eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym (Przebudowa nawierzchni ulicy Wrzesińskiej w Swarzędzu i Jasinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą). Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (etap I) oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wrzesińskiej i Szklarniowej, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sołeckiej i Szklarniowej na odcinkach o nawierzchni umocnionej, przebudowa sieci telekomunikacyjnej (etap II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Swarzędz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym (Przebudowa nawierzchni ulicy Wrzesińskiej w Swarzędzu i Jasinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą). Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (etap I) oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wrzesińskiej i Szklarniowej, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sołeckiej i Szklarniowej na odcinkach o nawierzchni umocnionej, przebudowa sieci telekomunikacyjnej (etap II)
Numer ogłoszenia: 148515 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122999 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym (Przebudowa nawierzchni ulicy Wrzesińskiej w Swarzędzu i Jasinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą). Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (etap I) oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wrzesińskiej i Szklarniowej, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sołeckiej i Szklarniowej na odcinkach o nawierzchni umocnionej, przebudowa sieci telekomunikacyjnej (etap II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: (CPV: 71247000-1) Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym (Przebudowa nawierzchni ulicy Wrzesińskiej w Swarzędzu i Jasinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (etap I) oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wrzesińskiej i Szklarniowej, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sołeckiej i Szklarniowej na odcinkach o nawierzchni umocnionej, przebudowa sieci telekomunikacyjnej, wycinka drzew (etap II)). 1. Etap I obejmuje: a) budowę nawierzchni ulicy Wrzesińskiej wraz z nawierzchnią wjazdów, chodników, zatok autobusowych oraz ścieku (przedmiar robót nr 1), b) budowę odwodnienia nawierzchni - kanał deszczowy wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi w ulicy Wrzesińskiej (przedmiar robót nr 2), c) budowę oświetlenia ulicy i rozwiązanie kolizji elektroenergetycznej w ulicy Wrzesińskiej (przedmiar robót nr 3), Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna dla poszczególnych branż, przedmiary robót dla poszczególnych branż, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. 2. Etap II obejmuje: a) przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych będących własnością Netia S.A. (przedmiar robót nr 4), b) budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami sanitarnymi w ulicy Szklarniowej i Wrzesińskiej (przedmiar robót nr 5), c) budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi w ulicy Szklarniowej i Sołeckiej (przedmiar robót nr 6), d) budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy Szklarniowej oraz budowa przyłączy w ulicy Wrzesińskiej (przedmiar robót nr 7), e) wycinkę drzew (przedmiar robót nr 8), Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna dla poszczególnych branż, przedmiary robót dla poszczególnych branż, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Obowiązki wykonawcy: przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, nadzór nad robotami realizowany zgodnie z systemem stosowanym przez wykonawcę robót budowlanych, które Wykonawca wyłoniony w obrębie oddzielnego postępowania zobowiązany jest prowadzić w systemie dwuzmianowym lub 12-godzinnym, w tym również w soboty, kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, w celu prawidłowej realizacji robót dla etapu I, należy również wykonać niezbędne roboty związane z realizacją etapu II tj. przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych będących własnością Netia S.A., budowę przyłączy wodociągowych w ulicy Wrzesińskiej, budowę przyłączy sanitarnych w ulicy Wrzesińskiej oraz wycinkę drzew, nadzór nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną (w wersji elektronicznej - przesyłane Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej raz w tygodniu, oraz w wersji tradycyjnej), współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, koordynację i nadzór nad rozruchem inwestycji i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, weryfikację dokumentacji powykonawczej, uczestnictwo w cotygodniowych radach budowy, w przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne i harmonogram finansowo-rzeczowy Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania na żądanie Zamawiającego cyklicznie danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego, a także sporządzania wszelkich raportów, sprawozdań itp., które są wymogiem funduszu WRPO. Zamówienie realizowane jest zgodnie z wytycznymi i zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Adres strony internetowej, na której można znaleźć wszelkie niezbędne informacje: www.wrpo.wielkopolskie.pl. W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania na żądanie Zamawiającego cyklicznie danych dotyczących postępu robót, a także sporządzania wszelkich raportów, sprawozdań itp., które są wymogiem funduszu WRPO. W przypadku dopuszczenia sytuacji spowodowanej z winy Wykonawcy, w której Zamawiający zostanie obarczony umniejszeniem lub wręcz cofnięciem dofinansowania do niniejszego zamówienia realizowanego przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Zamawiający zastrzega sobie dochodzenie utraconej kwoty (rzeczywiście poniesionej straty finansowej)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Środki finansowe na realizację zadania będą pochodzić z Budżetu Gminy Swarzędz oraz Budżetu Powiatu Poznańskiego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013). Zamówienie realizowane jest zgodnie z wytycznymi i zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEWA Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Ewa Słowińska, ul. Rybaki 18/9, 61-884 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350044,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80811,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104304,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.