Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Sławno: Budowa placów zabaw na terenie gminy Sławno
Numer ogłoszenia: 148475 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw na terenie gminy Sławno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Budowa placów zabaw na terenie gminy Sławno (Kod CPV: 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. II. Zakres rzeczowy robót budowlanych pn. Budowa placów zabaw na terenie gminy Sławno, będących przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: 1.1.Zadanie nr 1: budowę placu zabaw na działce 199 w miejscowości Boleszewo, w tym: 1) wykonanie fundamentów pod zestaw zabawowy ze ścianką wspinaczkową; 2) montaż zestawu zabawowego o wymiarach minimum 3x3 m i wysokości 2-2,5 m, składający się ze ścianki wspinaczkowej, czterech drabinek, drążka ruchomego i przeplotni łańcuchowej; 3) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 49 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 4) wykonanie fundamentów pod zjazd linowy; 5) montaż zjazdu linowego o długości 23-28 m i wysokości 2,5-3,5 m; konstrukcja drewniana na słupach o przekroju min. 9x9 cm osadzonych za pomocą kotew stalowych w bloczkach betonowych wyższa część o wys. 350cm posiada podest drewniany (w kształcie trójkąta, ze ściankami z HDPE na dwóch krawędziach) na wysokości 80-90 cm oraz drewniany trap wejściowy; lina oraz elementy łączące linę z słupami stalowe, do liny podwieszone siedzisko; 6) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 180 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 7) wykonanie fundamentów pod huśtawkę; 8) montaż huśtawki podwójnej drewnianej o wysokości 220-230 cm i szerokości 320-330 cm z siedziskami zawieszonymi na łańcuchach metalowych; 9) wykonanie fundamentów pod huśtawkę wagową; 10) montaż huśtawki wagowej o długości 290-310 cm z belki drewnianej o średnicy min. 14 cm na podstawie metalowej, z siedziskami w stanie równowagi na wysokości 55-65 cm nad powierzchnią terenu; siedziska i uchwyty z elementów wykonanych z HDPE; na końcach huśtawki zamontowane odbojniki gumowe; 11) wykonanie fundamentów pod belkę na sprężynach; 12) montaż belki (równoważni) na sprężynach o długości belki 3 m i wysokości nad terenem 0,4-0,6 m; 13) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 18 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 14) wykonanie fundamentów pod drążek podwójny; 15) montaż drążka gimnastycznego podwójnego wykonanego ze stalowych drążków przytwierdzonych do drewnianych słupów o średnicy min. 12 cm na wysokościach 0,8-1,2 m i 1,2-1,4 m, długość drążków 0,8-0,9 m; 16) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 15 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 2.Zadanie nr 1a: montaż karuzeli tarczowej na działce 199 w miejscowości Boleszewo, w tym: 1) wykonanie fundamentów pod karuzelę tarczową; 2) montaż karuzeli tarczowej o tarczy okrągłej stalowej o średnicy 120 cm; karuzela posiada w osi słup o wysokości 75-85 cm oraz zamontowane do tarczy i słupa trzy poręcze stalowe; spód tarczy znajduje się 10-15 cm ponad powierzchnią terenu; 3) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa z piasku, gr. 20 cm na powierzchni 20 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 3.Zadanie nr 2: budowę placu zabaw na działce 424 w miejscowości Sławsko, w tym: 1) wykonanie fundamentów pod zestaw zabawowy ze ścianką wspinaczkową; 2) montaż zestawu zabawowego o wymiarach minimum 3x3 m i wysokości 2-2,5 m, składający się ze ścianki wspinaczkowej, czterech drabinek, drążka ruchomego i przeplotni łańcuchowej; 3) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 49 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 4) wykonanie fundamentów pod zestaw zjazd linowy; 5) montaż zjazdu linowego o długości 23-28 m i wysokości 2,5-3,5 m; konstrukcja drewniana na słupach o przekroju min. 9x9 cm osadzonych za pomocą kotew stalowych w bloczkach betonowych wyższa część o wys. 350 cm posiada podest drewniany (w kształcie trójkąta, ze ściankami z HDPE na dwóch krawędziach) na wysokości 80-90 cm oraz drewniany trap wejściowy; lina oraz elementy łączące linę z słupami stalowe, do liny podwieszone siedzisko; 6) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 180 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 7) wykonanie fundamentów pod huśtawkę; 8) montaż huśtawki podwójnej drewnianej o wysokości 220-230 cm i szerokości 320-330 cm z siedziskami zawieszonymi na łańcuchach metalowych; 9) wykonanie fundamentów pod huśtawkę wagową; 10) montaż huśtawki wagowej o długości 290-310 cm z belki drewnianej o średnicy min. 14cm na podstawie metalowej, z siedziskami w stanie równowagi na wysokości 55-65 cm nad powierzchnią terenu; siedziska i uchwyty z elementów wykonanych z HDPE; na końcach huśtawki zamontowane odbojniki gumowe; 11) wykonanie fundamentów pod belkę na sprężynach; 12) montaż belki (równoważni) na sprężynach o długości belki 3 m i wysokości nad terenem 0,4-0,6 m; 13) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 18 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 14) wykonanie fundamentów pod drążek podwójny; 15) montaż drążka gimnastycznego podwójnego wykonanego ze stalowych drążków przytwierdzonych do drewnianych słupów o średnicy min. 12 cm na wysokościach 0,8-1,2 m i 1,2-1,4 m, długość drążków 0,8-0,9 m; 16) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa ze żwiru płukanego 2-8 mm, gr. 20 cm na powierzchni 15 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 4.Zadanie nr 2a: montaż karuzeli tarczowej na działce 199 424 w miejscowości Sławsko, w tym: 1) wykonanie fundamentów pod karuzelę tarczową; 2) montaż karuzeli tarczowej o tarczy okrągłej stalowej o średnicy 120 cm; karuzela posiada w osi słup o wysokości 75-85 cm oraz zamontowane do tarczy i słupa trzy poręcze stalowe; spód tarczy znajduje się 10-15 cm ponad powierzchnią terenu; 3) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa z piasku, gr. 20 cm na powierzchni 20 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 5.Zadanie nr 3: budowę placu zabaw na działce 67 w miejscowości Bobrowice, w tym: 1) wykonanie fundamentów pod zestaw zabawowy ze ścianką wspinaczkową; 2) montaż zestawu zabawowego ze ścianką wspinaczkową skośną z płyty HDPE o wysokości 95-110 cm, zjeżdżalnią o wysokości 95-110 cm ze stali nierdzewnej, rurą strażacką o wysokości 200-260 cm oraz pomostem linowym o dł. min. 190cm z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym; część zestawu nad drewnianym podestem, w miejscu zamontowania zjeżdżalni, posiada wieżę przykrytą czterospadowym dachem z płyt HDPE; konstrukcja na słupach nośnych o przekroju minimum 9x9 cm osadzonych za pomocą stalowych kotew do bloczków betonowych; 3) wykonanie fundamentów pod karuzelę tarczową; 4) montaż karuzeli tarczowej o tarczy okrągłej stalowej o średnicy 120 cm; karuzela posiada w osi słup o wysokości 75-85 cm oraz zamontowane do tarczy i słupa trzy poręcze stalowe; spód tarczy znajduje się 10-15 cm ponad powierzchnią terenu; 5) wykonanie fundamentów pod równoważnię - huśtawkę wagową - 2 szt.; 6) montaż równoważni - huśtawki wagowej o długości 290-310 cm z belki drewnianej o średnicy min. 14 cm na podstawie metalowej, z siedziskami w stanie równowagi na wysokości 55-65 cm nad powierzchnią terenu; siedziska i uchwyty z elementów wykonanych z HDPE; na końcach huśtawki zamontowane odbojniki gumowe - 2 huśtawki; 7) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 8) montaż bujaka sprężynowego (sprężyna stalowa o średnicy min. 20 mm) z siedziskiem w kształcie koguta wykonanym z elementów z HDPE, całkowita wysokość bujaka 85-90 cm, długość 100-110 cm, siedzisko na wysokości 44-48 cm; 9) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 10) montaż bujaka sprężynowego z siedziskiem w kształcie koniczyny o wymiarach 100x100 cm ułożonej w płaszczyźnie poziomej z czterema stanowiskami wykonanym z elementów z HDPE oraz uchwytem stalowym, całkowita wysokość bujaka 58-62 cm, siedzisko na wysokości 40-44 cm; 11) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 12) montaż bujaka sprężynowego (ważka na sprężynie stalowej o średnicy min. 20 mm) dwuosobowego wykonanego z belki drewnianej o długości 300 cm z uchwytami i siedziskami z elementów z HDPE oraz stalowych, całkowita wysokość bujaka 68-72 cm, siedziska na wysokości 44-48 cm; 13) wykonanie nawierzchni strefy bezpieczeństwa z piasku, gr. 20 cm na powierzchni 200 m2, obrzeża strefy bezpieczeństwa należy wykonać z plastikowych obrzeży trawnikowych koloru zielonego; 14) wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego (kratowego) z prętów stalowych zgrzewanych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze zielonym o grubości pręta pionowego 6 mm i poziomego 2x8 mm, wysokości panelu 1500-1550 mm i szerokości 2500 mm oraz wymiarze oczka 50x200 mm na podmurówce betonowej prefabrykowanej i słupach o przekroju 60x40 mm z otworami montażowymi; montowanie paneli do słupów odbywa się za pomocą śrub hakowych i nakrętek zrywalnych wraz z furtką o szerokości 120 cm; długość ogrodzenia - 12,8 mb; 15) wszystkie urządzenia na placu zabaw muszą być przystosowane dla dzieci w wieku od trzech lat; 16) zadanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 6.Zadanie nr 4: budowę placu zabaw dla dzieci w ramach rządowego programu Radosna Szkoła na działce 427/7 w miejscowości Sławsko, w tym: 1) wykonanie robót ziemnych - równanie terenu wraz z wywozem urobku na odległość do 1 km - objętość robót 100 m3; 2) wykonanie fundamentów pod zestaw zabawowy; 3) montaż zestawu zabawowego z wejściem linowym (z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym) skośnym o wysokości 135-140 cm, zjeżdżalnią ze stali nierdzewnej o wysokości 135-140 cm, rurą strażacką o wysokości 200-260 cm oraz pomostem linowym (z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym) o długości min. 190 cm, ruchomym pomostem linowym (drewniane belki poprzeczne podwieszone na linach) o długości min. 180 cm oraz z drewnianym zaokrąglonym trapem wspinaczkowym o wysokości 135-140 cm; część zestawu, w miejscu zamontowania zjeżdżalni, przykryta czterospadowym dachem z płyt HDPE; konstrukcja na słupach nośnych o przekroju minimum 9x9 cm osadzonych za pomocą stalowych kotew do bloczków betonowych; 4) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 5) montaż bujaka sprężynowego (ważka na sprężynie, sprężyna stalowa o średnicy min. 20 mm) dwuosobowego wykonanego z belki drewnianej o długości 300 cm z uchwytami i siedziskami z elementów z HDPE oraz ze stali, całkowita wysokość bujaka 68-72 cm, siedziska na wysokości 44-48 cm; 6) wykonanie fundamentów pod karuzelę tarczową; 7) montaż karuzeli tarczowej o tarczy okrągłej stalowej o średnicy 120 cm; karuzela posiada w osi słup o wysokości 75-85 cm oraz zamontowane do tarczy i słupa trzy poręcze stalowe; spód tarczy znajduje się 10-15 cm ponad powierzchnią terenu; 8) wykonanie fundamentów pod linarium; 9) montaż linarium (z lin polipropylenowych z rdzeniem stalowym) w kształcie stożka z linami doczepionymi do słupa i stelażu metalowego , wysokość stożka 230-240 cm, podstawa o średnicy 180 cm; 10) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 11) montaż bujaka sprężynowego (sprężyna stalowa o średnicy min. 20 mm) z siedziskiem w kształcie koguta wykonanym z elementów z HDPE, całkowita wysokość bujaka 85-90 cm, długość 100-110 cm, siedzisko na wysokości 44-48 cm; 12) wykonanie fundamentów pod bujak sprężynowy; 13) montaż bujaka sprężynowego (sprężyna stalowa o średnicy min. 20 mm) z siedziskiem w kształcie konika wykonanym z elementów z HDPE, całkowita wysokość bujaka 85-90 cm, długość 110-120 cm, siedzisko na wysokości 44-48 cm; 14) wykonanie fundamentów pod ławkę; 15) montaż ławki o konstrukcji z rur metalowych i siedzisku wraz z oparciem z desek drewnianych, siedzisko o szerokości minimum 175 cm na wysokości 43-50 cm, wysokość ławki wraz z oparciem - 76-80 cm; 16) wykonanie fundamentu pod kosz na śmieci; 17) montaż metalowego kosza na śmieci; 18) wykonanie fundamentów pod tablicę regulaminową; 19) montaż tablicy regulaminowej oraz tablicy z płyty HDPE o wymiarach 100x120 cm na słupach drewnianych o długości ponad powierzchnią terenu 215-225 cm; 20) wykonanie monolitycznej nawierzchni z poliuretanu (metodą wykonywania na miejscu) o grubości zależnej od wysokości upadku z urządzeń zamontowanych na placu zabaw (minimum 45 mm), zgodnie z normą PN-EN 1177 - Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki - na powierzchni 20 m2 w kolorze niebieskim, na powierzchni 143 m2 w kolorze pomarańczowym; pod nawierzchnią należy wykonać następujące warstwy: warstwę odsączającą z piasku lub pospółki - grubość min. 10cm, warstwę podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm - grubość min. 15 cm, warstwę podsypki z miału kamiennego - grubość 5 cm; 21) wykonanie trawnika z rolki, wraz z warstwą ziemi urodzajnej - powierzchnia 84 m2; 22) wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego (kratowego) z prętów stalowych zgrzewanych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze zielonym o grubości pręta pionowego 6 mm i poziomego 2x8 mm, wysokości panelu 1500-1550 mm i szerokości 2500 mm oraz wymiarze oczka 50x200 mm na podmurówce betonowej prefabrykowanej i słupach o przekroju 60x40 mm z otworami montażowymi; montowanie paneli do słupów odbywa się za pomocą śrub hakowych i nakrętek zrywalnych wraz z dwiema furtkami o szerokości 120 cm; długość ogrodzenia - 50 mb; 23) budowa chodnika z szarej kostki betonowej o grubości 6 cm na podbudowie o grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm oraz podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm - 4,8 m2. Zadanie nr 4 należy wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r. (Dz. U. 2009 r. nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia w szczególności w zakresie: 1. sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw, tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, 2. wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany, jej koloru oraz amortyzacji upadku. Założenia do programu rządowego są zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej pod adresem strony internetowej: www.radosnaszkola.men.gov.pl UWAGA! Dotyczy wszystkich zadań: 1. Wszelkie elementy drewniane należy wykonać z drewna klejonego warstwowo, wzdłużnie ryflowanego, użyte elementy stalowe muszą być ocynkowane ogniowo i lakierowane proszkowo, wszystkie połączenia śrubowe należy zamaskować, natomiast powierzchnie czołowe słupów drewnianych należy zabezpieczyć nakładkami chroniącymi przed wpływem warunków atmosferycznych. 2. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać deklaracje zgodności z normami z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określającymi wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw, a także odpowiednie atesty lub certyfikaty (zgodnie z rozporządzeniem z dn. 31.12.2002 Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69). III. Do SIWZ załączone zostały szkice poszczególnych urządzeń oraz plan zagospodarowania placu zabaw na działce 427/7 w Sławsku - Załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiary robót dla zadań 1 i 2, stanowiące element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 6 do SIWZ). Podane wymiary na szkicach urządzeń są orientacyjne - należy trzymać się wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. IV. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 30.09.2014 r. V. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w SIWZ. VI. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 9. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. VII. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VIII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 10 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z opisem podanym powyżej
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na budowę placów zabaw na terenie gminy Sławno. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw zgodnie z rządowym programem Radosna Szkoła o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z dowodami dot. najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości łącznej minimum 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy, z podaniem wysokości cen jednostkowych czynników produkcji oraz innych kosztów. 4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) W zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Rozdziale V, b) konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, nieobjętych umową podstawową niezbędnych do jej prawidłowego wykonania, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, c) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. 2) W zakresie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość pomniejszenia należności podatkowych Wykonawcy. 3) Wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrzne, niemożliwego do przewidzenia i nie możliwego do zapobieżenia. 2. We wszystkich przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy. 4. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. 5. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno, pok. 63.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach: 1. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013. 2. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na 2025 r.
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.