Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Police: ZARZĄDZANIE REALIZACJĄ PROJEKTU PN. ROZWÓJ SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ ZOiSOK W LEŚNIE GÓRNYM
Numer ogłoszenia: 148644 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZARZĄDZANIE REALIZACJĄ PROJEKTU PN. ROZWÓJ SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ ZOiSOK W LEŚNIE GÓRNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zawiązanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją projektu pn. Rozwój selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych wraz z rozbudową ZOiSOK w Leśnie Górnym, obejmującego następujący zakres czynności: - budowa hali segregacji w konstrukcji stalowej ramowej z elementów pełnościennych o powierzchni zabudowy około 727 m2 i kubaturze około 6 515 m3 wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, wody i p/poż., wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wentylacji mechanicznej, - budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, wody i p/poż., - budowa oświetlenia terenu, - budowa dróg i placów o nawierzchni z betonu cementowego B-37 i z kostki betonowej brukowej, - budowa placu dojrzewania kompostu o nawierzchni bitumicznej o powierzchni około 2 625 m2, - zakup oraz montaż maszyn i urządzeń linii segregacji, - zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wraz z zestawem transportowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru nad realizacją inwestycji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany terminu realizacji zamówienia w związku ze zmianą terminu wykonania robót budowlanych lub dostaw. 2. Zmiany wysokości kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości kwoty brutto wynagrodzenia musi obejmować tylko część należną za usługi wykonane po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT. 3. Zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie, za uprzednią pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO, z następujących okoliczności: - nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy, - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - jeżeli zmiana jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. Zmian innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ lub zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Z przyczyn określonych w pkt. 1 dopuszczalna będzie także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń należytego wykonania umowy. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wyda zgody na takie przedłużenie, WYKONAWCA zobowiązany będzie skorzystać z innych form zabezpieczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach,
Wydział Techniczno-Inwestycyjny,
ul. Bankowa 18, 72-010 Police.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police Sekretariat - pokój nr 30 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej: AC 8S (beton asfaltowy) na asfalcie 50/70 o wymiarze największego kruszywa do 8 mm, rozkładanej ręcznie na gorąco dostarczanej okresowo
- Zakup wraz z dostawą kruszywa z recyklingu do wykonania podbudowy stabilizowanej mechanicznie dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa DP Nr 4335W na odc. od dz. ew. nr 167/12 do skrzyż. z DW nr 636W w msc. Krusze, gm. Klembów
- Zaprojektowanie i rozbudowa stawu w ramach zadania "Niebiesko-zielona infrastruktura w Kazimierzu Biskupim"
- Świadczenie usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach budowlanej, drogowej oraz elektrycznej.
- Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa, rozbudowa i przebudowa dróg i ulic do terenów przemysłowych położonych na terenie miasta Krośniewice"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa ulicy Nowogródzkiej w Elblągu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.