To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-05
Giżycko: Zagospodarowanie alei i terenu przed kaplicą na cmentarzu przy al. 1 Maja
Numer ogłoszenia: 149030 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101000 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie alei i terenu przed kaplicą na cmentarzu przy al. 1 Maja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zagospodarowanie alei i terenu przed kaplicą na cmentarzu przy al. 1 Maja w formule zaprojektuj i wybuduj. W ramach realizowanego zadania wykonane zostaną prace projektowe, a po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień i pozwoleń - roboty budowlane. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace projektowe i wykonawcze (roboty budowlane). 1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do 1.1. Wykonania projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami 1.2. Wykonania projektu wykonawczego 1.3. Wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na wykonaniu robót budowlanych we wszystkich branżach na podstawie dokumentacji projektowej. 2.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: 2.1. Programie Funkcjonalno Użytkowym - Załącznik nr 7 Zadanie będzie realizowane w 2 etapach: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej: a) weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego wykonania projektów budowlanych i wykonawczych, b) wykonanie wszelkich pomiarów i inwentaryzacji niezbędnych do celów projektowych, c) wykonanie koncepcji projektowych z opisem technicznym, technologicznym i materiałowym zaprojektowanych robót budowlanych umożliwiających weryfikację pod kątem zgodności z PFU i SIWZ, d) wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - po 5 egz. każdej branży w wersji papierowej oraz po 1 w wersji elektronicznej w formacie PDF. e) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, f) wykonanie projektów wykonawczych dla każdej branży - po 5 egz. każdej branży w wersji papierowej oraz po 1 w wersji elektronicznej w formacie (tekst: .pdf, rysunki: .dxf, .dwg oraz pdf) g) wykonanie przedmiarów i kosztorysów - po 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie .pdf oraz edytowalnej .ath h) sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca po zakończeniu prac projektowych zobowiązany będzie do uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego. Etap II - roboty budowlane: a) wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z: - projektem budowlanym, - projektem wykonawczym, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) zorganizowanie i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, badań i odbiorów, c) opracowanie operatu kolaudacyjnego po zakończeniu robót budowlanych, d) sporządzenie kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. TERMINY I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminie: od dnia zawarcia umowy i wykonał go w nieprzekraczalnym terminie: 140 dni od dnia podpisania umowy - data podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. 1.1. wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w terminie 6 tygodni od dnia podpisania Umowy, 1.2. wykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w terminie 7 tygodni od dnia podpisania Umowy, 1.3. Wykonanie robót budowlanych w terminie 140 dni od dnia podpisania Umowy Kara umowna za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 0,03% uzgodnionego wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. Miejscem wykonania cmentarz komunalny przy al. 1 Maja.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone, Andrzej Morski, ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227329,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225526,65
Oferta z najniższą ceną: 225526,65 / Oferta z najwyższą ceną: 279000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.