eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Starogard Gdański: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI
Numer ogłoszenia: 149108 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STAROGARD GDAŃSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1 zamówienia: - 3 szt. drukarka laserowa średnia wraz z tonerami 2. Część 2 zamówienia - 6 szt. monitor typu LCD/LED 19 cali 3. Część 3 zamówienia - 6 szt. komputer typu Desktop 4. Część 4 zamówienia - 11 szt. komputer typu Laptop 5. Część 5 zamówienia - 1 szt. drukarka wielkoformatowa 6. Część 6 zamówienia - 2 szt. modem DSL 7. Część 7 zamówienia - Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną 8. Część 8 zamówienia - System do elektronicznej inwentaryzacji i ewidencji majątku 9. Część 9 zamówienia - System dyskusyjny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 32.34.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok nr 032.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarki laserowe i tonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. drukarek laserowych średnia wraz z tonerami - np HP LaserJet P2055dn lub równoważna w konfiguracji jak poniżej: Prędkość druku w czerni (tryb normal, A4) Min. 30 str./min Jakość druku w czerni (tryb best) Min. 1200 x 1200 dpi Technologia druku Druk laserowy Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) min 45 000 stron Standardowa pamięć Min. 128 MB Szybkość procesora Min. 600 MHz Standardowa liczba podajników papieru Min. 2 Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik na min. 50 arkuszy, drugi podajnik na min. 250 arkuszy Standardowy odbiornik papieru Odbiornik papieru na min. 150 arkuszy Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) Obsługiwane formaty nośników Podajnik 1: A4, A5, A6, B5, koperty (C5, B5, DL); podajnik 2: A4, A5, A6; Nośniki Papier (typu bond, o niskiej lub wysokiej gramaturze, zwykły, ekologiczny, szorstki), koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, nośniki o wysokiej gramaturze Standardowe rozwiązania komunikacyjne Wbudowany serwer wydruków z kartą Gigabit Ethernet, port Hi-Speed USB 2.0 Gramatura nośników (wg ścieżki podawania papieru) Podajnik 1: od min. 60 do min. 160 g/m2 (prosta ścieżka prowadzenia papieru dla nośników specjalnych); podajnik 2: od min. 60 do min.120 g/m2; Obsługiwane systemy operacyjne WindowsR 7 (32- i 64-bitowy); Windows VistaR (32- i 64-bitowy); MicrosoftR WindowsR XP (32-bitowy/64-bitowy), Server 2003 (32-bitowy/64-bitowy), 2000; Pobór mocy (urządzenie włączone) Max. 570 W Pobór mocy (urządzenie uśpione) Max. 8 W Pobór mocy (tryb gotowości) Max. 8 W Pobór mocy (urządzenie wyłączone) Max 0,5 W Gwarancja Roczna gwarancja, Zawartość opakowania Drukarka z wbudowanym serwerem wydruków; Kaseta z czarnym tonerem; CD (zawiera oprogramowanie i podręcznik użytkownika); kabel zasilania; Informacje użytkowe: Kaseta drukująca zawiera toner, bęben optyczny i pojemnik na zużyty toner. Inne informacje sprzęt fabrycznie nowy 9 szt. toner do drukarki laserowej zaproponowanej w części 1 zamówienia w konfiguracji jak poniżej: Kolor wkładu: Czarny Technologia druku: Druk laserowy Wydajność wkładu: Średnia wydajność wkładu: 6500 stron standardowych. Deklarowana wartość wydajności zgodna z normą ISO/IEC 19752* Inne: Zgodność z drukarką zaproponowaną w części 1 zamówienia W przypadku zaproponowania wkładu zamiennego lub regenerowanego wymagana jest jakość wydruków porównywalna z wkładem oryginalnym Inne informacje sprzęt fabrycznie nowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt. monitor typu LCD/LED 19 cali w konfiguracji jak poniżej: Wielkość ekranu: przekątna min. 19 cali Rodzaj matrycy matowa Kąty widzenia (poziom, pion) min. 160°, 160° Jasność min. 270 cd/m2 Rozdzielczość naturalna min. 1440 × 900 Kolory obudowy czarny Złącza sygnałowe DVI-I, D-Sub, audio, zasilanie, Wymagania energetyczne 200 - 240 V; 50/60 Hz Zużycie energii Max 65 W Tryb oszczędności energii Max 1 W Dostarczone akcesoria kable: zasilający, sygnałowe (DVI, D-Sub), CD-ROM Gwarancja Min. 3 lata w systemie D2D Wbudowane głośniki Tak (stereo) Inne uwagi wbudowany zasilacz sprzęt fabrycznie nowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery Desktop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt. komputer typu Desktop w konfiguracji jak poniżej: Procesor min. 2 rdzenie Dysk twardy min. 320 GB SATA Pamięć RAM min. 4GB Karta graficzna min. 128MB pamięci własnej Karta dźwiękowa min. stereo Karta sieciowa 10/100/1000Mbps Full Duplex Napęd optyczny nagrywarka DVD Rodzaj obudowy tower (wieża) Klawiatura w układzie qwerty z wydzieloną częścią numeryczną Mysz optyczna 2 przyciski + rolka System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit wersja polska Interfejsy min. 6 x USB, min. 1 x DVI min. 1 x D-Sub min. 1 x RJ45 (LAN) min. 1 x słuchawki, min. 1 x mikrofon Gwarancja min 3 lata w systemie D2D Dostarczone akcesoria oryginalny nośnik do samodzielnego zainstalowania systemu operacyjnego w wypadku awarii, komplet sterowników do zainstalowanych urządzeń, kabel zasilający, Inne uwagi wbudowany zasilacz sprzęt fabrycznie nowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Laptopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 szt. komputer typu Laptop HP ProBook 4720s lub równoważny w konfiguracji jak poniżej: Wielkość ekranu: przekątna min. 17 cali Rodzaj matrycy matowa Rozdzielczość naturalna min. 1440 × 900 Procesor Mobilny min. 2 rdzenie Chipset Mobilny Dysk twardy min. 320 GB SATA Pamięć RAM min. 4GB Karta graficzna min. 128MB pamięci własnej Karta dźwiękowa min. stereo Karta sieciowa 10/100/1000Mbps Full Duplex Karta sieciowa bezprzewodowa WLAN IEEE802.11 b/g/n Kamera wbudowana min. 1,3Mpix Mikrofon wbudowany Napęd optyczny wbudowana nagrywarka DVD Klawiatura w układzie qwerty z wydzieloną częścią numeryczną Urządzenie wskazujące touchpad System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64bit wersja polska Interfejsy min. 3 x USB, min. 1 x D-Sub min. 1 x RJ45 (LAN) min. 1 x słuchawki, min. 1 x mikrofon min. 1 x bluetooth Bateria min. czas pracy na baterii 150 min. Waga Max. 3,2kg Gwarancja min. 2 lata w systemie D2D Dostarczone akcesoria oryginalny nośnik do samodzielnego zainstalowania systemu operacyjnego w wypadku awarii, komplet sterowników do zainstalowanych urządzeń, kabel zasilający (zasilacz), Torba podróżna Inne uwagi sprzęt fabrycznie nowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka wielkoformatowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. drukarka wielkoformatowa w konfiguracji jak poniżej: Pamięć drukarki Min. 160MB Technologia wydruku atramentowa Rozdzielczość wydruku: 2400 x1200 dpi Obsługiwane języki drukowania HP-GL/2, HP-RTL, HP PCL 3 GUI, Liczba wkładów drukujących 4 (CMYK - Cyan Magenta Yellow BlacK) Maksymalna szerokość wydruku 1067 mm Długość wydruku Ograniczona długością rolki papieru Szerokość rolki papieru 100 mm Obsługiwane nośniki Papier typu bond i powlekany, papier techniczny, folia, papier fotograficzny, papier proofing, nośnik samoprzylepny, materiał do banerów i znaków, płótno Obsługiwane formaty nośników arkusze od 140 x 140 do 1067 x 1897 mm, role od 458 do 1067 mm Podawanie nośników Podawanie pojedynczych arkuszy, podawanie z roli Wykańczanie dokumentów obcinarka (do wszystkich nośników poza płótnem) Dokładność linii +/- 0,2% Interfejsy komunikacyjne: USB 2.0 port równoległy RJ45 (LAN 10/100Mbps IPv4/IPv6) Prędkość druku Kolorowa grafika, tryb draft, format A1, papier zwykły - min 38 wydruków A1 na godzinę Zasilanie i zużycie energii 200 - 240 V; 50/60 Hz max 150W w podczas pracy max 17W w trybie oczekiwania i uśpienia Warunki środowiska podczas pracy: Wilgotność względna 20-80% temperatura 5-400C Waga: max 50kg Obsługiwane systemy operacyjne: MicrosoftR Windows 7; Windows VistaR; WindowsR XP, WindowsR Server 2008; WindowsR Server 2003; Dostarczone akcesoria: podstawa drukarki oraz odbiornik nośników oś na rolę papieru, głowice drukujące (4x 1 kolor), próbne wkłady atramentowe (x4), skrócona instrukcja obsługi, płyta CD z dokumentami i sterownikami, kabel zasilania Gwarancja 1 rok, serwis w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym, Inne uwagi: sprzęt fabrycznie nowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Modemy dsl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt. modem DSL w konfiguracji jak poniżej: Cechy ogólne: praca w sposób transparentny (transparent bridge) na jednej parze dzierżawionych linii miedzianych, Temperatura pracy: 0oC do +50oC, Sposób pracy: symetryczny transfer danych, Możliwość zarządzania tak (z panelu sterowania, poprzez port konsoli lub inny sposób), Interfejs LAN szybkość transmisji 100/10Mbit/s, złącze RJ45 dla sieci lokalnej w standardzie 10/100BaseT z autowykrywaniem prędkości oraz Half/Full duplex, wsparcie dla sieci VLAN, IEEE 802.1q, sygnalizacja poprawności połączenia, Interfejs WAN możliwość pracy na jednej parze przewodów miedzianych, zasięg transmisji dla jednej pary przewodów o średnicy 0.5 mm na poziomie 5696 kbps na odcinku co najmniej 1,9km, możliwość ustawienia prędkości od 144 Kbps , tryb auto dopasowującej się prędkości, złącze RJ45 lub RJ11 dla siec WAN, sygnalizacja poprawności połączenia, Zasilanie w pobór mocy: 200 - 240 V; 50/60 Hz, max. 20W , Inne uwagi: sprzęt fabrycznie nowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą informatyczną o cechach jak poniżej: W zakresie zdalnego wykrywania komputerów w sieci:: Automatyczne wykrywanie adresów IP, MAC, DNS, Systemu Operacyjnego wraz z informacja o aktualizacji Wykorzystanie Active Directory do tworzenia drzewa sieci Szczegółowa informacja na temat podzespołów sprzętu -procesor, bios, płyta główna, pamięć, dyski twarde, monitory, karty Inwentaryzacja osprzętu komputerowego -monitory, drukarki, myszki, urządzenia sieciowe Inwentaryzacja dowolnych elementów wyposażenia -biurka, szafy, telefony, etc. Grupowanie, sortowanie i filtrowanie po dowolnie nadanych atrybutach Możliwość podpinania do rekordów dowolnych załączników, np. skany faktur, gwarancji oraz wszelkich innych plików Możliwość przypisania sprzętu do konkretnych osób Możliwość przypisania sprzętu do dowolnej lokalizacji Możliwość definiowania własnych, dowolnych atrybutów sprzętu Definiowanie bazy dostawców sprzętu i oprogramowania Ewidencja zdarzeń serwisowych Możliwość operowania zdarzeniami serwisowymi na poziomie grup lub zbiorów elementów wyposażenia Informacja na temat pojemności dysków twardych oraz wolnego miejsca Generowanie etykiet z kodami kreskowymi do inwentaryzacji wyposażenia Drukowanie lub zapisywanie do pliku raportów ze szczegółami sprzętu Możliwość cyklicznego wykonywania skanowania sprzętu z różnymi ustawieniami Automatyczne monitorowanie i raportowanie zmian w podzespołach sprzętu W zakresie zarządzania oprogramowaniem: Zdalna inwentaryzacja licencji Kompletna informacja na temat posiadanych licencji - typ, producent, czas ważności, informacje dodatkowe Definiowanie własnych, dowolnych atrybutów licencji Podpinanie załączników w dowolnym formacie Definiowanie wymaganych atrybutów legalności -faktura, nośnik, COA, etc. Automatyczna kontrola zmian w stanie zainstalowanego oprogramowania bez zlecania skanów Zdalny skan komputerów bieżący lub okresowy Identyfikacja zainstalowanych aplikacji Możliwość jednoznacznego rozpoznawania aplikacji na podstawie kilku plików Możliwość cyklicznego wykonywania skanowania plików z różnymi ustawieniami Prawidłowe rozpoznawanie aplikacji nawet mimo zmiany jej nazwy Skanowanie plików skompresowanych Możliwość skanowania komputerów niepodłączonych do sieci Śledzenie zmian w stanie zainstalowanego oprogramowania Audyt oprogramowania rozliczany automatycznie - informacja o stanie posiadanych licencji i faktycznie zainstalowanych programach Historia audytów - Wyniki audytów przechowywane, aby można do nich wracać w dowolnej chwili, porównywać Wykrywanie plików multimedialnych Wykrywanie i inwentaryzacja plików dowolnego typu np. multimedia, czcionki, grafika Bezpłatna, automatycznie aktualizowana baza wzorców aplikacji Możliwość definiowania własnych wzorców oprogramowania Tworzenie licencji na podstawie dokumentacji. Wykrywanie kluczy-identyfikatorów programów Definiowanie licencji przeznaczonych do przyszłego zakupu Definiowanie kluczy seryjnych i przypisywanie do licencji Gotowe metryki audytowanego komputera - załącznik do protokołu przekazania stanowiska komputerowego -sprzęt i oprogramowanie Możliwość ręcznej ingerencji w skany - pomijanie wybranych aplikacji w raportach audytu, tworzenie filtrów danych. Drukowanie lub zapisywanie do pliku raportów ze szczegółami oprogramowania Porównanie stanu zainstalowanych aplikacji na podstawie wyników z dowolnych skanów Zbiorcze raporty wyników skanowania oprogramowania - rejestry, pliki, systemy operacyjne, kluczy zainstalowanych aplikacji Zdalna instalacja dowolnego oprogramowania zgodnego ze standardem Windows Installer -*.msi Inne cechy Możliwość wyboru silnika bazy danych - również darmowe dystrybucje Swobodna migracja danych pomiędzy silnikami baz danych różnych producentów Zdalna instalacja i deinstalacja agentów na stacjach roboczych Odczytywanie struktury sieci z Active Directory Możliwość definiowania nieograniczonej liczby użytkowników programu Indywidualny login i hasło dla poszczególnych użytkowników Zarządzanie uprawnieniami użytkowników - możliwość ograniczenia dostępu do poszczególnych funkcji programu Zabezpieczenie Agentów przed nieautoryzowanym dostępem Możliwość eksportowania danych do popularnych plików zewnętrznych xls, html, CSV, PDF, TXT, RTF, Przystosowanie do pracy w sieciach WLAN Możliwość tworzenia wielu kontekstów firm lub oddziałów na wspólnej bazie danych Centrum informacji - przekrojowy raport na temat zdarzeń oraz statusu monitorowanych komputerów i użytkowników Wielopoziomowe drzewo lokalizacji Możliwość wyszukiwania danych w tabelach raportów Możliwość dowolnego definiowania grup sprzętu i użytkowników Możliwość tworzenia dowolnych raportów ad-hoc - sortowanie kolumn grupowanie, ukrywanie-odkrywanie kolumn Możliwość definiowania i zapamiętywania własnych widoków Budowanie zestawień metoda drag n drop Szyfrowanie danych SSL Mechanizm zdalnego pobierania bieżących aktualizacji do programu Help kontekstowy wraz z podręcznikiem użytkownika w polskiej wersji językowej System pomocy kontekstowej oraz tool-tips Możliwość definiowania ustawień pracy Agentów optymalizacja dla dużej liczby komputerów Automatyczna i manualna konserwacja bazy danych Współpraca z oprogramowaniem służącym do kontrolowania aktywności pracowników - programów - wykorzystania internetu - wydruków Bezterminowa licencja na użytkowanie oprogramowania w legalnie nabytej wersji Właściwości techniczne Rozproszona architektura systemu: Serwer, Master, Agent Praca w oparciu o motor baz danych SQL bez limitu wielkości bazy danych Obsługa systemów operacyjnych - Agent: MS Windows 95 skan pen-drive,MS Windows 98, 98 SE, ME, 2000, XP, 2000, Obsługa systemów operacyjnych - Master : MS Windows XP, 2000 Server, Vista, 2008 Server, Windows 7 Obsługa systemów operacyjnych - Serwer: MS Windows XP, 2000 Server, Vista, 2008 Server, Windows 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System do elektronicznej inwentaryzacji i ewidencji majątku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zakłada trwałe oznakowanie tabliczkami inwentarzowymi wszystkich składników swojego majątku. Tabliczki inwentarzowe utworzone zostaną za pomocą etykiet samoprzylepnych, na których znajdować się będzie: numer inwentarzowy, kod kreskowy, nazwa składnika majątku. Kod kreskowy musi pozwalać na elektroniczną identyfikację (np. za pomocą czytnika kodów kreskowych) składnika majątku podczas spisu z natury. Etykiety przeznaczone do oznakowania składników majątku muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych takich jak: woda, środki chemiczne, środki myjące, kurz, nasłonecznienie, temperatura otoczenia, itp. Zamawiający oczekuję następujących składników w ramach zakupu systemu do inwentaryzacji: 1. Oprogramowanie do inwentaryzacji z obsługą minimum 6000 szt. ewidencjonowanych przedmiotów Wymogi techniczne systemu oprogramowanie powinno być obsługiwane poprzez przeglądarkę internetową Internet Explorer, Firefox i Google Chrome, aby dostęp był szybki, bezproblemowy i możliwy z dowolnego stanowiska komputerowego znajdującego się w komputerowej sieci wewnętrznej Zamawiającego, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych; oprogramowanie powinno pracować jako aplikacja sieciowa w architekturze klient-serwer, dzięki czemu aktualizacje będą wprowadzane tylko na jednej jednostce systemowej; licencja na oprogramowanie powinna być udzielana na czas nieograniczony; licencja powinna obejmować nieograniczoną ilość użytkowników; oprogramowanie powinno zostać oparte o silnik bazy danych SQL bez limitu wielkości bazy danych; oprogramowanie powinno pracować pod kontrolą systemów operacyjnych MS Windows 2000, MS Windows XP Professional, MS Windows Server 2003 lub nowszego; oprogramowanie powinno współpracować z mobilnymi kolektorami danych; oprogramowanie powinno współpracować z drukarkami kodów kreskowych; w ramach usługi rocznej opieki serwisowej ma być zapewnione prawo do darmowych aktualizacji oprogramowania w czasie trwania opieki; opieka serwisowa na oprogramowanie ma być udzielone minimum na 12 miesięcy, wraz z możliwością przedłużenia pomocy technicznej na przyszłe lata/okresy; w ramach opieki serwisowej dostawca zapewni dostęp do aktualnych podręczników użytkownika oraz, jeżeli posiada, do wydzielonej dla klientów części strony www z dodatkowymi zasobami (np. łatki, aktualizacje, itp.); oprogramowanie powinno umożliwiać dowolne przypisywanie praw dostępu poszczególnym użytkownikom w zakresie dostępu do danych oraz do funkcji. czas wdrożenia ze szkoleniem powinien wynosić maksimum dwa dni; w ramach wdrożenia dostawca zapewni szkolenie dla 5 użytkowników i administratora oraz dostarczy szkolenie multimedialne (CD). Funkcjonalność System powinien umożliwiać realizację następujących funkcji administracyjnych: edycja słowników: ewidencji księgowych miejsc użytkowania grup przedmiotów pracowników dostawców grup KŚT typów inwentaryzacji dowolnych słowników definiowanych przez użytkownika nadawanie uprawnień użytkownikom: tworzenie grup uprawnień przypisywanie uprawnień do poszczególnych funkcji w systemie takich jak wyświetlanie raportów, drukowanie dokumentów czy wprowadzanie nowych pozycji przypisywanie użytkownikom uprawnień dostępu do danych ze względu na ewidencję, miejsce użytkowania, osobę odpowiedzialną, grupę składników. możliwość importu i eksportu danych w formacie xls Realizacja procesów przez system opis właściwości danego składnika majątku w oddzielnym oknie wraz z możliwością edycji wprowadzenie podstawowych informacji o składniku majątku: nazwy składnika majątku, numeru inwentarzowego, numeru seryjnego typu składnika majątku (ŚT / wartości niematerialne i prawne / przedmiot niskocenny / wyposażenie, możliwość rozbudowy o inne typy składników) grupy klasyfikacji środków trwałych ( KŚT) lokalizacji przedmiotu (ewidencja, miejsce użytkowania) osoby odpowiedzialnej daty zakupu przedmiotu numeru dokumentu zakupu przedmiotu dostawcy przedmiotu wartości przedmiotu stawki i metody amortyzacji źródłach finansowania w podziale procentowym modernizacjach i przeszacowaniach miejscach powstawania kosztów (MPK) numerach kont oznaczenie składnika jako składnik wielokrotny lub posiadający elementy składowe sposobie nabycia wprowadzanie dowolnej ilości elektronicznych wersji dokumentów i załączanie ich do karty składnika wykonywanie elektronicznej archiwizacji dokumentów związanych z przedmiotem informacji o wydrukowaniu etykiety dla przedmiotu dodatkowego opisu w postaci tagów sugerowanie kolejnego numeru inwentarzowego dla nowo dodawanych przedmiotów sprawdzanie unikalności numeru inwentarzowego w całej ewidencji nadawanie składnikom majątku statusów (w użytkowaniu, w serwisie, zlikwidowany) możliwość nadawania pól wybranym grupom składników majątkowych w dowolnej formie (np. tekst, checkbox, data, drzewo) oraz tworzenie ich zestawień przy pomocy wyszukiwarki możliwość obsługi zleceń serwisowych, śledzenie historii serwisowej składników majątku oraz daje możliwość wygenerowania dokumentów dla operacji oddania i przyjęcia z serwisu możliwość przypisania do składnika majątku informacji związanych z gwarancją oraz powiadomi o upływającym jej terminie możliwość wprowadzenia danych dotyczących wielu polis ubezpieczeniowych możliwość prowadzenia dodatkowej ewidencji gruntów i budynków dla składników możliwość wprowadzania następujących danych dla grupy KŚT 0: adres, powierzchnia, wartość m2, numer działki numer księgi wieczystej obręb, sąd, forma własności, data i sposób zagospodarowania możliwość wprowadzania następujących danych dla grupy KŚT 1: adres, powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa, kubatura i obręb liczba kondygnacji i lokali, data budowy możliwość przekształceń gruntów poprzez dzielenie, łączenie działek wyszukiwanie przedmiotów wg dowolnie zdefiniowanych kryteriów kopiowanie wielokrotne karty składnika majątku z automatyczną numeracją numerów inwentarzowych przyjęcie składnika majątku do ewidencji potwierdzone automatycznie wygenerowanym dokumentem (OT dla środków trwałych, ON dla składników niskocennych) przyjęcie wielokrotne składnika majątku potwierdzoną automatycznie wygenerowanym wielopozycyjnym dokumentem OT likwidację przedmiotu potwierdzoną automatycznie wygenerowanym dokumentem (LT dla środków trwałych, LN dla środków niskocennych i protokołem likwidacji) zmianę miejsca użytkowania potwierdzoną automatycznie wygenerowanym dokumentem (MT dla środków trwałych, MN dla środków niskocennych) zmianę osoby odpowiedzialnej potwierdzoną automatycznie wygenerowanym dokumentem (ZMPRT dla środków trwałych, ZMPRN dla składników niskocennych) możliwość generowania w/w dokumentów wielopozycyjnych znakowanie i identyfikacja lokalizacji oraz miejsc użytkowania za pomocą etykiet z kodem kreskowym drukowanie etykiet pojedynczo lub grupowo wg zadanych kryteriów prowadzenie amortyzacji środków trwałych, poprzez: określenie wartości początkowej (wartości brutto) środka trwałego, od której będzie naliczana amortyzacja określenie daty przyjęcia do użytkowania środka trwałego określenie wartości umorzenia początkowego możliwość wyboru okresu naliczania amortyzacji miesięcznie, kwartalnie, półrocznie, rocznie określenie modelu amortyzacji liniowa, degresywna, jednorazowa, nie podlega określenie stawek amortyzacji; możliwość wykonywania modernizacji i przeszacowań możliwość podglądu przebiegu amortyzacji środków trwałych automatyczne wyliczanie wartości aktualnej (wartości netto) środka trwałego w dowolnym okresie sugerowanie stawek amortyzacji według ustawy o KŚT dostosowanie amortyzacji wcześniej umarzanych przedmiotów do stanu odpowiadającego zapisom w księgach inwentarzowych przeprowadzanie inwentaryzacji całego majątku organizacji przy użyciu przenośnego kolektora danych, z podziałem na: ewidencje miejsca użytkowania grupę składników przypisanego pracownika typ (ŚT, wyposażenie, wartości niematerialne i prawne, niskocenne) możliwość ewidencjonowania i inwentaryzowania ilościowego składników wielokrotnych łączenie składników w zestawy nadawanie zestawom unikalnych numerów inwentarzowych i kodów kreskowych przypisywanie składnikom elementów składowych, nadawanie numerów inwentarzowych elementom składowym, automatyczne nadawanie kodów kreskowych elementom składowym, przypisywanie miejsca użytkowanie elementom składowym przekształcanie elementów składowych w składniki w użytkowaniu, możliwość generowania raportów wg okresu sprawozdawczego za dowolny miesiąc. możliwość generowania raportów GUS F-03 oraz SG-01. dodanie składnika majątku podczas inwentaryzacji (z pozycji kolektora danych) historia zbiorcza aplikacji: logowanie użytkownika zmiana ustawień operacje na przedmiotach możliwość przeszukiwania historii oraz eksportu do pliku tekstowego konfiguracja wyglądu etykiet wydruk etykiet na arkuszu o formacie A4 Wykonanie wymienionych wyżej operacji, dotyczących majątku powinno być zapamiętane w historii przedmiotu, którego dotyczą oraz w dzienniku zdarzeń aplikacji. Generowanie następujących dokumentów zestawienie przedmiotów według osoby odpowiedzialnej zestawienie przedmiotów według lokalizacji (miejsc użytkowania) zestawienie przedmiotów, z możliwością zapisu do pliku w formacie PDF lub XLS, wraz z grupowaniem, sortowaniem i filtrowaniem według dowolnych kryteriów, takich jak: ewidencja nr inwentarzowy nazwa przedmiotu osoba odpowiedzialna lokalizacja typ data przyjęcia wartość aktualna grupa grupa KŚT źródła finansowania tabela amortyzacyjna na dowolny rok z rozbiciem na ewidencje i grupy KŚT raport umorzeń za dowolny okres z rozbiciem na ewidencje i grupy KŚT arkusz spisu z natury raport nadwyżek raport niedoborów raport przemieszczeń Aplikacja powinna umożliwiać zapisywanie często używanych kryteriów wyszukiwania i wydruku dokumentów w postaci szablonów. Realizowanie w oparciu o technologię skanowania kodów kreskowych następujących operacji przy użyciu przenośnego kolektora danych Inwentaryzację całego majątku firmy wg uprzednio zdefiniowanego zakresu Identyfikację elementów majątku. Po odczytaniu kodu kreskowego powinny zostać wyświetlone podstawowe informacje dotyczące przedmiotu: numer inwentarzowy nazwa miejsce użytkowania przypisany pracownik Przeglądanie bazy danych składników majątku Przeglądanie karty składnika majątku Wprowadzanie nowych składników majątku do bazy danych Zmiana osoby odpowiedzialnej Zmiana miejsca użytkowania Wprowadzanie uwag dotyczących składników majątku Przeznaczenie składnika do likwidacji Sprawdzenie kompletności składnika majątku Sprawdzenie kompletności zestawu Przypisanie kodu kreskowego dla składnika 2. Przenośny kolektor danych z aparatem fotograficznym (wymagania minimalne): Wymogi techniczne sprzętu Parametry optyczne: Rozdzielczość: 3,2 megapiksela Oświetlenie: regulowane źródło światła Obiektyw: automatyczna regulacja ostrości Skanowanie kodów kreskowych: zintegrowany odczyt kodów 1D i 2D; regulowany celownik LED Odczytywane kody kreskowe: Zintegrowany odczyt kodów 1D i 2D; regulowany celownik LED Parametry funkcjonalne: Pamięć RAM: 256 MB Pamięć flash: 1 GB Gniazdo microSD Procesor 600 MHz Wyświetlacz graficzny: 3-calowy ekran kolorowy, VGA 640 x 480, super jasność 750+ NITS (świecący) Ekran dotykowy Podświetlenie ekranu: podświetlenie diodowe LED Zabezpieczenie urządzenia: biometryczne (przesuwanie palcem) i kod PIN Komunikacja: WLAN 802.11b/g Bluetooth USB Parametry elektryczne: Zasilanie: akumulator litowo-jonowy 1540mAh @ 3,7 V Parametry środowiskowe: Dopuszczalne temperatury pracy: (0 - 40)°C Dopuszczalna wilgotność pracy: (5 - 95)% bez kondensacji Odporność na wstrząsy: Test upadku z wysokości 1,22 m na powierzchnię betonową Parametry fizyczne: Ciężar < 160 g (z akumulatorem) Parametry funkcjonalne: Urządzenie powinno zawierać oprogramowanie w języku polskim kompatybilne z zamawianym systemem z następującą funkcjonalnością: Inwentaryzację całego majątku firmy wg uprzednio zdefiniowanego zakresu Identyfikację elementów majątku. Po odczytaniu kodu kreskowego powinny zostać wyświetlone podstawowe informacje dotyczące przedmiotu: numer inwentarzowy nazwa miejsce użytkowania przypisany pracownik dodatkowe uwagi Przeglądanie bazy danych składników majątku Przeglądanie karty składnika majątku Wprowadzanie nowych składników majątku do bazy danych Zmiana osoby odpowiedzialnej Zmiana miejsca użytkowania Wprowadzanie uwag dotyczących składników majątku Przeznaczenie składnika do likwidacji Sprawdzenie kompletności składnika majątku Sprawdzenie kompletności zestawu Przypisanie kodu kreskowego dla składnika 3. Drukarka etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi (wymagania minimalne): Wymogi techniczne sprzętu Metoda druku: termo-transferowa, termiczna Maksymalna szerokość druku: 104 mm Rozmiar rolki z etykietami: Wysokość rolki: 114,3 mm na rdzeniu 12,7 mm Grubość papieru: 0,0635 do 0,254 mm Szerokość etykiety: od 25,4 mm do 127mm Rozdzielczość: 203 dpi Prędkość: maksymalnie 4 ips Pamięć: 4MB Flash oraz 8MB SDRAM Zasilanie: Zasilacz zewnętrzny: AC Input: 100V~240V, 1.8A, 50~60Hz, DC Output: 60W Max., 24V 2.4A Interfejsy: Parallel, RS-232, USB Ciężar < 2,5 kg Materiały eksploatacyjne Etykieta foliowa (PET- poliester 3002) - biały mat, rozmiar 40x20 mm, ilość 1000 szt. Taśma barwiąca, 100mm x 100m, ilość 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: System dyskusyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali konferencyjnej Urzędu Miasta w system dyskusyjny na potrzeby obrad Rady Miasta, zgodny z poniżej określonymi wymaganiami. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia oraz za jego zgodność z niniejszą specyfikacją. 2. Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia nie mogą zakłócać funkcjonowania urzędu, a w szczególności: dostęp do sali konferencyjnej możliwy jest w godz. 7.30 - 15.30, prace powodujące hałas mogą być wykonywane po uprzedniej zgodzie uprawnionego pracownika Urzędu Miasta Starogard Gdański, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia czystości przy prowadzeniu prac (m. in. codziennie po zakończeniu prac należy posprzątać pomieszczenie, w których były prowadzone prace). Wykonawca zamontuje dostarczone urządzenia w sali konferencyjnej, w sposób umożliwiający ich współpracę z posiadanym przez Zamawiającego systemem nagłośnieniowym; 3. System nagłośnienia sali będzie używany podczas spotkań dyskusyjnych, prezentacji i konferencji. Dźwięk będzie emitowany za pośrednictwem istniejącego systemu nagłośnienia. Sala konferencyjna jest wyposażona w: nagłośnienie strefowe - głośniki firmy Pioneer (6 szt) wzmacniacz akustyczny strefowy typu WS-5/120 firmy Rduch eliminator Sprzężeń Akustycznych typu ESA-1 firmy Rduch 4. Wzmacniacz (sterowanie mocą nagłośnienia) jest obsługiwany przez służbę techniczną urzędu, 5. Zamawiany system audio powinien składać się z: 1 szt. - mikrofon przewodniczącego oferujący następującą minimalną funkcjonalność: w przypadku zasilania bateryjnego zapewnia min 8h pracy ciągłej na 1 komplecie akumulatorów umożliwia przemawianie mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku min 30cm zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu) 23 szt. - mikrofon uczestnika oferujący następującą minimalną funkcjonalność: w przypadku zasilania bateryjnego zapewnia min 8h pracy ciągłej na 1 komplecie akumulatorów umożliwia przemawianie mikrofon umieszczony na elastycznym wsporniku min 30cm zalecana odległość ust od mikrofonu: 20 - 80 cm wyraźna sygnalizacja udzielonego głosu (włączenia mikrofonu) sygnalizacja chęci zabrania głosu brak możliwości samodzielnego udzielenia sobie głosu 1 szt. - pulpit przewodniczącego oferujący następującą funkcjonalność: w przypadku zasilania bateryjnego zapewnia min 8h pracy ciągłej na 1 komplecie akumulatorów możliwość włączenia/wyłączenia dowolnych mikrofonów uczestników funkcja priorytetu umożliwiająca wyciszenie wszystkich aktywnych mikrofonów sygnalizacja chęci zabrania głosu przez uczestnika sygnalizacja udzielonego uczestnikowi głosu 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu użytkowania dostarczonego systemu. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na funkcjonowanie systemu przez okres co najmniej 24 miesięcy. 8. Dostarczone przez Wykonawcę elementy systemu muszą być fabrycznie nowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.