Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Gdańsk: Remont pomieszczeń Filii nr 10 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J.C. Korzeniowskiego w Gdańsku przy ul. Mariackiej 42 wraz z dostawą i montażem mebli bibliotecznych.
Numer ogłoszenia: 148651 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax 058 3019618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Filii nr 10 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J.C. Korzeniowskiego w Gdańsku przy ul. Mariackiej 42 wraz z dostawą i montażem mebli bibliotecznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przewiduje zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego biblioteki, zmianę wystroju wnętrza /dostosowanie wizualne do wnętrz stylizowanych/, z zastosowaniem boazerii i okładzin drewnianych, wymianę schodów wejściowych na antresolę, wymianę posadzek i dobudowanie wc dla klientów, przebudowę istniejącego wc, wymianę oświetlenia oraz miejscową zabudowę z płyty g-k na ruszcie systemowym, obniżenie sufitów w postaci sufitu podwieszonego z płyty g-k , wykonanie robót instalacji elektrycznych, związanych z zasilaniem w energię elektryczną w/wym pomieszczeń oraz montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, wykonanie instalacji systemu sygnalizacji i włamania, telewizji dozorowej oraz okablowanie strukturalne, wykonanie remontu i zasilania odpowiednich pomieszczeń w instalację wodociągową i kanalizacyjną, jak również wyposażenie biblioteki w niezbędne meble i okładziny wykonane na zamówienie oraz urządzenia dodatkowe takie jak np: zlew nadblatowy, kuchenny, baterie kuchenne i umywalkowe, umywalki ścienne, miski ustępowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.500 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy , 2) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynku , o wartosci co najmniej 200.000 PLN brutto każda robota ; 3) dysponują personelem kierowniczym (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych i posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy ; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN ; 5) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej - informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu t.j. ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie dokumentów, o której mowa poniżej w pkt. 2-4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 2 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 5-6. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 3 nastąpi na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 7-8. Ocena spełniania warunku o którym mowa w pkt. 4 nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 9. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5 nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 (formularz oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1); 2)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (wzór - załącznik nr 2 siwz.); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto każda robota oraz z podaniem daty i miejsca wykonania; (wzór - załącznik nr 3 siwz); 6)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 5 zostały wykonane należycie; 7)wykaz personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy), który ma uczestniczyć ze strony Wykonawcy w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat jego doświadczenia zawodowego oraz z podaniem funkcji, którą ma pełnić podczas wykonywania Zamówienia (wzór - załącznik nr 4 siwz), 8)kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, 9)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN, 10)wykaz części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców, wraz z szacunkowymi kosztami (wzór - załącznik nr 5 siwz); 11)dowód wniesienia wadium - kopię dowodu przelewu, a w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze - kopię dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzającego wniesienie wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. J. C. Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, ul. Targ Rakowy 5/6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i MIejska Biblioteka Publiczna im. J. C. Korzeniowskiego 80-806 Gdańsk, ul. Targ Rakowy 5/6 - sala 331 III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla KSIS Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część I - Dostawa infrastruktury technicznej systemu EZD RP
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP WEJHEROWO
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.