eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2 do wymogów przeciwpożarowych - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Kraków: Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2 do wymogów przeciwpożarowych - ETAP I
Numer ogłoszenia: 149183 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2 , Al. Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2667067, 2693236, faks 012 2667067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm2krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2 do wymogów przeciwpożarowych - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych dostosowujących klatkę schodową budynku Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót . ROBOTY ROZBIÓRKOWE, PRZEBICIA, DEMONTAŻE: Piwnice: klatka schodowa K2: - montaż drzwi D1 EI 30 w miejsce demontowanych drzwi drewnianych światło otworu 96x206 - demontaż drzwi stalowych przed wyjściem z klatki schodowej 200x203, zabudowa otworu ściana systemowa GKF EI60 z pozostawieniem miejsca na otwór drzwiowy , montaż drzwi EI 30 90x200 demontaż drzwi drewnianych pod spocznikiem schodów na poziomie wejścia, montaż kraty stalowej 90x176 Parter: klatka schodowa K2: - demontaż ściany wydzielającej klatkę schodową - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS02 wraz z zabudową GKF - uzupełnienie posadzki z lastriko i tynków na ścianie powstałych po rozebranej ścianie. montaż siłowników do otwierania drzwi zewnętrznych i okna w celu napowietrzenia Pietro 1: klatka schodowa K2: - demontaż ściany wydzielającej klatkę schodową wraz ze stolarką drewnianą - demontaż ściany wydzielającej korytarz przed klatka schodową wraz ze stolarką drewnianą - okienkiem podawczym i naświetlem - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS02 wraz z zabudową GKF - uzupełnienie posadzki z lastriko i tynków na ścianie powstałych po rozebranej ścianie. - montaż drzwi EI30 w miejscu demontowanych drzwi do pomieszczenia sali tradycji D2 90x200 Pietro 2: klatka schodowa K2: - demontaż ściany wydzielającej klatkę schodową wraz ze stolarką drewnianą - demontaż kraty stalowej na biegu schodowym i nad barierką 163x362 + 1,56m2 - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS02 wraz z zabudową GKF - uzupełnienie posadzki z lastriko i tynków na ścianie powstałych po rozebranej ścianie. Pietro 3: klatka schodowa K2: - demontaż ściany wydzielającej klatkę schodową wraz ze stolarką drewnianą - montaż stolarki aluminiowej pożarowej wydzielającej klatkę schodową ZS02 wraz z zabudową GKF - montaż okna aluminiowego oddymiającego w miejscu demontowanego okna PVC - montaż systemu oddymiania - montaż 2 szt. drzwi EI30 w miejscu demontowanych drzwi do pomieszczeń gabinetów D2 90x200 uzupełnienie posadzki z lastriko i tynków na ścianie powstałych po rozebranej ścianie. Sposób wykonania i szczegółowy zakres określa załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna, załącznik nr 10-projekt budowlany, architektura z rysunkami,załącznik nr 10 a-projekt elektryczny i oddymianie z rysunkami, załącznik nr 5 - projekt umowy, załącznik nr 9-przedmiar. Przedmiar jest wyłącznie dokumentem informacyjnym w związku z tym ,że wynagrodzenie w tym postępowaniu jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 31.22.40.00 - Podłączenia i elementy stykowe 31.21.12.00 - Skrzynki bezpiecznikowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 3500,00 złotych brutto(słownie: trzy tysiące pięćset złotych brutto). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: Banku PEKAO SA 33 1240 6292 1111 0010 3695 5225 z dopiskiem (Wpłata wadium Dostosowanie budynku Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 do wymogów przeciwpożarowych - Etap I) Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy w siedzibie Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2, Al. Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków(pokój nr 26). Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach: 8.00 - 14.00 .Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium,Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1, zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży uwierzytelnione kserokopie uprawnień wymaganych przez prawo do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 2, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie robót w zakresie porównywalnym do zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia tj. przystosowania budynków do wymogów p-poż. i wartości minimum 155.000 złotych brutto.Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające i wypełni zał. nr 6 w kolumnach wg rodzaj/nazwa/ robót budowlanych,miejsce wykonania,daty wykonywania zadania wartości wykonanego zadania,numeru strony oferty zawierającej dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocenę spełniania tego warunku zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wypełnionego wykazu - zał. nr 6 oraz załączonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z projektem organizacji robót, zaakceptowanym przez Zamawiającego.W przypadku braku ustaleń w takich dokumentach sprzęt powinien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową.Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania, a Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami.Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia nie gwarantujące zachowania warunków umowy, zostaną przez Zamawiającego zdyskwalifikowane i niedopuszczone do robót. Urządzenia pomocnicze, transportowe i ochronne stosowane przy robotach elektrycznych powinny odpowiadać ogólnie przyjętym wymaganiom, co do ich jakości oraz wytrzymałości. Maszyny, urządzenia i sprzęt zmechanizowany używane na budowie powinny mieć ustalone parametry techniczne i powinny być ustawione zgodnie z wymaganiami producenta oraz stosowane zgodnie z ich przeznaczeniem. Urządzenia i sprzęt zmechanizowany podlegające przepisom o dozorze technicznym, eksploatowane na budowie, powinny mieć aktualnie ważne dokumenty uprawniające do ich eksploatacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem: osoby, pełniącej funkcję kierownika budowy posiadającej uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 5 lat; posiadającą aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. osoby pełniącej funkcję kierownika robót posiadającej kwalifikacje zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji , posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi , instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń przez okres min. 5 lat, oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,co najmniej jedną osoba, posiadającą uprawnienia elektryczne w grupach kwalifikacyjnych D do 1kV,co najmniej jedną osoba, posiadającą uprawnienia elektryczne w grupach kwalifikacyjnych E do 1kV.Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z zm.)Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób - zał. nr 7 ,7a,7b oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 4, zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 155 000,00 zł ,posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 155 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Czy roboty obejmowały dostosowanie budynków do przepisów przeciwpożarowych : roboty budowlane, wykonanie instalacji elektrycznych i oddymiających, instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zał. nr 6 do siwz, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi budowlane, elektryczne i instalacyjne wymagań określonych przez Zamawiającego (oświadczenie ujęte w formularzu oferty zał. nr 1 do siwz),program zapewnienia jakości (PZJ) zawierający informacje wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej pkt 3 .7.1 , parafowany projekt umowy (zał. nr 5),szczegółowy kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że oświadczenie, o którym mowa w SIWZ w pkt VII ppkt 1 oraz dokumenty wskazane w ppkt 4,5 i 6 winny posiadać formę oryginału.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy;obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winny w szczególności zawierać informacje dotyczące zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą szczegółowego kosztorysu ofertowego skalkulowanego przez wykonawcę.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r.Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja dodatkowa na roboty i urządzenia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac jeżeli :gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, strony zawierają umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy; powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy; wystąpi konieczność zmiany osób nadzorujących realizację umowy (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą dokonać zmian osób nadzorujących wykonanie niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm2krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2,Al.Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków Strona internetowa www.zsm2krakow.pl (zakładka informacje o szkole/przetargi).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych nr 2, Al. Skrzyneckiego 12, 30-363 Kraków sekretariat p.121- I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.