Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Warszawa: Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 76 przy ulicy Dwóch Mieczy 5
z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 148550 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów , Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 76 przy ulicy Dwóch Mieczy 5 z zagospodarowaniem terenu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 76 przy ul. Dwóch Mieczy 5 w Warszawie z zagospodarowaniem terenu. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p.; oraz spełniają następujące warunki: 1) Dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem kadrowym: -1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; -10 osób w charakterze pracowników fizycznych; 2) Zrealizowali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia): jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie obiektu budowlanego, w tym budowa lub remont dachu minimum 500 m2, o wartości minimum 800.000,00 zł brutto oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie dachu w technologii typu Sikaplan G lub równoważnej innego producenta. Za zrealizowane roboty należy rozumieć roboty, w których realizacja umów została zakończona. Zamawiający uwzględni roboty rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty (zgodnie z Częścią III SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 3.Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument może złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie lub tylko pełnomocnik występujący w imieniu tych podmiotów. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z informacją o kwalifikacjach zawodowych - zgodny z warunkami podmiotowymi - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 (z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 7.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami podmiotowymi, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należycie. 8.Kopia dowodu wpłacenia/wniesienia wadium - na zasadach określonych w części VI. Wykonawca nie zostanie wykluczony z niniejszego postępowania z powodu braku dołączenia do oferty kserokopii wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu, pod warunkiem, że przedmiotowe wadium znajdować się będzie w kasie zamawiającego w formie oryginału. UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Urzędu, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku Skarbu Państwa przy ul. Osiedle bl. 3 w Leźnicy Wielkiej
- zakup i sukcesywna dostawa meblii wyposażnia
- KZP/18/2024 Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz prowadzenie dozoru za pomocą technicznych środków ochrony
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reprezentacyjnych na potrzeby Ministerstwa Sprawiedliwości
- Sukcesywne wykonywanie w okresie 24 miesięcy przeglądów i serwisu aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Zakup i montaż 19 szt. urządzeń treningowych z dokumentacją, na bezpiecznej nawierzchni wraz z obrzeżami - na terenie Centralnego Ośrodka Sportu Cetniewo
- Rozbudowa drogi nr 174025N prowadzącej do terenów inwestycyjnych w gminie Pisz
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.225.2024
- Budowa przepustu pod drogą powiatową 2227L oraz odtworzenie rowu przydrożnego w m. Uniszowice gm. Konopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.