Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Szczecin: Pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 149066 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionanego S. A. w Szczecinie , ul. Stoisława 2, 70-223 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4882488, faks 0-91 488 2626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zzamówienia jest pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Doświadczenie: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 3 usługi podobne w zakresie pomocy doradczej w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. 4. Weryfikacja wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz minimum 3 wykonanych usług podobnych w zakresie pomocy doradczej w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (formularz nr 3 do specyfikacji), 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. 4) Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) ofertę cenową zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument . b) odpowiednie pełnomocnictwa; c) oświadczenie zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ wskazujące część zamówienia, której Wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli Wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom) 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Na potwierdzenie spełnienia warunków dodatkowych opisanych w Rozdziale VI pkt. 6.2 SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz minimum 3 wykonanych usług podobnych w zakresie pomocy doradczej w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (formularz nr 3 do SIWZ). 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. 5.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.Pozostałe dokumenty: - Oferta cenowa (formularz nr 1 do SIWZ), - Parafowany przez oferenta na każdej stronie wzór umowy (formularz nr 4 do SIWZ) - Odpowiednie pełnomocnictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie ul.Stoisława 2 70 - 223 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie ul.Stoisława 2 70 - 223 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach 4 Priorytetu Zintergowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dokończenie zadania "Modernizacja kuchni wraz z zapleczem kuchennym w Przedszkolu Publicznym nr 75 przy ul. Romera 11, 71-246 Szczecin".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem pn. Zatrudnianie cudzoziemców na terenie RP - aktualne przepisy. Nowa ustawa w 2025 roku.
- Dostawa samochodów osobowych typu SUV na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy tlenu medycznego w butlach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S3 w km 27+250 na węźle Pyrzyce
- Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie klimatu akustycznego hałasu dla inwestycji pn.:"Budowa obwodnicy Koszalina i Sianowa na S6 wraz z odcinkiem S11 od węzła Bielice do węzła Koszalin Zachód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.