To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Sieradz: zakup i dostawa równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 148632 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 120533 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa równiarki drogowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do miejsca na terenie Gminy wskazanego przez Zamawiającego fabrycznie nowej równiarki drogowej. Wymagane parametry techniczne równiarki drogowej: 1)Silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy 120kW- 130kW., ilość cylindrów - 6 2)Skrzynia przekładniowa manualna lub manualna i automatyczna o ilości przełożeń min 6 do przodu i 3 do tyłu, sterowana elektronicznie. 3)Most napędowy tandem (6x4) z automatycznie załączanym mechanizmem No- Spin lub równoważny. 4)Układ hydrauliczny typu Load-Sensing, oparty na pompie głównej tłokowej 5)Układ hamulcowy hydrauliczny lub hydrauliczno - pneumatyczny dwuobwodowy z niezależnym obwodem hamulca awaryjnego. 6)Rama łamana. 7)Oś przednia wahliwa z pochyleniem kół. 8)Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. 9)Masa maszyny z osprzętem 14000 -16000 kg Pozostałe urządzenia i wyposażenie 1)Lemiesz przedni skrętny o szerokości od 2700mm do 3200mm, kąt skrętu co najmniej 25 stopni w lewo, prawo, 2)Lemiesz środkowy pełno-obrotowy z hydraulicznie realizowanym wysuwem bocznym, ustawieniem kąta nachylenia i pochylenia, hydraulicznym systemem zabezpieczającym przeciw przeciążeniowym w układzie obrotu lemiesza 3)Zrywak tylny 4)dodatkowe wyjście hydrauliczne do podłączenia płyty wibracyjnej 5)Kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, ogrzewane lusterka zewnętrzne, instalacja dla radia. 6)Oświetlenie zgodne z kodeksem drogowym oraz oświetlenie robocze. 7)Równiarka musi posiadać wszelkie wymagane przepisami na rynku polskim badania i certyfikaty dopuszczające ja do eksploatacji oraz posiadać znak CE, 8)Instrukcja obsługi równiarki w języku polskim. Warunki gwarancji i serwisu: 1)Gwarancja min 24 miesiące. 2)Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki do 48 godzin. 3)Naprawa serwisowa (gwarancyjna) u Zamawiającego, a w przypadku braku możliwości naprawy na miejscu przewóz maszyny do naprawy na koszt Wykonawcy. 4)Po okresie upływu gwarancji Wykonawca zapewni serwis części zamiennych min przez 5 lat. Szkolenie obsługi Wykonawca przeszkoli teoretycznie i praktycznie w trakcie pracy równiarki (bezpłatnie) jedną wskazaną przez Zamawiającego osobę do obsługi równiarki będącej przedmiotem zamówienia. Odbiór oraz pierwsze uruchomienie zostanie dokonane w miejscu dostawy bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. Warunki płatności: 1)Zamawiający zapłaci Wykonawcy za zrealizowanie zamówienia 60% ceny ofertowej w terminie 30 dni od dnia złożenia faktury i protokółu odbioru. 2)40% wartości zamówienia wypłacona zostanie Wykonawcy w 2009r., z zastrzeżeniem pkt. 3. 3)Wykonawca złoży fakturę nie wcześniej niż 15 stycznia 2009r. Faktura zostanie zapłacona w terminie 30 dni od jej złożenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.22.10 - Równiarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.22.10.00 - Równiarki drogowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 413500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mista Sp. z o.o., ul. W. Grabskiego 36, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 413500.00
- Oferta z najniższą ceną: 413500.00 / oferta z najwyższą ceną: 413500.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa warzyw i owoców
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Dostawa paliw ciekłych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Remont wygrodzenia wewnętrznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.