Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Gliwice: dostawa materiałów zużywalnych dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Genomiki Funkcjonalnej Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej IO
Numer ogłoszenia: 148988 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów zużywalnych dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Genomiki Funkcjonalnej Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej IO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych dla Pracowni Diagnostyki Molekularnej i Genomiki Funkcjonalnej Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej IO. Podane w specyfikacji asortymentowo-cenowej ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 33 zadania, w tym: nr 1 - pipety wypływowe, probówki, folie, pudełka, hodowla komórkowa nr 2 - statywy do probówek do PCR nr 3 - statywy Rotilabo Roth lub równoważne na 20 probówek* nr 4 - statywy dwustronne Rotilabo Roth lub równoważne, na probówki* nr 5 - statywy Rotilabo Roth * nr 6 - kolby szklane nr 7 - zlewki szklane niskie nr 8 - zlewki plastikowe nr 9 - folia parafinowa nr 10 - folia aluminiowa nr 11 - nalepki na probówki firmy Sigma * nr 12 - płytki do reakcji PCR do robota epMition 5075 firmy Eppendorf nr 13 - końcówki do pipet nr 14 - końcówki do aparatu epMotion 5075 firmy Eppendorf nr 15 - dozownik firmy Eppendorf * nr 16 - korki do probówek i próbówki firmy Medlab * nr 17 - plastiki do QPCR do aparatu 7700 i 7900 i sekwenatora 3130xl firmy Applied Biosystems* nr 18 - akcesoria do sekwenatora AB 3130xl firmy Applied Biosystems nr 19 - szkiełka mikroskopowe podstawowe nr 20 - statywy obrotowe do pipet typu Eppendorf nr 21 - rękawice ochronne krio nr 22 - pojemnik chłodzący nr 23 - płytki 96-dołkowe, maty i folie do płytek firmy Abgene* nr 24 - płytki 96-dołkowe firmy Greiner * nr 25 - płytki 96-dołkoweo pojemności 320 ul firmy VWR * nr 26 - 96-dołkowe płytki filtracyjne firmy Millipore * nr 27 - folie do płytek firmy BIO-RAD * nr 28 - naczynka reakcyjne do pipet wielokanałowych nr 29 - chusteczki bezpyłowe firmy KimWipes * nr 30 - butelki na odczynniki firmy BD Falcon * do Genome Analyzer IIx firmy Illumina nr 31 - celulozowe ściereczki firmy Whatman * nr 32 - probówki non-stick firmy Sigma * nr 33 - naklejki firmy Sigma* * lub równoważne (opis równoważności w każdym zadaniu w specyfikacji asortymentowo-cenowej).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę materiałów zużywalnych obejmujących także zaoferowany asortyment o wartości każdej z tych dostaw co najmniej 40 procent wartości oferty brutto na jaką wykonawca składa ofertę. Wykonawca udokumentuje realizację przedmiotu zamówienia poprzez złożenie Wykazu dostaw - załącznik do siwz. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca dostarczy dowody. Dowodami tymi są: a) poświadczenie: dla dostaw wykonanych wydane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert; w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu ofert; b) oświadczenie wykonawcy-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). c) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; d) Dopuszcza się także, aby Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w par. 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.226.1817. e) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawcy przedłożą wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę materiałów zużywalnych obejmujących także zaoferowany asortyment o wartości każdej z tych dostaw co najmniej 40 procent wartości oferty brutto na jaką wykonawca składa ofertę. Wykonawca udokumentuje realizację przedmiotu zamówienia poprzez złożenie Wykazu dostaw. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca dostarczy dowody. Dowodami tymi są: a) poświadczenie: dla dostaw wykonanych wydane w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert; w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu ofert; b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). c) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; d) Dopuszcza się także, aby Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w ppkt a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w par. 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa RM z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.226.1817. e) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz dostaw lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia : a) wraz z ofertą : 1) dla zadania 1. poz. 2,3,4,5,6,7,11,12,13,25 przykładowy certyfikat sterylności i niepirogenności wydany przez producenta; 2) dla zadania 23 - przykładowy certyfikat producenta poświadczający produkcję w laboratoriach klasy 100 000 b) po otwarciu ofert, w terminie i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć: 1) próbki w ilości, na zadania i w terminie wskazanym przez Zamawiającego (opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację, tzn. należy opisać je podając nr zadania i pozycji, której dotyczy); dla zadania nr 26 w celu sprawdzenia oferty równoważnej wymagane będzie dostarczenie wraz z próbką odczynnika nr kat DA-905-1024 Human Whole-Genome DASL HT Assay with UDG firmy Illumina 2) materiały informacyjne np. karta katalogowa, certyfikaty, ulotki, umożliwiające ocenę zgodności oferty z SIWZ. 3) dodatkowo dla zadania 17 - materiały informacyjne (np. ulotki, cenniki) wystawione przez producenta produktu (nie dystrybutora) potwierdzające kompatybilność z aparatem 7700 i 7900 firmy Applied Biosystems 4) dodatkowo dla zadania 18 - materiały informacyjne (np. ulotki, cenniki) wystawione przez producenta produktu (nie dystrybutora) potwierdzające kompatybilność z aparatem 3130xl firmy Applied Biosystems - których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, z zastrzeżeniem że taka zmiana jakości produktów nie może spowodować konieczności zmiany przez Zamawiającego stosowanych przez niego procedur wykonania oznaczeń; b) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, c) numeru katalogowego produktu, d) nazewnictwa produktu e) wprowadzenia na rynek nowego produktu w miejsce wycofanego, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, a także przydatności dla potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że nie może spowodować to konieczności zmiany przez Zamawiającego stosowanych przez niego procedur wykonania oznaczeń. 2. Strony przyjmują, co następuje: 1) Ilości wyrobów umownych podanych w specyfikacji asortymentowo-cenowej są ilościami szacunkowymi. 2) Jeżeli z powodu mniejszego niż założono zużycia wyrobów umownych okaże się, że szacunkowe ilości wyrobów objętych zamówieniem nie zostaną wykupione w terminie realizacji niniejszej umowy, Zamawiający dopuszcza jej zmianę poprzez przedłużenie terminu realizacji umowy, nie dłużej jednak niż o 12 kolejnych miesięcy. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że w tak wydłużonym okresie umowy obowiązywać będzie zasada wykupienia przez niego tylko takich ilości produktów, jakie odpowiadać będą jego rzeczywistym potrzebom. 3) Strony dopuszczają też taką możliwość, że w przypadku niewykorzystania w ogóle lub niewykorzystania w całości danej pozycji asortymentowej Zamawiający uprawniony będzie do zakupu większej niż przewidziano w specyfikacji asortymentowo-cenowej ilości innej pozycji asortymentowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie w stanie zrealizować dostawę materiałów z danej pozycji asortymentowej w ilości zwiększonej w stosunku do określonej w specyfikacji. 4) Zmniejszenie realizacji zamówienia może nastąpić w szczególności a) gdy ilość zleceń ulegnie zmniejszeniu na skutek zmniejszenia liczby pacjentów poddanych badaniom z wykorzystaniem wyrobów umownych b) w przypadku zmiany procedur wykonania określonych badań na skutek nowych odkryć w dziedzinie biologii molekularnej c) w przypadku wprowadzenia nowych technik wykonywania oznaczeń d) gdy niemożliwy do zaplanowania przebieg lub wynik realizacji projektu badawczego spowoduje modyfikację zadań, w których wykorzystywany jest przedmiot zamówienia; e) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji innych zadań badawczych zmniejszeniu ulegną środki grantowe przeznaczone na zakup przedmiotu zamówienia; f) gdy środki na realizację projektu grantowego zostaną przekazane Zamawiającemu przez instytucję finansującą w wysokości mniejszej niż zakładana zgodnie z umową granatową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego; Sekcja Zamówień publicznych pok. 2001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Sekcja Zamówień publicznych pok. 2001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Scena mobilna na dwuosiowej przyczepie. Znak sprawy: DZPZ.282.93.2024.AL
- Dostawa i montaż rolet. Znak sprawy: DZPZ.282.95.2024.EK
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych, specjalnych - pojazdy wielofunkcyjne
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach - 2025
- Dostawa aparatury do unikatowego wytwarzania i monitorowania hodowli sferoidów 3D w czasie rzeczywistym, w warunkach normoksji i hipoksji in vitro. Znak sprawy: DZPZ.282.96.2024.AL
- ZP.261.12.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup aparatury pomiarowej i urządzeń badawczych dla Laboratorium Badania Jakości Środków Ochrony Roślin w Sośnicowicach i dla TSD IOR-PIB w Białymstoku - w podziale na części.
- "Dostawa wysokoczułej kamery do mikroskopu świetlnego oraz zestawu do oznaczania antybiotyków w miodzie"
- Dostawa materiałów medycznych oraz stomatologicznych
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Opieka serwisowa automatycznego systemu do szybkiej identyfikacji mikroorganizmów Vitek MS firmy BioMérieux
- Zakup i dostawa zasilaczy laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.92.2024
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.