Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Koło: Remont drogi powiatowej nr 2105P w miejscowości Koserz - odcinek o długości 800,00mb
Numer ogłoszenia: 148818 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, fax 063 2610576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2105P w miejscowości Koserz - odcinek o długości 800,00mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: Miejscowość Koserz, Gmina Chodów, Powiat Kolski, Województwo Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi za pomocą betonu asfaltowego i emulsji asfaltowych. Zakres robót obejmuje: 1.oczyszczenie nawierzchni; 2.skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2; 3.wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym w ilości wg tabeli wyrównań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe 3.Dysponują potencjałem technicznym tj. mają zapewniony dostęp do: -wytwórni stacjonarnej mas bitumicznych (otaczarki) o wydajności minimum 50 Mg/h (dowóz maksymalnie 1,5 godz., odległość maksymalnie 60 km); -zaplecza laboratoryjnego; -układarki mas bitumicznych; -koparki; -ładowarki; -walca drogowego 4.Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom. 5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -kierownik robót - 1 osoba, 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8.Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 9.Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 10.Udzielą 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 11.Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 12.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Potencjał kadrowy: 6) Wykaz osób (kierownik robót), które będą bezpośrednio odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku zatrudnienia podmiotu obcego oprócz dokumentów wymienionych wyżej - oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . 7) Wykaz podwykonawców wraz z zakresem robót, jaki Wykonawca zamierza im powierzyć Potencjał techniczny: 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 3) 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4), 5) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się on zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pok. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie przesłano na stronę Portalu UZP w dniu 03.07.2008 r.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia wraz z warsztatami (...) oraz warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastępczego (...)
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWAŃ W RAMACH REALIZACJI ZADANIA CYBERBEZPIECZNY POWIAT KOLSKI"
- Dostosowanie budynku "B" SPZOZ w Kole na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
- REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025 - z podziałem na części
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowa Łąka na działce nr 425 od km 0+000 do km 0+277
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Bełżec ul. Skośna na dz. Nr 3301, 3300 od km 0+002 do km 0+128"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.