eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Gdańsk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego
Numer ogłoszenia: 148770 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla branż: drogowej, sanitarnej - kanalizacja deszczowa i energetycznej dla przebudowy drogi wojewódzkiej nr 211 stanowiącej dostęp do Trójmiasta - etap II Malczkowo - granica powiatu słupskiego. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane. Termin realizacji zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji budowy: - planowany termin rozpoczęcia robót objętych nadzorem- czerwiec 2009 r. - planowany termin zakończenia robót objętych nadzorem - 29 listopad 2010 r. Warunki płatności: 1. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji budowy. Okresem rozliczeniowym faktur częściowych jest jeden pełny miesiąc rozliczeniowy. 2. Kwota faktury częściowej, o której mowa w pkt 1, będzie obliczona proporcjonalnie do wartości przedłożonych przez Wykonawcę robót faktur zatwierdzonych przez Zamawiającego, a dotyczących danego miesiąca rozliczeniowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom: - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży drogowej pełniący równocześnie funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego Koordynatora - posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa - posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. - Inspektor nadzoru inwestorskiego dla branży elektroenergetycznej posiadający min 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót branżowych jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 2) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 3 i 4, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat sprawowanych funkcji i doświadczenia wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego. Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 4 Regionalny system transportowy Działania 4.1 Rozwój regionalnej infrastruktury drogowej. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZDW-6/11D/09.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.