eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiZorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Powiatu Nowodworskiego w ustalonych przez Rady Gmin Stegna i Sztutowo Strefach Płatnego Parkowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Nowy Dwór Gdański: Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Powiatu Nowodworskiego w ustalonych przez Rady Gmin Stegna i Sztutowo Strefach Płatnego Parkowania
Numer ogłoszenia: 148472 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472235, faks 055 2472235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Powiatu Nowodworskiego w ustalonych przez Rady Gmin Stegna i Sztutowo Strefach Płatnego Parkowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu sezonowej obsługi parkingów przez okres 3 lat ( 2010 -2012 r.) w Strefach Płatnego Parkowania w pasie dróg powiatowych Powiatu Nowodworskiego w gminach Stegna i Sztutowo oraz pobieranie opłat za parkowanie pojazdów zgodnie z podjętymi uchwałami Rad Gmin stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja usług w Strefach Płatnego Parkowania ( zwanych dalej SPP) oraz pobieranie opłat odbywać się będzie w terminach określonych Uchwałami Rad Gmin za pomocą parkometrów spełniających wymogi techniczno - eksploatacyjne oraz sprzedaży biletów przez upoważnione osoby Wykonawcy (parkingowych) w przypadku miejsc gdzie nie umieszczono parkometru. Na przedmiot zamówienia składają się dwa następujące zadania: ZADANIE Nr I - Sztutowo W ramach tego zadania należy zorganizować Strefę Płatnego Parkowania w pasie drogowym następujących dróg powiatowych: a) droga Nr 2327G stanowiąca ul. Morską w miejscowości Katy Rybackie. Obszar strefy płatnego parkowania położony jest w obrębie ronda przy plaży oraz w odcinkach drogi w kilometrze : 0+286 - 0+371, 0+456 - 0+535, 0+558 - 0+738. Szczegółowo obszar Strefy Płatnego Parkowania określa ZAŁĄCZNIK GRAFICZNY ZADANIE Nr I (A). W obszarze Strefy Płatnego Parkowania przewiduje się zorganizowanie około 98 miejsc parkingowych i ustawienie nie mniej niż 1 parkometr ( w obrębie ronda). b) droga Nr 2326G stanowiąca ul. Morską w miejscowości Sztutowo . Obszar strefy płatnego parkowania położony jest w obrębie ronda przy plaży na długości 29 mb oraz w odcinkach drogi w kilometrze : 0+087 - 0+166, 0+585 - 0+850, 0+910 - 1+150. Szczegółowo obszar Strefy Płatnego Parkowania określa ZAŁĄCZNIK GRAFICZNY ZADANIE Nr I (B). W obszarze Strefy Płatnego Parkowania przewiduje się zorganizowanie około 89 miejsc parkingowych i ustawienie nie mniej niż 2 parkometry . Termin realizacji zadania od 01.07.2010 r. ZADANIE Nr II - Stegna W ramach tego zadania należy zorganizować Strefę Płatnego Parkowania w pasie drogowym następujących dróg powiatowych: a) droga Nr 2324G stanowiąca ul. Morską w miejscowości Jantar. Obszar Strefy Płatnego Parkowania położony jest w obrębie ronda przy plaży oraz na odcinku drogi w kilometrze : 0+142 - 0+497. Szczegółowo obszar Strefy Płatnego Parkowania. określa ZAŁĄCZNIK GRAFICZNY ZADANIE Nr II (A). W obszarze Strefy Płatnego Parkowania przewiduje się zorganizowanie około 88 miejsc parkingowych i ustawienie nie mniej niż 1 parkometr (w obrębie ronda). Z uwagi na remont nawierzchni drogi przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zadania ( na tej drodze) określa się na 01 lipca 2010 r. b) droga Nr 2325G stanowiąca ul. Morską w miejscowości Stegna. Obszar strefy płatnego parkowania położony jest w obrębie ronda przy plaży w km 0+018,0 - 0+072,0 oraz na odcinku drogi w kilometrze : 0+390 - 0+600. Szczegółowo obszar Strefy Płatnego Parkowania określa ZAŁĄCZNIK GRAFICZNY ZADANIE Nr II (B). W obszarze Strefy Płatnego Parkowania przewiduje się zorganizowanie około 30 miejsc parkingowych i ustawienie nie mniej niż 1 parkometr ( w obrębie ronda) .Z uwagi na planowany na rok 2010 remont drogi rozpoczęcie realizacji zadania ( na tej drodze ) określa się na 01 maja 2011 r. Załączniki graficzne zawierające mapy z lokalizacją Stref Płatnego Parkowania stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji usług w SPP określają Regulaminy Stref Płatnego Parkowania stanowiące załączniki do Uchwał: a) Uchwała Rady Gminy Stegna Nr XXXVII/364/10 z dnia 26 marca 2010 r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Gminy Stegna , ustalenia opłat za parkowanie w tych strefach , opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat. b) Uchwała Rady Gminy Sztutowo Nr XXXII/293/2010 z dnia 11 lutego 2010 w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Gminy Sztutowo, ustalenia opłat za parkowanie w tych strefach , opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat ( załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00 - 63.22.40.00 29.81.16.00 - 29.81.16.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każde zadanie ( o udzielenie którego będzie dany Oferent się ubiegał) w wysokości 2.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ,Nr 220,poz.1420, nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr19,poz.101Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223,poz.1778 ) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. 2007, Dz. U. nr 223, poz. 1655 z 2008 r. Nr 171, poz.1058 ,Nr 220,poz.1420, nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19,poz.101Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223,poz.1778 )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze miejsc parkingowych za pomocą parkometrów lub sprzedaży biletów przez parkingowych, przez okres ciągły trwający co najmniej 3 miesiące o liczbie miejsc parkingowych nie mniejszej niż 30. 2. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (załącznik nr 3 SIWZ), a także dołączy dokumenty, w których potwierdzono poprawność, rzetelność i terminowość usług wraz ze wskazaniem rodzaju obsługiwanych urządzeń w SPP (referencje). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej następującym potencjałem technicznym: parkometry ZADANIE Nr I Sztutowo minimum 3 szt. ZADANIE Nr II Stegna minimum 2 szt. zestawy komputerowe - 2 szt. (po 1 szt. na każde zadanie) aparaty cyfrowe - 4 szt. ( po 1 szt. na każdą drogę ) telefony - 6 szt. ( po 1 szt. na każdą drogę + po 1 szt. do biur SPP) Samochód - 2 szt. ( po 1 szt. na każde zadanie) 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ( polisa ważna na dzień składania ofert)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zdpndg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatwych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdańśki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.