Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: termomodernizacja i modernizacja budynku Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 25 na potrzeby Inkubatora Technologicznego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości, do kontaktów: Krzysztof Pluta, ul. Częstochowska 25, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7641242, fax 062 7645016, e-mail: sekretariat@kip.kalisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Fundacja; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja i modernizacja budynku Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 25 na potrzeby Inkubatora Technologicznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kalisz, ul. Częstochowska 25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i modernizacji budynku Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Kaliszu przy ul. Częstochowskiej 25 na potrzeby Inkubatora Technologicznego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie, w oparciu o projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary, robót obejmujących elewację zewnętrzną budynku wraz z wymianą stolarki okiennej, dobudowę szybu windowego dźwigu panoramicznego, dwa wiatrołapy, rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej, klimatyzację pomieszczeń biurowych na I piętrze oraz zewnętrzne i wewnętrzne roboty budowlane. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) ogłoszenia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b)wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego; c)wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej elewacji z paneli aluminiowych w systemie fasady wentylowanej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN oraz jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN; d)wykażą, że dysponują przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: koparka, samochód samowyładowczy, żuraw samochodowy, rusztowanie; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej w ogłoszeniu \ustawą\. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z oferta oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły \spełnia/nie spełnia\. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wystarczającym będzie, jeżeli warunki o których mowa w pkt 2) a)-d) zostaną spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców. Warunki, o których mowa w pkt 1), 3) i 4) muszą zostać spełnione przez każdego z wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*; 6)wykazu osób, spełniających warunki, o których mowa w pkt 2) a) i b) \Opisu warunków udziału w postępowaniu\; 7)dokumentów twierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6 uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzające członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) wyżej wymienionych osób we właściwej izbie samorządu zawodowego; 8)wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: elewacji z paneli aluminiowych w systemie fasady wentylowanej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN każda oraz robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN każda; 9)dokumentów potwierdzających, że zamówienia (umowy) wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 8 zostały wykonane należycie. Wykonane zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 8, a nie potwierdzone wyżej wymienionymi dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 10)wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia; 11)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony przynajmniej na dzień składania ofert od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej), każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich, pozostałe dokumenty może złożyć jeden z wykonawców. Dokumenty, o których mowa w punktach 2)-5), 7), 9), 11) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kip.kalisz.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszty przesyłki ponosi Wykonawca) lub w Sekretariacie KIP, pok. nr 13 w siedzibie zamawiającego, po okazaniu dowodu wpłaty kwoty określonej powyżej na rachunek nr bankowy w PKO BP S.A. nr 68 1020 2212 0000 5302 0095 3141. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 13:05, siedziba zamawiającego, pok. nr 23 (piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004 - 2006;Priorytet 1: Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu. Działanie 1.3 Tworzenie korzystnych warunków dla rozwoju firm 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.02.2007.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych do użytkowanego witrectomu CONTINUOUS FLOW CUTTER 23G REF VV106110"
- Budowa oświetlenia zewnętrznego od m. Kościelec do m. Kukułka, Gm. Mycielin - ETAP I
- Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego przy ul. Sikorskiego w m. Myślniew, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Marcinki, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni (III
- Rozbudowa i przebudowa budynku "Małej Szkoły"
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap V/2025
- Przeprowadzenie prac remontowych pomieszczeń przeznaczonych na wczesne wspomaganie rozwoju w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 177 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.