Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Słupsk: Budowa parkingu przy ul. 3-ego Maja 44 w Słupsku, powiat słupski, województwo pomorskie
Numer ogłoszenia: 149059 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku , ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8439685, 8447835, faks 0-59 8439685 w.47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.anr.gov.pl/pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. 3-ego Maja 44 w Słupsku, powiat słupski, województwo pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. 3-ego Maja 44 w Słupsku, na części dz. nr 46/4 w obrębie nr 9, gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Załączniki do SIWZ: 1. Projekt budowlany (branża ogólnobudowlana) - załącznik nr 1. 2. Projekt budowlany (branża sanitarna) - załącznik nr 2. 3. STWIOR (branża drogowa) - załącznik nr 3. 4. STWIOR (branża sanitarna) - załącznik nr 4. 5. Kosztorys nakładczy i przedmiar robót (branża drogowa) - załącznik nr 5. 6. Kosztorys nakładczy (branża sanitarna) - załącznik nr 6. 7. Przedmiar robót branża sanitarna - załącznik nr 7. 8. Oświadczenie wykonawcy w związku z art. 22 Pzp - załącznik nr 8. 9. Formularz oferty - załącznik nr 9. 10. Wzór umowy - załącznik nr 10. 11. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 11..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadają uprawnienia obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują potrzebnym sprzętem i urządzeniami służącym do budowy parkingu oraz dysponują osobami zdolnymi do obsługi tego sprzętu i tych urządzeń lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, na dzień składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ochrony ubezpieczeniowej przed terminem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej polisy. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanej (rozpoczętej i zakończonej) jednej roboty budowlanej polegającej na budowie parkingu odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i nazwy zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 11 do niniejszej SIWZ w oryginale oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest złożyć polisę Odpowiedzialności Cywilnej (suma ubezpieczenia nie mniejsza niż wartość robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania). 4. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 8 do SIWZ, oraz aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/pl/section/zp_gdansk_przet.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ANR Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką brukową placu w Podebłociu działka nr 1543/4
- Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barlickiego 22 (...) z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego w formule przeprojektuj i wybuduj
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
- Wykonanie modernizacji chodnika oraz nowych miejsc postojowych przed szpitalem w Suchej Beskidzkiej
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji parkingu dla samochodów osobowych wraz z elementami małej architektury oraz infrastrukturą techniczną przy Bazie Zabiegowej Paw. I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.