To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Warszawa: Zakup oprogramowania baz danych ORACLE
Numer ogłoszenia: 148873 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69499 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania baz danych ORACLE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup niżej wymienionego oprogramowania firmy ORACLE: Diagnostics Pack - Processor Perpetual - 4 szt; Real Application Clusters One Node - Processor Perpetual - 8 szt; Database Standard Edition 2 - Processor Perpetual - 2 szt. Wszystkie ww. pozycje oprogramowania muszą być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi, licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia. Zakup oprogramowania obejmuje standardową usługę asysty technicznej i konserwacji (dalej jako ATiK) producenta oprogramowania, dostępną od dnia udzielenia licencji do dnia 31.12.2016r. W ramach ATiK Zamawiający nabędzie uprawnienia zdefiniowane przez producenta oprogramowania, a w szczególności do: pobierania od producenta w postaci elektronicznej nowych wersji posiadanego oprogramowania, pobierania od producenta poprawek i łatek do posiadanego oprogramowania, zgłaszania i uzyskiwania pomocy technicznej od producenta w zakresie wad wykrytych w oprogramowaniu, dostępu do bazy wiedzy producenta w zakresie posiadanego oprogramowania. Udzielenie licencji na oprogramowanie wraz z ATiK potwierdzone zostanie na piśmie, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta oprogramowania. Odbiór licencji wraz z ATiK nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Formularz protokołu odbioru stanowi Załącznik nr 1 do umowy.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania i błędami powstałymi w toku jego eksploatacji. Usługi te będą świadczone co najmniej w dni robocze, w godz. 7.00 - 17.00 lub dłużej w przypadku gdy oferta przewiduje korzystniejsze dla Zamawiającego czasy. Usługi świadczone będą przez Wykonawcę co najmniej za pomocą następujących kanałów: telefonicznie, na numer telefonu podany przez Wykonawcę, za pomocą dedykowanego do świadczenia pomocy technicznej systemu internetowego - adres serwisu zostanie podany przez Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej - zgłoszenia kierowane będą na podany przez Wykonawcę adres e-mail. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego oprogramowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Engave Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 527257,14
Oferta z najniższą ceną: 527257,14 / Oferta z najwyższą ceną: 635136,45
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.