Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Łódź: Usługi projektowe na potrzeby ZUS I Oddział w Łodzi wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 4 pakietach.
Numer ogłoszenia: 148693 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi projektowe na potrzeby ZUS I Oddział w Łodzi wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 4 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi projektowe na potrzeby ZUS I Oddział w Łodzi wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego Postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 4 pakietach: Pakiet I - dokumentacja projektowa modernizacji budynku siedziby ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony ppoż. Pakiet II - dokumentacja projektowa remontu instalacji c.o. w budynku siedziby ZUS I Oddział w Łodzi położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 i w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8 oraz dokumentacja projektowa wentylacji w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Chopina 5. Pakiet III - dokumentacja projektowa remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8. Pakiet IV - dokumentacja projektowa modernizacji instalacji sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 oraz przy ul. Chopina 5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej według zakresu rzeczowego określonego w IV części SIWZ p.n. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/1/2008/TR/NA-1) wynosi 32.930,86 euro w tym: PAKIET I - 15.665,76 euro PAKIET II - 9.598,18 euro PAKIET III - 3.935,47 euro PAKIET IV - 3.731,45 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp. Potwierdzeniem spełniania tych warunków w niniejszym postępowaniu jest złożenie: oświadczenia i dokumentów określonych w pkt. 3.3 - 3.5 II części SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605 (zwanego dalej Rozporządzeniem).Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ) 2.Aktualny odpis w właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1). powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114 2.W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. 3.Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Remigiusz Lewandowski, Elżbieta Kubiak, tel. (0-42) 638 27 40faks (0-42) 638 26 65. 4.Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS I Oddział w Łodzi ul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 16.07.2008 r. o godz. 12.30.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dokumentacja projektowa modernizacji budynku siedziby ZUS I Oddział w Łodzi, położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 w zakresie ochrony ppoż..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej według zakresu rzeczowego określonego w IV części SIWZ p.n. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.Wartość zamówienia: 15.665,76 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dokumentacja projektowa remontu instalacji c.o. w budynku siedziby ZUS I Oddział w Łodzi położonego w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 i w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8 oraz dokumentacja projektowa wentylacji w budynku Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Chopina 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej według zakresu rzeczowego określonego w IV części SIWZ p.n. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.Wartość zamówienia: 9.598,18 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dokumentacja projektowa remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Inspektoratu ZUS w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej według zakresu rzeczowego określonego w IV części SIWZ p.n. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.Wartość zamówienia: 3.935,47 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dokumentacja projektowa modernizacji instalacji sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w budynkach Inspektoratu ZUS w Zgierzu przy ul. Długiej 43 oraz przy ul. Chopina 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej według zakresu rzeczowego określonego w IV części SIWZ p.n. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.Wartość zamówienia: 3.731,45 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.