eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-05-28

P³ock: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ
Numer og³oszenia: 148972 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA ENDOPROTEZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa endoprotez. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SIWZ. Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia: by³ fabrycznie nowy,posiada³ dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania zgodnie z Ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jako¶ci CE, atesty, by³ bezpieczny w u¿yciu dla personelu medycznego oraz pacjentów. Istotnym postanowieniem zawarcia umowy jest nieodp³atne wypo¿yczenie przez Wykonawcê zestawu instumentarium, napêdów ortopedycznych, elektrycznych zasilanych akumulatorami na okres trwania umowy. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia przegl±dów technicznych i serwisowania powierzonego Zamawiaj±cemu instrumentarium w zakresie zgodnym z wymogami wytwórcy. Wszelkie koszty zwi±zane z prowadzeniem serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego ponosi wykonawca w ramach ceny ofertowej. Wykonawca zobowi±zuje siê wymieniæ zu¿yte lub uszkodzone elementy niezbêdnego - specjalnego wyposa¿enia (instrumentarium itd.) w ci±gu 48 godzin od zg³oszenia (faxem). Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ bezp³atnego przeszkolenia personelu medycznego w zakresie wszczepiania oferowanego wyrobu. Odbycie szkolenia musi zostaæ zakoñczone dokumentem potwierdzaj±cym uzyskanie umiejêtno¶ci przez osoby szkolone..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, co najmniej trzech dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosowne dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z pó¼n. zm.), deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty jako¶ci CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia. O¶wiadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu - nale¿y podaæ nazwê i adres producenta. Wype³niony Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/4 do SIWZ. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. zmiana numeru katalogowego przedmiotu umowy; g. sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; h. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok. Nr 202, Biuro Zarz±du.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Endoprotezy bezcementowe z panewk± sto¿kow±.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Trzpieñ tytanowy prosty o kszta³cie klina I przekroju prostok±tnym, bezko³nierzowy, pokryty mikroporowato¶ci± tytanow± na ca³ej d³ugo¶ci. Sto¿ek 12/14. Trzpieñ w 14 rozmiarach o d³ugo¶ciach od 130 do 197 mm, wykonany ze stopu tytanu z domieszk± niobu wzmagaj±cego biozgodno¶æ . G³owa ceramiczna do sto¿ka 12/14 o ¶rednicy zewnêtrznej 28 mm w trzech d³ugo¶ciach. Panewka tytanowa, wkrêcana. Kszta³t panewki sto¿kowy o 11 rozmiarach od 46 - 76 mm. Gwint samotn±cy zaczynaj±cy siê na dnie panewki. Wk³ad polietylenowy z polietylenu o podwy¿szonej gêsto¶ci w wersji neutarlnej i z kap± antyluksacyjn± 10 stopni , przeznaczony do g³owy o ¶rednicy 28 mm do panewki sto¿kowej o rozmiarach 46 - 76 mm. Trzpieñ tytanowy prosty - 20 sztuk, G³owa ceramiczna - 20 sztuk, Panewka tytanowa - 20 sztuk, Wk³ad polietylenowy - 20 sztuk..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system jednopêczkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestaw dwóch pinów syntetycznych, wch³anialnych (PLA) o ¶rednicy 3,3 mm, d³. 42 mm z dwoma kaniulami prowadz±cymi i drutem do nawiercania tunelu pinów - 100 kpl ¦ruba interferencyjna biowchlanialna wykonana z TCP/PLA o wymiarach: 6-8mm i d³ugo¶ci 30 mm - 90 kpl 7-9mm i d³ugo¶ci 30 mm - 10 kpl Czterokoana³owa os³onka sto¿kowej ¶ruby interferencyjnej wykonanej z TCP/PLA o wymiarach: 7-8mm i d³ugo¶ci 30 mm - 90 kpl 9mm i d³ugo¶ci 30mm - 10 kpl Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; d³ugo¶æ 8,8mm, ¶rednica 2,4mm, rozpiêto¶æ ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w niæ syntetyczn±, wch³anialn± o okresie podtrzymywania powy¿ej 6 m-cy w rozmiarze USP 2 - 10 kpl Kotwica tytanowa uzbrojona z dwoma zaczepami (ramionami) poprzecznymi; d³ugo¶æ 8,8mm, ¶rednica 2,4mm, rozpiêto¶æ ramion 7,8 mm, osadzona we wprowadzaczu i uzbrojona w niæ kompozytowa 38% niewchlanialna i 62% biowchlanialna rozmiarze USP 2 - 10 kpl Biowch³anialny zestaw do szycia ³±kotek z³o¿ony z: tylnej zapadki wykonanej z PLA oraz guzika dociskowego wykonanego z czystego PLA ub PDS oraz biowch³anialnej nici plecionej o rozmiarze #2/0 - 15kpl. Implant w co najmniej 3 wariantach k±ta kotwiczenia (0 , 12 , 27 stopni) Zestaw dwóch pinów syntetycznych - 100 kompletów, ¦ruba interferencyjna 6 - 8 mm, d³. 30 mm - 90 sztuk, ¦ruba interferencyjna 7 - 9 mm, d³. 30 mm - 10 sztuk, Czterokana³owa os³onka sto¿kowej ¶ruby interferencyjnej 7-8 mm, d³. 30 mm - 90 sztuk, Czterokana³owa os³onka sto¿kowej ¶ruby 9 mm, d³. 30 mm - 10 sztuk, Kotwica tytanowa (nic syntetyczna) - 10 sztuk, Kotwica tytanowa (niæ kompozytowa) - 10 sztuk, Biowch³anialny zestaw do szycia ³±kotek - implanty - 15 sztuk, Biowch³anialny zestaw do szycia ³±kotek - wprowadzacz - 5 sztuk..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Zestaw do rekonstrukcji wiêzade³ krzy¿owych kolana, kotwice - system czterech tuneli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pod³u¿na p³ytka z czterema otworami wykonana ze stopu tytanu pozwalaj±ca na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym. P³ytka wyposa¿ona w dwie nici: prowadz±c± I blokuj±c± p³ytkê w ¿adnej pozycji, o grubo¶ci 2 I 5. Elementem integralnym p³ytki jest pêtla o budowie plecionki poliestrowej , o wysokiej wytrzyma³o¶ci na obci±¿enia statyczne I dynamiczne (min 1000 N), po³±czona w systemie bezwêz³owym. Pêtla o rozmiarach d³ugo¶ci od 15- 60 mm, skok pêtli o 5mm . Pod³u¿na p³ytka trwale bezwêz³owo po³±czona z podwójna pêtl± w rozmiarach 20-60 mm, ze skokiem wymiaru co 5 mm, do wiêzad³a w³a¶ciwego rzepki. P³ytka wyd³u¿ona typu nak³adka na pêtlê bazow± 20 mm stanowi±ca nak³adkê na bazowa p³ytkê s³u¿±ca do zabiegów rewizyjnych Implant bez pêtli umo¿liwiaj±cy zawieszenie przeszczepu bezpo¶rednio na p³ytce w przypadku krótkiego kana³u w ko¶ci udowej, otwarty z jednej strony , w rozmiarach 5,6,7,8,9 mm. Implant biowch³anialny typu ¶ruba, do mocowania piszczelowego, PLLA z hydroksyapatytem o ¶rednicy od 6mm do 12 mm I d³ugosciach 0d 20 - 35 mm , skok rozmiaru co 5 mm . Pod³u¿na p³ytka z czterema otworami wykonana ze stopu tytanu pozwalaj±ca na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym - 40 sztuk, Pod³u¿na p³ytka trwale bezwêz³owo po³±czona z podwójna pêtl± - 40 sztuk, P³ytka wyd³u¿ona typu nak³adka na pêtlê bazow± - 10 sztuk, Implant bez pêtli - 20 sztuk, Implant biowch³anialny typu ¶ruba - 40 sztuk..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Endoproteza jednoprzedzia³owa stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Endoproteza jednoprzedzia³owa modularna, element udowy anatomiczny ze stopu chromokobaltu, element piszczelowy anatomiczny tytanowy, insert z polietylenu o zwiêkszonej odporno¶ci na ¶cieralno¶æ. Powinien zawieraæ co najmniej 7 rozmiarów udowych i 6 piszczelowych, wk³adki o rozmiarach 8,9,10,11,12,14 mm. Implant powinien gwarantowaæ bezpieczny zakres zgiêcia do 155 stopni. Element udowy - 20 sztuk, Element piszczelowy - 20 sztuk, Insert - 20 sztuk..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.