Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Luboń: BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W LUBONIU
Numer ogłoszenia: 148868 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Luboń , pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, faks 061 81-30-097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W LUBONIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zespołu boisk sportowych ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Luboniu w tym: - budowa BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ - nawierzchnia syntetyczna - budowa BOISKA DO KOSZYKÓWKI I SIATKÓWKI - nawierzchnia syntetyczna - budowa zaplecza boisk - ORLIK 2012 - budowa ciągu komunikacyjnego - budowa oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową - budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową - budowa infrastruktury technicznej podziemnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej od trzech lat, ważne w dniu składania ofert uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz o specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji wodno - kanalizacyjnych i elektrycznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika nr 4 do SIWZ);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 08:55, miejsce: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. Kancelaria w holu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
- Modernizacja Boiska Asfaltowego w Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Adama Wodziczki w Luboniu
- Przebudowa chodnika po południowej stronie ul. Kwiatowej
- Budowa ulicy Kopernika w Luboniu na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Wschodniej
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.