eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU-powtórzenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Opole: PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU-powtórzenie
Numer ogłoszenia: 149106 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania , ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, faks 061 6523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH W POZNANIU-powtórzenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd budynków, mieszkań, lokali użytkowych w zakresie stanu i sprawności instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z wystawieniem opinii dla lokali zbadanych i rozliczeniem z lokali niezbadanych zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ, oraz przeprowadzenie inwentaryzacji oświetlenia administracyjnego w części wspólnej w budynkach zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00 - 74.31.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: -- wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/ referencje potwierdzające należyte wykonanie tych usług (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ),a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia elektryczne typu D, - co najmniej 1 osobę zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie przedmiotu zamówienia (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) wraz z potwierdzeniem przynależności do OIIB), która sprawuje nadzór z ramienia wykonawcy nad zespołem przeprowadzającym przegląd, posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 legalizowany miernik, - co najmniej 1 plombownicę, (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają AKTUALNĄ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty 4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność dokumentów metodą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 oświadczenie że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz, że nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.3.3 dokument potwierdzający należyte wykonanie usług (w określonym miejscu i czasie, dla określonego inwestora) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług- wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 2.3.4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował), załącznik nr 1 - oświadczenie w formularzu ofertowym; 2.3.5 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty; 2.3.6 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:20, miejsce: Feroma sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul. Marcelińska 90, Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.