Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Galewice: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznej w Galewicach
Numer ogłoszenia: 149027 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznej w Galewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Galewicach. Część I Budowa placu zabaw w Galewicach. Wykonanie placu zabaw w miejscowości Galewice o następującym zakresie robót: przygotowanie terenu pod plac zabaw, zakup i montaż wyposażenia placu zabaw w zestaw sprawnościowy (wieża z daszkiem dwuspadowym, zjeżdżalni z wieży, trap schodkowy, pomost wiszący z trapem, ściana gimnastyczna, wieża strażacka ze spiralą), karuzele tarczową z siedziskiem, bujak konik, bujak żabka, bujak samochodzik, bujak rowerek, huśtawka wahadłowa podwójna drewniana z poprzeczką metalową, huśtawka wagowa drewniana, równoważnia łamana dł. 5,5m, ławkostół betonowy do gier, stół do pingponga betonowy, urządzenie linowe (piramida liniowa) zakup i montaż urządzeń małej architektury (ławka parkowa, kosz metalowy na śmieci, stojak na rower, tablica z regulaminem), niwelacja terenu, uzupełnienia o ziemię urodzajną i wykonanie nawierzchni trawiastej w miejscach wykopu po montażu urządzeń, uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ. Część II Budowa siłowni zewnętrznej w Galewicach. Wykonanie siłowni zewnętrznej do ćwiczeń rekreacyjnych na świeżym powietrzu w miejscowości Galewice o następującym zakresie robót: przygotowanie terenu pod siłownię, zakup i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w zestawach: zestaw rowerek klasyczny + biegacz + słup, zestaw wahadło + twister + słup, zestaw wypychacz + podciągacz + słup, zestaw prasa nożna + drabinka z podciąganiem + słup, zestaw wioślarz + narciarz + słup, zestaw ławka do brzuszków + orbitrek + słup, uzupełnienia o ziemię urodzajną i niwelacja oraz zasianie trawy w miejscach wykopu po montażu urządzeń, uporządkowanie terenu. Do każdego urządzenia do ćwiczeń należy dołączyć instrukcję przedstawiającą przeznaczenie urządzenia w formie graficznej i opisowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.00.00-2, 45.10.00.00-8, 37.41.00.00-5, 37.44.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dot. części I - plac zabaw Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie 5 lat przed upływem terminy składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości brutto min. 45.000,00 zł każda polegające na budowie placu zabaw z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dot. części II - siłownia zewnętrzna Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie 5 lat przed upływem terminy składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości brutto min. 20.000,00 zł każda polegające na budowie siłowni zewnętrznej z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć również: a) formularz ofertowy- zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy dot. wybranej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę (kosztorys ofertowy będzie pełnić charakter pomocniczy oraz informacyjny i nie będzie podstawą do odrzucenia oferty), c) wykaz urządzeń z opisem parametrów, zdjęciami lub rysunkami, d) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum), e) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, f) oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności np. wystąpienia warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia, b) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy, c) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne, d) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, 3) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 4. Dokonanie zmian w umowie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.galewice.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw w Galewicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw w miejscowości Galewice o następującym zakresie robót: przygotowanie terenu pod plac zabaw, zakup i montaż wyposażenia placu zabaw w zestaw sprawnościowy (wieża z daszkiem dwuspadowym, zjeżdżalni z wieży, trap schodkowy, pomost wiszący z trapem, ściana gimnastyczna, wieża strażacka ze spiralą), karuzele tarczową z siedziskiem, bujak konik, bujak żabka, bujak samochodzik, bujak rowerek, huśtawka wahadłowa podwójna drewniana z poprzeczką metalową, huśtawka wagowa drewniana, równoważnia łamana dł. 5,5m, ławkostół betonowy do gier, stół do pingponga betonowy, urządzenie linowe (piramida liniowa) zakup i montaż urządzeń małej architektury (ławka parkowa, kosz metalowy na śmieci, stojak na rower, tablica z regulaminem), niwelacja terenu, uzupełnienia o ziemię urodzajną i wykonanie nawierzchni trawiastej w miejscach wykopu po montażu urządzeń, uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.21.00.00-2, 45.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa siłowni zewnętrznej w Galewicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie siłowni zewnętrznej do ćwiczeń rekreacyjnych na świeżym powietrzu w miejscowości Galewice o następującym zakresie robót: przygotowanie terenu pod siłownię, zakup i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w zestawach: zestaw rowerek klasyczny + biegacz + słup, zestaw wahadło + twister + słup, zestaw wypychacz + podciągacz + słup, zestaw prasa nożna + drabinka z podciąganiem + słup, zestaw wioślarz + narciarz + słup, zestaw ławka do brzuszków + orbitrek + słup, uzupełnienia o ziemię urodzajną i niwelacja oraz zasianie trawy w miejscach wykopu po montażu urządzeń, uporządkowanie terenu. Do każdego urządzenia do ćwiczeń należy dołączyć instrukcję przedstawiającą przeznaczenie urządzenia w formie graficznej i opisowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 37.41.00.00-5, 37.44.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2042 O ul. Józefa Bema w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa schodów terenowych oraz pomostu na stawie w Parku Przyjaźni w Kaliszu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1912B oraz 2648B w obrębie m.Nowogród (ul. Cmentarna)
- Remont budynków kuchni - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.