To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Gdańsk: Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj.:
toreb, długopisów, smyczy, balonów oraz chorągiewek
Numer ogłoszenia: 149017 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91557 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj.: toreb, długopisów, smyczy, balonów oraz chorągiewek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia gadżetów reklamowych Miasta Gdańska tj. toreb, długopisów, smyczy, balonów oraz chorągiewek
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.
1.1.Część nr 1 - Torby reklamowe:
Torby reklamowe wykonane z papieru kredowego 170g/m2, laminat mat, torba biała z nadrukiem dwóch kolorów (apla kolor czerwony Pantone 186 C i napisy czarne) - 100% zadruku. Nadruk dwustronny, dwie strony torby identyczne. Uchwyt przewlekany ze sznurka poliestrowego w kolorze apli. Usztywnione dno (tekturką 350g/m2) i góra torby (tekturką 960g/m2-1,6mm). Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 1 do siwz.
1)Rozmiar: szer. 24 cm wys. 34 cm gł. 9 cm - 23 000 sztuk
2)Rozmiar: szer. 20 cm wys. 24 cm gł. 9 cm - 10 000 sztuk
1.2.Część nr 2 - Torby podręczne - 100 sztuk:
Torby typu Mark Twain wykonane z nylonu 1681D i skóry wymiary 37x27x7 cm, kieszeń na zamek magnetyczny z tyłu - z przodu dwa magnesy, wewnątrz kieszeń na zamek i kieszonki na telefon, wizytówki. Pasek z miękką nakładką na ramię. Nadruk wg. wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór -załącznik nr 2 do siwz.
1.3.Część nr 3 - Długopisy reklamowe - 25 000 sztuk
Długopisy typu Galaxy metal klip,dł. 145 mm, metalowy klip, gładki polerowany-pełny, końcówka metalowa, mechanizm typu TWIST, wkład niebieski. Długopisy pakowane po 100 szt. w worek foliowy. Nadruk jeden kolor wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Wzór - załącznik nr 3 do siwz.
1) Kolor czarny - 12 500 szt.
2) Kolor czerwony -12 500 szt.
1.4.Część nr 4 - Smycze promocyjne 30 000 sztuk :
Smycze odblaskowe, kolor czerwony: szer. 1,5 cm, dł. 93 cm, materiał 100 % poliester, smycz tkana, 1 kolor nadruku po jednej stronie wg. wzoru Zamawiającego, metalowy karabińczyk, zaczep do komórki. Wzór - załącznik nr 4 do siwz.
1.5.Część nr 5- Balony reklamowe + akcesoria : patyk , zapinka - 20 000 sztuk:
Balony lateksowe wykonane z 100% naturalnego kauczuku, rodzaj: pastel, rozmiar B-85-10,5 (cali), waga balonu do nadruku: B-85 - 2,7 gr.
1) Kolor czerwony - 101-red nadruk biały - 10000 szt. nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego jeden kolor nadruku. Wzór - załącznik nr 5 do siwz.
2) Kolor biały - 002 white nadruk dwa kolory: czerwony i czarny- 10000 szt. . nadruk wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego dwa kolory nadruku. Wzór - załącznik nr 6 do siwz.
1.6.Część nr 6 - Chorągiewki reklamowe - 20 000 sztuk:
Papier offset 100 g, format A5 (150x210mm), full color , patyczek plastikowy 350 mm, śr. 4 mm. Dwa rodzaje nadruku wg. wzoru Zamawiającego.
1)czerwona - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 7 do siwz.
2)kremowa dwustronna - 10 000 sztuk - wzór - załącznik nr 8 do siwz. .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 35.12.34.00 - Znaczki identyfikacyjne 18.93.00.00 - Worki i torby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Torby reklamowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK Sp. z o.o., ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57069,60
Oferta z najniższą ceną: 57069,60 / Oferta z najwyższą ceną: 87637,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Długopisy reklamowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Hermes, ul. Krótka 11, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42742,50
Oferta z najniższą ceną: 42742,50 / Oferta z najwyższą ceną: 81487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Smycze promocyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Battechnik Maciej Jerz, Zdziechów 100, 31-365 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31365,00
Oferta z najniższą ceną: 31365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60885,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Balony reklamowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ALBEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ALBEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Albex Sp. z o.o., ul. Grodzka 20, 80-841 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5766,24
Oferta z najniższą ceną: 5766,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10824,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Chorągiewski reklamowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inter Test Sebastian Piłka, ul. Mieszka I /6, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6765,00
Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15744,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.