odpadów i ich segregacji, których stopień trudności uzależniony będzie od grupy wiekowej. Ilość wademekum to 9094 szt. ogółem, w tym dla grup wiekowych: klasy 0 - 3 - 3 839 szt., klasy IV -VI - 2 720 szt. klasy I-III gimnazjum 2 535 szt. Okładka wademekum będzie odzwierciedlała pracę plastyczną, która zwyciężyła w zeszłorocznym konkursie ekologicznym dla najmłodszych (załącznik - zdjęcie zwycięskiej pracy). Zamawiający udostępni Wykonawcy zdjęcie w formie zapisu na płycie CD w celu wykorzystania do opracowania okładki wademekum. Natomiast tytuł opracowania to hasło które również zwyciężyło w zeszłorocznym konkursie ekologicznym tj: ,Segreguj odpady i nie mów, że nie dasz rady. Wykonawca wykona również opracowanie graficzne i wydruk wraz z dostawą do siedziby Związku Gmin Dolnej Odry plakatów o formacie B3 w ilości 166 szt. informujących uczniów o konkursie fotograficznym pn. SEGREGACJA W OBIEKTYWIE - DOBRE I ZŁE NAWYKI treść i szata graficzna plakatu przed wydrukiem zostanie uzgodniona z Zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjalnych położonych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dolnej Odry..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi dla każdej grupy wiekowej uczniów klas (0 - III szkoły podstawowej, uczniów klas IV -VI szkoły podstawowej oraz uczniów klas I -III szkół gimnazjalnych ) cykl warsztatów edukacyjnych tj. 105 spotkań, każde po 1,5 godz. Zegarowej. Program jednego warsztatu składał się będzie z: -krótkiego spektaklu ekologicznego poruszającego tematykę ochrony środowiska oraz segregacji odpadów, dostosowanego do poszczególnych grup wiekowych. -zajęć edukacyjnych - pogadanki dotyczącej spektaklu - jak dbać o otaczające nas środowisko, dlaczego należy segregować odpady , jak ty dbasz o środowisko, - konkursu drużynowego z segregacji odpadów, - Eko-quizów i zagadek ekologicznych. Scenariusz warsztatów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Ponadto każde przedstawienie teatralne musi zachęcać dzieci i młodzież do czynnego udziału w nim, a także posiadać oprawę muzyczną i efektowne kostiumy i scenografię. Warsztaty edukacyjne przeprowadzone zostaną w terminach od 19.05.2014r. do 16.06.2014r. Warsztaty przeprowadzane będą równocześnie w kilku szkołach. (zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy), Terminy przeprowadzenia warsztatów mogą ulec zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa nagród rzeczowych na potrzeby konkursu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zakupi i dostarczy do biura Związku Gmin Dolnej Odry nagrody rzeczowe wskazane poniżej: Nagrody: Aparat cyfrowy - 3 szt. Rower - 3 szt. Tablet - 3 szt. Pamięć przenośna (pen-drive) - 15 szt. Wykonawca dostarczy nagrody do siedziby Zamawiającego do dnia 16 czerwca 2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHOJNA
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynków i jednostek oświatowych Gminy Chojna w 2025 roku
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.