To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Legnica: Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów.
Numer ogłoszenia: 149148 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78512 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8506020, faks 076 8506468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru do kserokopiarek i drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, Formularza Ofertowego . 1.2 Zamówienie podzielono na 3 odrębne części - przedmioty zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie odrębną część (przedmiot) stanowi: Przedmiot 1. Dostawa artykułów biurowych Wspólny Słownik Zamówień: 30190000-7 Przedmiot 2. Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek Wspólny Słownik Zamówień: 30197630-1 Przedmiot 3. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów. Wspólny Słownik Zamówień: 30124000-4 1.3 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane pozycje nie stanowiące odrębnej części zamówienia (przedmiotu). Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 1.4 Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a) W załącznikach do SIWZ nr 1a, 1b, 1c, Zamawiający podaje maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu. b) Zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane fax-em lub pocztą elektroniczną w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. c) Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw. Płatności odbywać się będą przelewem na konto dostawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. d) Ceny oferty podane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, do Formularza Ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do biura AZWRSP w Legnicy ul. Jaworzyńska 199. e) Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy. f) Dla przedmiotów 1, 2, 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania artykułu równoważnego w stosunku do przedmiotu zamawianego, zobowiązuje się Oferenta do wyraźnego zaznaczenia kolorem zielonym pozycji zamienianej w tabeli załącznika nr 1a, 1b, 1c oraz podania pełnej nazwy, symbolu oraz parametrów artykułu równoważnego na dołączonej kartce w ofercie. W przypadku wątpliwości w kwestii równoważności proponowanych sybstytutów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do przedstawienia artykułu oraz dokonania oceny przedmiotu, co do uznania za równoważny. Oferta proponująca artykuł nie będący przedmiotem równoważnym zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. W przypadku materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dostarczenia oryginalnych tonerów i fabrycznie nowych , nieużywanych i nie dopuszcza dostaw tonerów regenerowanych. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Noviko sp. zo.o., ul. Polna 24, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7335,04
Oferta z najniższą ceną: 7335,04 / Oferta z najwyższą ceną: 10985,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alegra M.J Usiatycka, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28720,50
Oferta z najniższą ceną: 28720,50 / Oferta z najwyższą ceną: 30590,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alegra M.J. Usiatycka, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8425,50
Oferta z najniższą ceną: 8425,50 / Oferta z najwyższą ceną: 19587,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.