eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WisłaRGŚ.MBP.271.25.2014Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Domu Zdrojowego wraz z budową windy na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Śniegonia w Wiśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Wisła: RGŚ.MBP.271.25.2014: Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Domu Zdrojowego wraz z budową windy na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Śniegonia w Wiśle
Numer ogłoszenia: 149317 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165932 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisła, Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RGŚ.MBP.271.25.2014: Dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pn. Przebudowa pomieszczeń Domu Zdrojowego wraz z budową windy na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Śniegonia w Wiśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy objęty jest dwuletnim okresem realizacji i obejmuje: 1.1. w roku 2014 dostawę i montaż mebli do istniejącej części biblioteki, tj. dla wypożyczalni dla dzieci i młodzieży, sali komputerowej, sali dla dzieci, gabinetu dyrektora oraz pomieszczeń socjalnych (w tym wyposażenie aneksu w zmywarkę, lodówkę podblatową w zabudowie, zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem, baterię kuchenną i płytę indukcyjną z dwoma polami grzewczymi) i biur według załącznika SIWZ-5, 1.2. w roku 2015 dostawę i montaż mebli do wypożyczalni i czytelni dla dorosłych oraz antresoli według załącznika SIWZ-5 oraz 10 szt. pokrowców na zestaw (sztaple) 10 złożonych krzeseł (z poz. 3 pliku wykaz_mebli.pdf) 2. Wykonawca w swojej ofercie winien zaproponować wyposażenie fabrycznie nowe, spełniające wymogi materiałowe i użytkowe określone w załączniku SIWZ-5. 3. Meble biurowe, zabudowy, meble biblioteczne - regały, stoły, itp. winny być wykonane zgodnie z załącznikiem SIWZ-5. 4. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania własnych pomiarów w miejscu dostawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru): oświadczenie o zgodności wykonywania i dostawy wyposażenia z załączoną dokumentacją oraz certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające zgodność dostarczonego wyposażenia z wymogami Sanepid i P-poż. 6. Wykonawca dostarczy certyfikaty CE na dostarczone wyposażenie (standardowe) oraz oznaczy całe oferowane wyposażenie zgodnie z wymogami Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wiśle. 8. Przed montażem Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt. 9. Wszystkie szkody wyrządzone podczas montażu wyposażenia usuwane będą na koszt Wykonawcy. 10. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 11. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 11. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach SIWZ-5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERIOR Group Daniel Stawiński, ul. Paderewskiego 8, 61-770 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 332332,00

  • Oferta z najniższą ceną: 292853,16 / Oferta z najwyższą ceną: 417444,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.