Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Olsztyn: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku przy ul. Os. Siejnik I 18.
Numer ogłoszenia: 148978 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 521 60 10, faks 089 521 60 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku przy ul. Os. Siejnik I 18..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego - zwanego Inspektorem nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano montażowymi w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Olecku przy ul. Os. Siejnik I 18 - w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej (koordynator pracy inspektorów), sanitarnej - sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wodnokanalizacyjne, wentylacji, gazu, telekomunikacyjnej, elektrycznej - sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, drogowej. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie pełnił nadzór w imieniu SO Olsztyn w zakresie, określonym w umowie. Dane techniczne obiektu oraz zakres robót budowlano montażowych i zagospodarowania terenu. Dane ogólne: Powierzchnia działki - 7 139,0 m2, Kubatura obiektu (dwie bryły) - 15 446 m3, Powierzchnia zabudowy - 1343,2 m2; Powierzchnia użytkowa łącznie - 3 048,6 m2 w tym: rozbudowa budynku (bryła nowa) - 1 655,5 m2, przebudowa budynku (bryła istniejąca) - 1 393,1 m2. Budynek sądu składa się z dwóch brył: - pierwsza bryła istniejąca, dwukondygnacyjna, podpiwniczona z dachem płaskim, poddana zostanie przebudowie, w zakresie wykonania dachu dwuspadowego z drewnianą więźbą dachową, termoizolacji, wymianie stolarki okiennej, drzwiowej, instalacji wewnętrznych, przebudowie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, technicznych, posadzek itp. - druga bryła nowoprojektowana, zaprojektowana została jako budynek dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem w technologii tradycyjnej, w układzie konstrukcyjnym podłużnym dwutraktowym. Sale rozpraw zostaną wyposażone w wystrój o podwyższonym standardzie - okładziny ścian panele drewniane, sztukaterie. Posadowienie budynku nowoprojektowanego częściowo na ławach fundamentowych i studniach z kręgów żelbetowych o średnicy 1500-2000 mm, budynek nowoprojektowany jest zdylatowany na dwie części. Przewiduje się również częściową wymianę gruntu słabonośnego na grunt nośny (wskazane jest dysponowanie przez Inspektora nadzoru osobą z uprawnieniami geologicznymi). Dodatkowo przewidziano niezależną klatkę schodową do doprowadzania osób zatrzymanych na sale rozpraw oraz szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego. Oba budynki połączone będą ze sobą łącznikiem w poziomie trzech kondygnacji. Połączone budynki zaprojektowano w kształcie litery L z głównym wyjściem, usytuowanym w części dobudowywanej przy likwidacji dotychczasowego wejścia głównego. Zaprojektowano jednolitą formę architektoniczną, wprowadzając dachy dwuspadowe i elementy wykończeniowe na elewacjach. Generalnie, w poziomie parteru i miejscach dominujących w budynku na elewacjach zaprojektowano systemowe, fasadowe okładziny ceramiczne imitujące kamień. Na pozostałych częściach elewacji zaprojektowano tynki w metodzie lekkiej mokrej, kolorystycznie nawiązujących do elementów ceramicznych. Zagospodarowanie terenu: dojazdy i miejsca postojowe dla samochodów osobowych, chodniki i plac rekreacyjny, przebudowa wjazdów przy budynku Sądu Rejonowego w Olecku: pierwszego - kontrolowanego wjazdu na teren działki ze szlabanem, usytuowanego w miejscu istniejącego wjazdu w północno - wschodnim narożniku działki, drugiego - wydzielonego ze względów bezpieczeństwa, wjazdu dla konwoju osób zatrzymanych z bramą przesuwną, podjazd dla niepełnosprawnych oraz miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ogrodzenie terenu, mała architektura. Sieci zewnętrzne: przyłącze wodociągowe, kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, drenaż odwadniający oraz przyłącza energetyczne (podstawowe i rezerwowe), sieci rozdzielcze wraz z instalacją oświetlenia zewnętrznego. Zakres prac instalacyjnych sanitarnych (dwie bryły budynku):instalacja wodno kanalizacyjna i pożarowa, instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna, instalacja chłodzenia powietrza, węzeł cieplny. Zakres prac instalacyjnych - elektrycznych i telekomunikacyjnych dwie bryły budynku): instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja oświetlenia miejscowego, instalacja oświetlenia administracyjno - nocnego, instalacja oświetlenia zapasowego, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtykowych l -fazowych, instalacja zasilania i sterowania wentylacji i klimatyzacji, instalacja sygnalizacji z WC dla niepełnosprawnych, instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych miejscowych, instalacja przeciw przepięciowa, instalacja pomp hydroforowych przeciwpożarowych, instalacja teleinformatyczna, instalacja zasilania gwarantowanego, instalacja systemu kontroli dostępu SKD, instalacja systemu sygnalizacji pożaru SAP, instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), instalacja systemu telewizji dozorowej (CCTV), instalacja systemu wspierania organizacji rozpraw (SWOR). Cykl realizacji robót budowlano montażowych 35 miesięcy w latach 2011-2014. Rozpoczęcie prac budowlano montażowych od bryły nowoprojektowanej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 8 000 PLN słownie: osiem tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi podobne do prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna należyte wykonanie co najmniej 2 usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru (Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego, itp.), polegających na zarządzaniu lub nadzorze nad realizacją zadań inwestycyjnych, które swym zakresem obejmowały łącznie: roboty konstrukcyjno - budowlane, roboty telekomunikacyjne, roboty wodociągowo - kanalizacyjne oraz roboty elektryczne o wartości każdej z wykonanych usług nie mniejszej niż 300 000 PLN .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zespołem specjalistów składającym się z następujących osób: 1) Inspektor nadzoru branży budowlanej - posiadający minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Kierownik Zespołu (koordynator pracy inspektorów). 2) Inspektor nadzoru branży sanitarnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) Inspektor nadzoru branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, 4)Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i telekomunikacji radiowej, 5) Inspektor nadzoru branży drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a)łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b)oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru - należy złożyć pełnomocnictwo (a) w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sądzie Okręgowym w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 44 A pok. 22 (parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10 - 001 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu Okręgowego pok. Nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.