eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomŚwiadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Bytom: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
Numer ogłoszenia: 148978 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99648 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 413 00 30, faks 32 430 00 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługa utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom wymienionych w Załącznikach od nr 1.1 do 1.6. do SIWZ w podziale na VI części. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. (właściwe wg położenia nieruchomości Punkty Obsługi Mieszkańców). Część I - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Spółka z o.o. (dalej BPM Sp. z o.o.) - Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców 40. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 19.867,56 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 8 420,58 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ. Część II - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.884,07 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 7 031,41 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ. Część III - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Glinki 7. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.239,78 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 9 674,08 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ. Część IV - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 31.513,10 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10 482,02 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ. Część V - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.426,62 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 5 885,81 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ. Część VI - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77. Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 14.583,67 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 7 778,63 m2). Wykaz adresowy nieruchomości stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia dla Części I, II, III, IV, V, VI obejmuje: 3.1. w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach a) codzienne (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) kontrolowanie nieruchomości i usuwanie z całej powierzchni objętej przedmiotem umowy zanieczyszczeń (np. papiery, niedopałki, butelki, puszki, rozsypane produkty, rozlane płyny, itp.); b) czynności okresowe: 1. 1 raz w tygodniu zamiatanie klatek schodowych wraz ze schodami wejściowymi do budynków; 2. 1 raz w tygodniu lub częściej, w uzasadnionych przypadkach, mycie klatek schodowych, po uprzednim zamiataniu (w odstępie co najmniej 2 dniowym od czynności wymienionej w pkt. b.1.) 3. 1 raz na 3 miesiące mycie lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników, mycie drzwi wejściowych do budynku i urządzenia domofonowego (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 2 miesięcznych); 4. 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia mycie okien na klatkach schodowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); 5. 2 razy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia sprzątanie ganków piwnicznych, strychów wraz z usunięciem i przygotowaniem - poprzez zgromadzenie w miejscu wskazanym przez administratora - do wywozu porzuconych przedmiotów wielkogabarytowych (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 5 miesięcznych); c) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości; d) wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń, urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Bytomia Uchwałą nr VII/74/12 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Bytomia: 1) w terminie wiosennym - od 1 kwietnia do 30 kwietnia; 2) w terminie jesiennym - od 1 października do 31 października; koszty zakupu środków do deratyzacji obciążają Wykonawcę; e) w okresie zimowym systematyczne kontrolowanie i w sytuacji nie wymagającej użycia sprzętu specjalistycznego usuwanie na bieżąco sopli i nawisów śnieżnych z dachów; f) w przypadku wystąpienia zagrożenia osunięcia się z dachu nawisów śnieżnych, sopli, zlodowaceń, niezwłoczne zabezpieczenie terenu zagrożonego taśmą ostrzegawczą i zgłoszenie faktu zagrożenia administratorowi nieruchomości; 3.2. czynności pozostałe do realizacji w nieruchomościach: a) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz innych zagrożeniach zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz budynku m.in. luźny tynk elewacji, naruszone pokrycie dachowe, brak klap w studzienkach, wyciek wody, itp; b) udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli; c) wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania; d) usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; e) wywieszanie flag w święta państwowe na budynkach wyposażonych w uchwyty do mocowania drzewca - flagi i drzewce flag zapewnia Wykonawca - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 30 szt. flag z drzewcami - dla każdej części zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: a) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu każdej części zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna (na każdą jedną część zamówienia) na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; b) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej - w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy nieprzerwanie przez cały okres jej trwania tj. do dnia 31.12.2013 r. c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisów skierowania bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umów o pracę w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. d) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego) przed zakończeniem okresu wymienionego w pkt. III.4.b SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. e) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. 1 osoby bezrobotnej; f) na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. 1 osoby bezrobotnej; g) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości: iloczynu liczby dni kalendarzowych niezatrudniania przez Wykonawcę wymaganej przez Zamawiającego liczby bezrobotnych i kwoty 55,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że w terminie (tj. do 1 dnia roboczego od daty zawarcia umowy / do 1 dnia roboczego od daty zwolnienia bezrobotnego) umożliwiającym zrealizowanie obowiązku zatrudnienia bezrobotnego przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. h) za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie w okresie jego realizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60060,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54195,75

  • Oferta z najniższą ceną: 54195,75 / Oferta z najwyższą ceną: 116473,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53148,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45451,26

  • Oferta z najniższą ceną: 45451,26 / Oferta z najwyższą ceną: 111651,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69688,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62008,92

  • Oferta z najniższą ceną: 62008,92 / Oferta z najwyższą ceną: 116733,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach, Korzonek 98, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78059,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65943,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65943,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149829,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50902,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46443,24

  • Oferta z najniższą ceną: 46443,24 / Oferta z najwyższą ceną: 109059,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych Gminy Bytom administrowanych przez BPM Sp. z o.o. - POM nr 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatny Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach, ul. Spółdzielcza 1/1, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60219,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63128,70

  • Oferta z najniższą ceną: 63128,70 / Oferta z najwyższą ceną: 129367,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.