eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecZakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szko³y podstawowej w Ostrowitem w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddzia³ów przedszkolnych w Gminie Biskupiec

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-05-05

Biskupiec: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szko³y podstawowej w Ostrowitem w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddzia³ów przedszkolnych w Gminie Biskupiec
Numer og³oszenia: 148474 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminabiskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szko³y podstawowej w Ostrowitem w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddzia³ów przedszkolnych w Gminie Biskupiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szko³y podstawowej w Ostrowitem w ramach realizacji projektu Standard europejski oddzia³ów przedszkolnych w Gminie Biskupiec W sk³ad kategorii pomocy wchodz±: 1) odkurzacz 2) czajnik elektryczny 3) podajnik na myd³a 4) sto³y dla dzieci 5) krzes³a dla dzieci 6) krzes³o obrotowe dla nauczyciela 7) biurko nauczycielskie z szufladami 8) wyk³adzina dywanowa 9) s³upek z szufladami 10) zamykana szafa z pó³kami 11) zestaw zamykanych szafek 12) szafka z dwoma pó³kami 13) szafa na po¶ciel z drzwiami 14) szafa na telewizor 15) tablica magnetyczna bia³a 100cm*150 cm 16) tablica korkowa 100cm*200cm 17) tablica korkowa 30cm*40cm 18) komplet startowy do bia³ych tablic 19) zakup i monta¿ rolet okiennych 20) siedziska 21) ³ó¿eczka 22) po¶ciel 23) kanapa du¿a 24) fotelik 25) szatnia ze stela¿em dla 18 dzieci 26) szafa ubraniowa 27) ³awki do szatni 28) szafa zamykana 29) zabawki i pomoce dydaktyczne 30) pomoce dydaktyczne komplet pomocy do realizacji zajêæ w I gr przedszkolnej 31) artyku³y plastyczne 32) komplet wyposa¿enia zapewniaj±cego bezpieczne warunki opieki nad dzieæmi 33) notebook z oprogramowaniem i myszk± 34) oprogramowanie do zarz±dzania placówk± 35) projektor multimedialny wraz z ekranem 36) tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem 37) urz±dzenie wielofunkcyjne 38) telewizor LCD 32 39) DVD 40) radio z odtwarzaczem 41) konsola do gier z kontrolerem ruchu 42) programy (gry) edukacyjne do konsoli Szczegó³owy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zosta³y podane w za³±czniku Nr 5 do SIWZ. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych o parametrach techniczno eksploatacyjno u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych 1. Ka¿dy z dostarczonych artyku³ów winien posiadaæ deklaracjê zgodno¶ci CE oraz odpowiadaæ normom europejskim i krajowym i byæ zgodny z Dyrektyw± 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeñstwa produktów. Wykonawca na etapie sk³adania ofert o¶wiadczy Zamawiaj±cemu na formularzu ofertowym, i¿ ca³y zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektyw± oraz oznakowany znakiem CE. W terminie 6 miesiêcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodno¶ci dla ka¿dego z dostarczanych produktów. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadaj±cy Deklaracjê Zgodno¶ci. 2. Wszystkie dostarczane produkty bêd± nowe i pochodz±ce z bie¿±cej produkcji. 3. Wykonawca zobowi±zuje siê zawiadomiæ Zamawiaj±cego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego w pkt 5 4. Ca³o¶æ umowy zrealizowana zostanie w jednej dostawie. 5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa w Ostrowitem, Ostrowite 34, 13-334 £±korz.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artyku³y sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemie¶lnicze, materia³y i akcesoria artystyczne 32.32.20.00 - Urz±dzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe 32.32.00.00 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.00.00.00 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce 22.11.10.00 - Podrêczniki szkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onych dokumentów tj. o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • dla uznania, i¿ wykonawca spe³nia warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onych dokumentów tj. o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, by wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u. ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onych dokumentów tj. o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, by wykonawca zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u. ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie z³o¿onych dokumentów tj. o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla uznania, ¿e wykonawca spe³nia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiaj±cy wymaga, by wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczenia stanowi±ce za³±cznik nr 2 do siwz .

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, zestawienie cenowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶li³ we wzorze umowy okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty oraz przewiduje koniczno¶æ zmiany w przypadku : 2.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy; 2.2 zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 2.3 wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku przez Wykonawcê i po akceptacji przez Zamawiaj±cego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pok. nr 21.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt Standard europejski oddzia³ów przedszkolnych w Gminie Biskupiec dofinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Nr umowy o dofinansowanie: POKL.09.01.01-28-058/13.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.