Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Lublin: Remont lokalu UP Trzeszczany
Numer ogłoszenia: 148761 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, faks 081 5346569, 5325499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-poczta.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu UP Trzeszczany.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu Urzędu Pocztowego w Trzeszczanach, Trzeszczany 194, 22- 554 Trzeszczany w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertę wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi oraz zapisy niniejszej umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min. n/w roboty budowlano - remontowe: a) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, b) remont wewnętrzny z wymianą części otworów drzwiowych, wymianą części okładzin posadzek oraz roboty remontowe towarzyszące w tym malowanie - odnowienie wnętrza, c) remont instalacji elektrycznej - wymianę części osprzętu elektrycznego, d) remont instalacji wodno - kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ od nr 9 do nr 15: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ). 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych (załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Dokumentacja projektowa (załącznik nr 12 do SIWZ). 5. Przedmiar robót sanitarnych (załącznik nr 13 do SIWZ). 6. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 14 do SIWZ). 7. Przedmiar robót elektrycznych (załącznik nr 15 do SIWZ). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - branża budowlana. Osoba ta musi posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego - wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tej osoby oraz kopii aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, B) wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości tych robót, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz osób - kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy w branży budowlanej). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu muszą być dołączone: - kopia uprawnień budowlanych ww. osoby, - kopia aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej, III piętro, pokój nr 315.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej - kancelaria, II piętro, pokój nr 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
- Świadczenie usług pocztowych dla UMCS
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Usługa druku i dostawy katalogu pokonkursowego XIII Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj Życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2025 rok.
- "Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- "Adaptacja 3 pomieszczeń (309,310,311) na potrzeby zawodu technik logistyk w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.