eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - DRUKUJĄCEGO, OPROGRAMOWANIA, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ SERWERA POCZTOWEGO DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Kielce: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - DRUKUJĄCEGO, OPROGRAMOWANIA, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ SERWERA POCZTOWEGO DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH .
Numer ogłoszenia: 149322 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl, www.bip.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - DRUKUJĄCEGO, OPROGRAMOWANIA, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH ORAZ SERWERA POCZTOWEGO DLA MIEJSKIEGO URZĘDU PRACY W KIELCACH ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego - drukującego wraz z dodatkowymi tonerami, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz serwera pocztowego w postaci: Zadanie 1: Sprzęt drukujący i akcesoria komputerowe. Zadanie 2: Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną. Zadanie 3: Serwer pocztowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.21.00.00-3, 48.82.00.00-2, 30.23.72.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży: Dla zadania 1 - Wykaz wykonanej jednej dostawy sprzętu drukującego na kwotę co najmniej 8 000 zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 2 - Wykaz wykonanej jednej dostawy oprogramowania komputerowego na kwotę co najmniej 10 000 zł zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dla zadania 3 - Wykaz wykonanej jednej dostawy której przedmiotem był sprzęt komputerowy na kwotę co najmniej 8 000 zł brutto, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami;1) Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.kielce.pl, www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce pok. 99.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce. Kancelaria pok. 69..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt drukujący i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa kolorowa - 2 sztuki, Skaner szczelinowy - 2 sztuki, Kamera internetowa - 4 sztuki, Dysk twardy zewnętrzny - 2 sztuki, Płyn do czyszczenia ekranów monitorów CRT, LCD, LAPTOPÓW pojemności 250 ml - 10 sztuk, Klawiatura do komputera - 15 sztuk, Mysz do komputera - 20 sztuk, Ścierka z mikrofibry do czyszczenia monitorów CRT, LCD, LAPTOPÓW - 25 sztuk, Ładowarka do baterii AA i AAA - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie powinno posiadać budowę modułową z możliwością rozdzielenia ilości licencji. Moduły powinny umożliwić kompleksowy monitoring sieci, monitoring sprzętu komputerowego na stanowiskach użytkowników pod kątem zmian sprzętowych i programowych oraz pomocy w formie interaktywnego połączenia sieciowego z obsługiwanym użytkownikiem. Program powinien mieć możliwość monitorowania 250 urządzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer pocztowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System musi zapewniać:Obsługę serwisów pocztowych: SMTP, POP3, IMAP, Wsparcie SMTP over SSL, Definiowanie powierzchni dyskowej dla użytkownika, Szyfrowany dostęp do poczty poprzez WebMail, Polski interfejs użytkownika przy dostępie przez WebMail, Lokalne konta użytkowników oraz uwierzytelnianie w oparciu o LDAP, Obsługa minimum 200 skrzynek pocztowych na urządzeniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.