eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołękaremont poprzez wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odcinku Pułtusk - Laski, od km 64+645 do km 72+578, długość odcinka 7,933 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-01

POZYCJA 14923

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostrołęka: remont poprzez wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odcinku Pułtusk - Laski, od km 64+645 do km 72+578, długość odcinka 7,933 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Warszawie - Rejon w Ostrołęce, do kontaktów: Danuta Daniłowska, ul. Stacha Konwy 24, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7602705, fax 029 7603643, e-mail: aniziolek@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poprzez wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odcinku Pułtusk - Laski, od km 64+645 do km 72+578, długość odcinka 7,933 km 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa Nr 61, od km 64+645 do km 72+578. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont poprzez wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 61, na odcinku od km 64+645 do km 72+578, polegający na rekonstrukcji i wzmocnieniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu poboczy bitumicznych, przebudowie zatok autobusowych, poprawie geometrii skrzyżowań i wygenerowaniu na skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni twardej ulepszonej dodatkowych pasów dla pojazdów skręcających w lewo, odnowie rowów drogowych oraz remoncie i wzmocnieniu przepustów pod koroną drogi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont poprzez wzmocnienie nawierzchni drogi krajowej Nr 61 na odcinku Pułtusk - Laski, od km 64+645 do km 72+578, długość odcinka 7,933 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 150 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. Potencjał ekonomiczno-finansowy I.1. Wykonawca musi posiadać średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to ze wszystkich pełnych lat obrotowych, określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 15 000 000,00 zł. I.2. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 2 000 000,00 zł. I1. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie I.1. i I.2. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. II. Potencjał kadrowy II.1. Składając ofertę, wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Lp. / Stanowisko / Minimalna liczba personelu / Wymagane uprawnienia / Wymagane doświadczenie zawodowe 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Kierownik budowy / 1 / Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów / Min. 1 zadanie obejmujące podobny zakres robót na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót drogowych 2. / Majster robót drogowych / 2 / - / Min. 3-letnie doświadczenie przy robotach drogowych II.2. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. II1. Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie II. spełniają łącznie. III. Potencjał techniczny III.1. Składając ofertę, wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: L.p. / Wyszczególnienie sprzętu / Wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia 1. / Frezarka drogowa sterowana elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania 1,8 m - 2,00 m / 1 2. / Samobieżna maszyna frezująca, mieszająca i układająca posiadająca system automatycznego sterowania i dozowania emulsji: - o szerokości mielenia 2000 cm / 1 - o szerokości mielenia 2500 cm / 1 3. / Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min.100 Mg/h, wyposażona w min. 5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza / 1 4. / Układarka mieszanki mineralno-bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską o wydajności min. 750t/h / 1 5. / Skrapiarka do bitumu samojezdna / 1 6. / Walec ogumiony ciężki / 1 7. / Walec ogumiony średni / 1 8. / Walec stalowy gładki wibracyjny średni / 1 9. / Walec stalowy gładki wibracyjny ciężki / 1 10. / Walc stalowy gładki statyczny średni/ 1 14. / Koparka podsiębierna o poj. łyżki min. 0,4 m sześc. / 1 III.1.1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. III.2. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych, wymaganych postanowieniami Szczegółowych specyfikacji technicznych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Warszawie przy ul. Korkowej 163, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał zamawiający, przeprowadzając badania kontrolne. III1. Potencjał techniczny wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie III. spełniają łącznie. IV. Doświadczenie zawodowe wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy lub remontu dróg klasy min. G, na łącznej długości min. 10 km. W zakres robót każdego zadania musi wchodzić wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt - że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie - musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. IV1. Doświadczenie zawodowe wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie IV. spełniają łącznie. V. Składając ofertę, wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. V1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie V. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane wyżej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia postawionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ "Oświadczenie". 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nim (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to ze wszystkich pełnych lat obrotowych. 7. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt I.2. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy") na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 9. Wykaz urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III. 10. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Ze strony internetowej zamawiającego, w siedzibie zamawiającego, za pobraniem pocztowym. Gotówka w kasie lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 21.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:..02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.