eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówPrzebudowa ul. Pi³sudskiego w Piastowie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-08-23

Pruszków: Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Piastowie.
Numer og³oszenia: 148550 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Powiatu Pruszkowskiego, ul. Drzyma³y 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, fax 022 7289247.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Piastowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy ul. Pi³sudskiego w Piastowie (KR - 3) w ni¿ej wymienionym zakresie: -czê¶ciowe sfrezowanie istniej±cej nawierzchni jezdni, -wykonanie nowej nak³adki bitumicznej grubo¶ci 3 cm na dwucentymetrowej warstwie wyrównawczej, -regulacja wysoko¶ciowa urz±dzeñ znajduj±cych siê w jezdni. Szczegó³owy zakres prac okre¶la przedmiar robót - za³±cznik A do SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem wa¿no¶ci oferty jest wniesienie przez Wykonawcê WADIUM o warto¶ci: 2.000,00 z³. (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych)..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci objêtej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie (2004 -2007) minimum 3 (trzy) zamówienia o podobnym zakresie -Przy wykonywanych pracach zatrudni± kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. -Posiadaj± potencja³ techniczny niezbêdny do wykonania zamówienia, tzn. posiadaj± ni¿ej wymienione jednostki sprzêtowe - wskazanie podstawy w³adania wymienionym sprzêtem: rozk³adarka do mas bitumicznych szer. 8 m- minimum 1 szt. Walec wibracyjny samojezdny 10 t - minimum 1 szt. Walec statyczny samojezdny ogumiony 15 t. - minimum 1 szt. Samochody ciê¿arowe samowy³adowcze 10 t - minimum 4 szt. Koparko - ³adowarki - minimum 2 szt. Frezarka do nawierzchni bitumicznych - minimum 1 szt. 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z pó¼n. zm.) Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³. Nie spe³nienie chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. o¶wiadczenie o spe³nieniu wymagañ okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, 2. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), 3. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówieñ publicznych /wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert / oraz aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - Prawo zamówieñ publicznych /wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert/, 4. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu /wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert/, 5. wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnieñ osób przewidzianych do kierowania robotami), a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, 6. wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakie posiada Wykonawca, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonana nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Drzyma³y 30, pok. nr 17..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, pok. nr 12..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.