Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Góra: Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki
Numer ogłoszenia: 148627 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Góra zgodnie z uchwałami przyjętymi przez Radę Miejską Góry i projektem umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Jako zmianę planu miejscowego należy rozumieć opracowanie zmian w części tekstowej oraz załącznikach graficznych do obowiązujących planów. Zestawienie powierzchni dla opracowania planów miejscowych: Obręb Chróścina (uchwała nr XXIV 183 16) pow.= 1695.3749 ha Obręb Borszyn Wielki (uchwała nr XXIV 182 16) pow.= 493.4917 ha Łączna powierzchnia do opracowania: 2 188,87 ha Informacje dodatkowe: 1. Informacje o obowiązujących na tym terenie planach miejscowych są umieszczone na stronie internetowej www.gora.com.pl w zakładce SIP (system informacji przestrzennej) 2. Gmina Góra posiada Studium z 2015 r., 3. Zamawiający wymaga podkładów mapowych wektorowych. W załączeniu do SIWZ uchwały o przystąpieniu do opracowań planistycznych wraz z załącznikami graficznymi oraz zestawienie powierzchni dla opracowania planów miejscowych. 3.2. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a)Analiza wniosków do planu, b)Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag władz gminy. c)Prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej. d)Przygotowanie kopii planu do uzgodnień. e)Korekta projektu planu wynikająca z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. f)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. g)Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. h)Rozpatrzenie uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. i)Korekta projektu planu wynikająca z rozpatrzenia uwag po wyłożeniu planu do publicznego wglądu. j)Przygotowanie kopii projektu planu do ewentualnych ponownych uzgodnień. k)Korekta projektu planu wynikająca z ponowionych uzgodnień. l)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu ł) Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. (także w wersji elektronicznej - płyta CD). Wykonawca winien mieć świadomość, ze w zakresie przedmiotu zamówienia będzie również uzyskanie od Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi decyzji o pozwoleniu na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych (odrolnienie). W razie konieczności Wykonawca dokona aktualizacji Opracowania ekofizjograficznego gminy Góra, stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.3. Organizacja podstawowych zestawów podkładów mapowych oraz wypisów z ewidencji gruntów leży po stronie Wykonawcy. 3.4. Zamawiający umieszcza ogłoszenia prasowe zawiadamiające o przystąpieniu do sporządzania projektów planu oraz o wyłożeniu do publicznego wglądu w prasie lokalnej (Przegląd Górowski - bezpłatny miesięcznik samorządu Gminy Góra) raz pod koniec miesiąca i pokrywa koszt powyższej publikacji. W przypadku konieczności opublikowania przedmiotowych ogłoszeń w prasie w innych terminach koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. 3.5.Wykonawca odpowiada za przygotowania projektów pism wraz z rozdzielnikiem dot. zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia projektów planu, opiniowania i uzgodnień oraz projektów odpowiedzi na korespondencję dot. przedmiotowych opracowań i przekazanie ich Zamawiającemu, który pokrywa koszt wysyłki powyższych dokumentów. 3.6. Prace projektowe należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia aktami prawnymi, m.in.: - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. - przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 3.7.Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych ustawie o planowania i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.8. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia. 3.9. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie. 3.10. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np.: dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych ( jeden tysiąc złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 03.08.2016 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże iż w badanym okresie (ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert); opracował w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm ) co najmniej dwa miejscowe plany (lub zmiany miejscowych planów) zagospodarowania przestrzennego dla terenu o pow. min. 450 ha każdy. (Zamawiający przy weryfikacji okresu 3-letniego weźmie pod uwagę termin zakończenia świadczenia usługi.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki spełniają wspólnie. 4.1.1 Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Korzystając z legitymacji, zawartej w § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231) Zamawiający w takim przypadku żąda: dokumentów dotyczących : a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: ,, Niezależnie od tego, czy wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania podmiotu trzeciego tylko przy pomocy jednego dokumentu zawierającego pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego , czy też przy pomocy wielu dokumentów tworzących w całości takie zobowiązanie treść ich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres okoliczności, które wymieniono powyżej,,. Pisemne zobowiązanie = bezwzględnie wymagana forma oryginału. ,, Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2 b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy ,,.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zgodnie z opisem sposobu spełniania warunku zawartym w pkt. III.3.2.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wskazane w pkt. 6 przedmiotowej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4, ust. 1 może nastąpić w przypadku: a) zmian właściwych przepisów szczególnych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, warunkiem dokonania zmiany jest: - pisemny wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji umowy, zawierający co najmniej: potwierdzenie faktu zmiany właściwych przepisów (w szczególności: wydruk z właściwego dziennika ustaw itp.), wykazanie że zmiana przepisów wymaga dodatkowego czasu na dostosowanie projektu planu do zmienionych przepisów. b) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych uzgodnień i opinii właściwych organów, a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie uzgodnień i opinii lub nastąpiła zmiana warunków projektowania przez jednostki opiniujące, uzgadniające lub nastąpiło przedłużenie terminu realizacji swoich czynności ponad przewidziane przez jednostki uzgadniające lub zatwierdzające, w terminach przewidzianych w przepisach prawa, warunkiem dokonania zmiany jest: - udokumentowanie zasadności dokonania zmiany, poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających opóźnienie w wydaniu uzgodnień lub opinii przez właściwe organy. c) konieczności przeprowadzenia ponownych uzgodnień/opinii lub wyłożeń, jeżeli termin pierwszego i drugiego uzgodnienia/opiniowania lub wyłożenia wykracza poza okres 45 dni. d) innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny muszą być udokumentowane i każda ze Stron musi je zaakceptować. 2.W przypadkach określonych w ust. 1 Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 3.Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, wynikająca z przyczyn określonych w ust. 1, zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmian, podpisanego przez Strony oraz wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest możliwa jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły okoliczności, o których mowa w ust. 1 oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Warunki zmian : a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Dokładny opis i warunki zmian istotnych zwiera projekt umowy, stanowiący załącznik do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Reymonta w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Sikorskiego 2 w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Głogowskiej w m. Góra,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Poświętne
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wysokie"
- Wykonanie projektu planu ogólnego miasta Wałbrzycha (II)
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Miasta Puck
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Żmudź
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obrębie Gminy Środa Śląska
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.