eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz1.Budowę oświetlenia ulicznego w ul. Wieżowej, Zielińskiej, Miętowej, Mirtowej, Rumiankowej i Nowowiejskiego na osiedlu domków jednorodzinnych w Gruszczynie, 2.Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Malwowej, Krokusowej, Żonkilowej i Szafirowej w Jasiniu na o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Swarzędz: 1.Budowę oświetlenia ulicznego w ul. Wieżowej, Zielińskiej, Miętowej, Mirtowej, Rumiankowej i Nowowiejskiego na osiedlu domków jednorodzinnych w Gruszczynie, 2.Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Malwowej, Krokusowej, Żonkilowej i Szafirowej w Jasiniu na osiedlu domków jednorodzinnych, 3.Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Świerkowej i Olszynowej w Rabowicach
Numer ogłoszenia: 148682 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Budowę oświetlenia ulicznego w ul. Wieżowej, Zielińskiej, Miętowej, Mirtowej, Rumiankowej i Nowowiejskiego na osiedlu domków jednorodzinnych w Gruszczynie, 2.Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Malwowej, Krokusowej, Żonkilowej i Szafirowej w Jasiniu na osiedlu domków jednorodzinnych, 3.Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Świerkowej i Olszynowej w Rabowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest: 1.budowa oświetlenia ulicznego w ul. Wieżowej, Zielińskiej Miętowej, Mirtowej i Rumiankowej Nowowiejskiego na osiedlu domków jednorodzinnych w Gruszczynie 2.budowa oświetlenia ulicznego w ul. Malwowej, Krokusowej, Żonkilowej i Szafirowej w Jasiniu na osiedlu domków jednorodzinnych 3.budowa oświetlenia ulicznego w ul. Świerkowej i Olszynowej w Rabowicach zgodnie z projektem, kosztorysami przedmiarowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót W zakres prac wchodzi: 1.Usunięcie w ramach wynagrodzenia określonego ofertą drobnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym nie ujętym w dokumentacji projektowej 2.Opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwą jednostkę zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi. 4.Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłaty). 5.Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 6.Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). 7.Organizacja placu budowy. 8.Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. 9.Obsługa geodezyjna w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej - dla Zamawiającego w 3 szt. + w wersji elektronicznej w formie PDF 10.Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. 11.Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. 12.Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami). (CPV: 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.23.20.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającymi uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robot w zakresie robót elektrycznych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień), co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikacyjne wykonawcze do 1 kV, wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty dotyczące budowy oświetlenia ulicznego w zabudowie jednorodzinnej: każda z nich o zakresie min 1500m linii kablowej i 40 opraw oświetleniowych i wartości nie mniejszej niż 250000,00 zł brutto (każda), potwierdzone referencjami - dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, termin i miejsce realizacji), dysponują, co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: żuraw samochodowy: 2 szt., podnośnik koszowy: 2 szt., c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kopii innego dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Referacie Gospodarki Finansowej zgodnie z pkt. 10 rozdziału 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia); II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2) III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1); 3.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1 SIWZ); 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1 SIWZ), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.