eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielowieśPełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pnBudowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Wielowsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Wielowieś: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Wielowsi
Numer ogłoszenia: 149065 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126953 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś, woj. śląskie, tel. 032 2378500, faks 032 2378509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Wielowsi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa technicznego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Wielowsi. 2. Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz reprezentować będzie Inwestora w ramach realizacji zadania, o którym mowa w pkt 3.1. 3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: 3.1. Na etapie prowadzenia robót budowlanych: a. Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem tych robót; b. Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; c. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym; d. Podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; e. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym; f. Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; g. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; h. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót; i. Współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; j. Podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; k. Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3.2. Po zakończeniu robót budowlanych: a. Rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego b. Wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; c. Zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi; d. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; e. Sporządzenie protokołu pousterkowego; f. Przygotowanie kompletu dokumentów do dokonania zgłoszenia o zakończeniu budowy, zgodnie z art. 57 ustawy prawo budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o., ul. Wręczycka 11a, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 253670,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 327600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 327600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 366000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.