eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RojewoPrzeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Zespole Szkół, Szkole Podstawowej w Rojewie - Filia w Liszkowie, Gmina Rojewo w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Rojewo: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Zespole Szkół, Szkole Podstawowej w Rojewie - Filia w Liszkowie, Gmina Rojewo w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym.
Numer ogłoszenia: 14883 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5783 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rojewo, Rojewo 8, 88-111 Rojewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3511390, 3511324, faks 052 3511390.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Zespole Szkół, Szkole Podstawowej w Rojewie - Filia w Liszkowie, Gmina Rojewo w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Zespole Szkół, Szkole Podstawowej w Rojewie - Filia w Liszkowie, Gmina Rojewo w ramach projektu Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w liczbie 30 godzin zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. Zajęcia będą prowadzone w grupie do 15 osób. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Natalia Dombek - Róg, Liszkowice 42, 88-111 Rojewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem są usługi niepriorytetowe określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Dz.U. 2010 nr 12 poz. 68. Zgodnie z art. 5 ust 1 i 1a ustawy Prawo zamówień publicznych: Do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a Pzp, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W przypadku przedmiotowego postępowania zastosowanie trybu negocjacyjnego jest celowe z uwagi na uniemożliwienie terminowej realizacji zadań w ramach projektu Zostań Omnibusem- zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. Harmonogram projektu zakłada realizację poszczególnych zadań w ściśle określonych terminach oraz zakończenie zadania do czerwca 2011 roku. Zastosowanie procedury otwartej na wyłonienie wykonawców zajęć wydłuży procedurę wyboru wykonawców z uwagi na terminy w niej określone oraz na możliwość składania odwołań co może doprowadzić nawet do unieważnienia i powtórzenia całej procedury. Zastosowanie procedury otwartej w przeciwieństwie do procedury z wolnej ręki ze względu na dużą ilość postępowań związanych z wyłonieniem wszystkich wykonawców zajęć uniemożliwi rozpoczęcie projektu w jednakowym czasie a w konsekwencji wpłynie na prawidłową jego realizację. Data rozpoczęcia realizacji projektu jest istotna z uwagi na obowiązek beneficjenta osiągnięcia wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie procedury otwartej uniemożliwi osiągnięcie zakładanych w projekcie wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie trybu negocjacyjnego jest uzasadnione także z uwagi na osiągnięcie zakładanego celu projektu, którym jest również wyrównywanie szans edukacyjnych, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych chłopców i dziewcząt z terenów wiejskich i miejskich w szkołach objętych projektem. Dla osiągnięcia tego celu zasadnym jest aby zajęcia z danych przedmiotów prowadzili nauczyciele, którzy na codzień prowadzą je z dziećmi w danej szkole ponieważ najlepiej znają ich potrzeby edukacyjne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.