Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Kluki: Zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 148834 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluki , Kluki 88, 97-415 Kluki, woj. łódzkie, tel. 44 6315002, faks 44 6315025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KLUKI.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nowego ciągnika komunalnego wraz z osprzętemCZĘŚĆ 1: 1.1. Ciągnik: - 1.1.1. Fabrycznie nowy, rok produkcji co najmniej 2014 1.1.2. Dopuszczalna masa ciągnika [kg]: 4550 1.1.3. Silnik - wysokoprężny turbodoładowany - układ chłodzenia: chłodzony cieczą - liczba cylindrów: 4 - pojemność (cm3): 4100 - 4200 - moc 90-100 KM 1.1.4. Skrzynia biegów - mechaniczna - rewers: mechaniczny - ilość biegów przód-tył: 12-12 - prędkość maks. 40 km na h 1.1.5. Układ napędowy: 4WD 1.1.6. Koła przednie 380-70 R24 1.1.7 Koła tylne 480-70 R34 1.1.8. Układ kierowniczy : hydrostatyczny 1.1.9. Hamulce robocze: tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie 1.1.10. Hamulec postojowy: mechaniczny 1.1.11. Pojemność zbiornika paliwa: 120-130 l. 1.1.12. Kierownica: regulowana 1.1.13 Hydraulika - dodatkowe wyprowadzenie hydrauliki do przedniego TUZ-a - ilość wyjść hydrauliki 4+1 - sterowanie: mechaniczne - zewnętrze sterowanie hydrauliką - maksymalna siła podnoszenia (kN) : 42 - ciśnienie robocze (MPa) : 18-20 - wydajność pompy (l) : min. 50 1.1.14. Układ zawieszenia: kategoria II 1.1.15. Obciążniki kół tylnych 150-200 kg 1.1.16. Klimatyzacja 1.1.17. Siedzenie mechaniczne 1.1.18. Homologacja na 2 osoby 1.1.19. Udźwig podnośnika przedniego: TUZ 2200-2450kg 1.1.20. Udźwig podnośnika tylnego: TUZ 4000-4500kg 1.1.21. Wał odbioru mocy - obroty tylnego WOM: 540/540E 1.1.22. Gwarancja min. 3 lata 1.2. Przyczepa: 1.2.1. Jednoosiowa z trójstronnym wywrotem 1.2.2. Ładowność: od 3,5 do 4 ton 1.2.3. Pojemność ładunkowa: 6-7 m3 1.2.4. Długość całkowita: 4700-5500mm 1.2.5. Szerokość całkowita: 1900-2200 mm 1.2.6. Masa: max 1500 kg 1.2.7. Hamulec hydrauliczny 1.3. Kosiarka bijakowa: 1.3.1. Szerokość koszenia: 175-195 cm 1.3.2. Liczba noży 14-16 1.3.3. Obroty WOM [obr.min.] 1.3.4. Masa [kg]: 670 - 800 1.3.5. Zakres koszenia: +90° do -60° CZĘŚĆ 2: 2.1. Pług odśnieżny 2.1.1. Cztery pozycje pracy: robocza lewa, robocza prawa, strzałka, strzałka odwr. 2.1..2. Masa(kg): 590-690 2.1.3. Szerokość robocza: 2450 - 2600 - lemiesz stalowy 2.1.4. Zasilanie elektryczne: 12V 2.1.5. Prędkość robocza (km na h): max. 10 2.1.6. Sposób mocowania: TUZ kat. II 2.1.7. Listwa zgarniająca: gumowa 2.1.8. Koła podporowe 2.1.9. Oświetlenie obrysowe 2.1.10. Zapotrzebowanie mocy od 80 KM.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje: że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy, te zostały wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy na poniższych warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto. 2) zmiana terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy w przypadku: a) gdy wykonanie danej części zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kluki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Wałcz
- Dostawa kompletnego ciągnika rolniczego z przeznaczeniem do wykonywania prac komunalnych wraz z osprzętem towarzyszącym.
- Rozwój gospodarki komunalnej, poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Młodzieszyn poprzez zakup maszyn oraz samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Dostaw ciągnika. Dostawa przyczepy
- Zakup średniego ciągnika rolniczego dla Gminy Dobroń
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.