Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Prudnik: Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych oraz drzwi automatycznych w budynku przychodni ul. Szpitalnej 14 w Prudniku
Numer ogłoszenia: 14898 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych oraz drzwi automatycznych w budynku przychodni ul. Szpitalnej 14 w Prudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych - 1 szt, wykonanie oraz dostawa 2 szt. drzwi automatycznych do budynku przychodni zlokalizowanej w Prudniku przy ul. Szpitalnje 14. Wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z montażem urządzeń, wykonanie odbiorów przez wyznaczone do tego celu służby, wyrównianie wszelkich nierówności prowadzących do platformy i pozostałych nie wymienionych wyżej prac i czynności niezbędnych w celu wykonania zamówienia kompleksowo wraz z odbiorem i i przekazaniem platformy i drzwi do użytkowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; - podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Doświadczenie zawodowe: - Udokumentowanie wykonania zadań za okres ostatnich pięciu lat licząc do dnia złożenia oferty w niniejszym postępowaniu posiadane doświadczenie w dostawie i montażu dźwigów, lub platform dla niepełnosprawnych, wykonywaniu prac ogólnobudowlanych, elektryczne wykonywane dla co najmniej dwóch Zamawiających w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100. 000,00 zł. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku, na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą dokumentów tj. Wykazu wykonanych robót budowlanych - doświadczenie zawodowe oraz potwierdzeń, że wyszczególnione w wykazie robót zostały należycie wykonane. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, spełnienie przedmiotowego warunku. Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań opisanych niejednoznacznie lub niewłaściwie. - Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. montażu platformy dla osób niepełnosprawnych, tzn. musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektura i konstrukcje, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2, zgodnie z przepisem art. 12 ust. 2 Prawa budowlanego, a także osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac zawartych w przedmiocie zamówienia w szczególności w specjalności instalacje wod.-kan. oraz instalacje elektryczne. Zamawiający sprawdzi czy wykonawca zamierza powierzyć kierowanie robotami osobie, która posiada stosowne uprawnienia oraz pozostałe osoby wykonujące prace posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac w danej specjalności. Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będzie Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy. 3. Zadeklarowanie wykonania przedmiotu zamówienia w okresie nie dłuższym niż do 30.04.2009r. 4. Udzielenie na wykonane roboty min. 24-miesięcznej gwarancji. 5. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa w poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawy odpowiadające wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna takie roboty budowlane, których łączna wartość (netto) wyniosła nie mniej niż 100. 000,00 zł; za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której dostarczono i zamontowano co najmniej łącznie 2 platformy dla osób niepełnosprawnych lub 2 dźwigi osobowe lub towarowe w budynkach użyteczności publicznej) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie. d) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. III, (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy, oraz osobach posiadających uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych) e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował f) uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy przy montażu platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z oświadczeniem o przejęciu obowiązków kierownika budowy - zał. Nr VII; g) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. Dz. U. z 2007r. Nr 223 p. 1655) - załącznik nr II do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Gospodarczo-Techniczny PCM S.A. NZOZ
ul. Szpitalna 14
48-200 Prudnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Szpitalna 14 48-200 Prudnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.