Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Mrocza: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy - ETAP II.
Numer ogłoszenia: 148707 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Remont pomieszczeń przy ul. Pl. 1 Maja 9 w Mroczy - ETAP II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I - CPV 44111000-1, 44221000-5 Materiały ogólnobudowlane- zał. nr 2 do SIWZ Część II - CPV 31300000-9, 31224700-9 Materiały elektryczne - zał. nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.22.47.00 - Puszki połączeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 710,00 PLN, w tym: część 1 - 680,00 PLN część 2 - 30,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy : - spełniają warunki określone w art.22 ust. 1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 i 5 do SIWZ 4. Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortymentem - załącznik nr 7 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Gospodarki Komunalnej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, mul. Łobżenicka 11A, Mrocza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Łobżenicka 11A, Mrocza, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załączniaka nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.22.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały elektryczne - zał. nr 3 do SIWZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według zał. nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9, 31.22.47.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MROCZA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mrocza
- Zakup i dostawa używanej równiarki drogowej na potrzeby ZGK w Mroczy Sp. z o.o.
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
więcej: Puszki połączeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.