Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Bytom: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego konsultacji indywidualnych metodą coachingową dla nauczycieli bytomskich szkół i przedszkoli w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół
i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 148732 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 9 , ul. Świętochłowicka 12, 41-909 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 787 10 19, 787 00 86, faks 32 787 10 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego przeprowadzenia przez eksperta zewnętrznego konsultacji indywidualnych metodą coachingową dla nauczycieli bytomskich szkół i przedszkoli w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa przeprowadzenia 350 h konsultacji indywidualnych metodą coachingową dla nauczycieli bytomskich szkół w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej od momentu podpisania umowy do 28.07.2015 r. Konsultacje indywidualne będą przeprowadzane przez certyfikowanego coacha w szkołach w ramach obszarów tematycznych: motywacja i techniki uczenia się, komunikacja, stres i wypalenie zawodowe, wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Każde szkolenie prowadzone w formie indywidualnej konsultacji metodą coachingową, obejmuje 1 godzinę zegarową. Termin konsultacji Wykonawca ustala bezpośrednio z nauczycielem osobiście i przekazuje tę informację do biura projektu. Za ustalenie konsultacji w odpowiedniej liczbie 350 h odpowiada Wykonawca. Ustalony termin musi zapewniać swobodę wzięcia udziału w konsultacjach nauczycielom objętym wsparciem. Zadania i obowiązki Wykonawcy, czyli eksperta zewnętrznego przeprowadzającego konsultacje indywidualne metodą coachingową, który prowadzi 350 godzin konsultacji dla nauczycieli/ek z placówek z Bytomia objętych wspomaganiem w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; 1. Opracowanie planu konsultacji indywidualnych z opisem stosowanych metod coachingowych do każdego z następujących modułów: stres i wypalenie zawodowe nauczycieli, komunikacja w szkole, motywacja i techniki uczenia się, specjalne potrzeby edukacyjne. Plan konsultacji winien być dostarczony do biura projektu nie później niż 2 dni przed szkoleniem w formie elektronicznej (MS word). Wydrukowany Plan konsultacji na odpowiednio ologowanym papierze zostanie przygotowany przez pracowników projektu. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania się pod przygotowanym przez planem konsultacji z poszczególnych modułów. 2) Przeprowadzenie 350 h indywidualnych konsultacji coachingowych. 3) Opracowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli w wersji papierowej min. 10 stron A4. Materiał szkoleniowy musi być zgodny z tematyką szkolenia oraz programem szkolenia. Odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich spoczywa na Wykonawcy, który przygotował materiały szkoleniowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian edytorskich w przesłanym dokumencie. 4 Przeprowadzenie konsultacji 350 h w terminie od podpisania umowy do 28 lipca 2015 r. 5)Przeprowadzenie konsultacji dla nauczycieli w terminie ustalonym z nauczycielami. 6)Podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7)Składanie oświadczeń za każdy miesiąc o nie przekroczeniu limitu 240 h pracy. 8)Sporządzanie listy obecności na każdych zajęciach konsultacjach. 9)Właściwe zastosowanie logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na materiałach i dokumentach. 10)Prowadzenie zajęć ze szczególnym naciskiem na przestrzeganie zasady równych szans, w tym równości płci. 11)Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usługi. 12)Dbanie o stan techniczny pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego w miejscu prowadzenia szkoleń. Wykonawca nie ponosi kosztów udostępniania miejsc konsultacji. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach nauczycieli objętych wsparciem za zgodą dyrektorów. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określają istotne postanowienia umowne wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiące załączniki do specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i spełnia poniższe wymagania formalne, czyli: a)Wykształcenie min. wyższe: psychologia b)min. 12 letni staż pracy, c)ukończony kurs coacha ICF d)doświadczenie 300h indywidualnych sesji coachingowych dla nauczycieli realizowanych w ramach projektów EFS POKL e)Doświadczenie edukatorskie -co najmniej po 70 h godzin prowadzenia warsztatów/szkoleń dla nauczycieli z każdego z wymienionych obszarów tematycznych: stres i wypalenie zawodowe nauczycieli, komunikacja w szkole, motywacja i technik uczenia się, wykorzystanie TIK w edukacji f)doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w ramach min. 2 projektów POKL dla nauczycieli W celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać odpowiedniego doboru osób do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wykazany na etapie składania ofert, tj. pozwalający uzyskać co najmniej taką samą ilość punktów w kryterium doświadczenie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1,2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)formularz oferty, o którym mowa powyżej wraz załącznikiem do formularza oferty dot. Osób oferowanych do realizacji zamówienia b) oświadczenia i dokumenty określone w cz. VI specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) b)pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c)dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d)dowód/dowody wskazujący/e, że zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone p. 1 ust.6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz.231). W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do specyfikacji)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - potencjał trenera (wykształcenie) - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zastępowania osoby, za którą przyznano dodatkowe punkty należy wskazać osobę za którą uzyskałoby co najmniej tyle samo punktów co za osobę zastępowaną. 2) zmiana osoby/-ów wskazanych w § 1 ust. 2 umowy w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących danej osoby, b) niewywiązywania się przez tą osobę z ciążących na niej obowiązków, c) jeżeli zmiana danej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.2. W przypadku zmiany, o której mowa powyżej, osoba wskazana przez Wykonawcę winna spełniać warunki, co najmniej takie jakich wymagano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w przypadku zastępowania osoby, za którą przyznano dodatkowe punkty należy wskazać osobę za którą uzyskałoby co najmniej tyle samo punktów co za osobę zastępowaną. 3) zmiana podmiotów trzecich - zapis dot. podwykonawców stosuje się odpowiednio 4) zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT, 5) zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy, lub wprowadzenie nowego zakresu, 6) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół określonych w § 1, w przypadku reorganizacji placówek lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum9bytom.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 9 Bytom, ul. Świętochłowicka 12 41-909 e-mail: gimnazjumnr9@poczta.onet.pl tel./Fax. 32 78 71 019..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Gimnazjum nr 9 Bytom, ul. Świętochłowicka 12 41-909.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu UDA- POKL.03.05.00-00-223/12; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty; Poddziałanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2a pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.